K
koirulin omistaja
Vieras
te, ketkä olette noita koirille syöttäneet, niin onko niin, että hinta ja laatu kulkee käsi kädessä? Suositelkaa jotain merkkiä, joka olisi hyvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mites Royal canin?
Alkuperäinen kirjoittaja eeva:meillä 1st Choice-ruoka koirilla käytössä ja hyvää on ollut Toisella koiralla pentuna royal canin, mutta melko kallista eikä sitä sitten jatkettu. Toinen koira söi jonkin aikaa ihan tuota hauhauta. Muuten sekin hyvä ruoka, mutta kakan määrä on tupla nyt tuohon 1st Choice:een verrattuna. Voin siis sitä suositella. Saatavuus vaan ei paras mahdollinen. Meillä tosin sattuu olemaan tässä lähellä jälleen myyjä. Kantsii netistä katsoa kuka myy ja missä!
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja eeva:meillä 1st Choice-ruoka koirilla käytössä ja hyvää on ollut Toisella koiralla pentuna royal canin, mutta melko kallista eikä sitä sitten jatkettu. Toinen koira söi jonkin aikaa ihan tuota hauhauta. Muuten sekin hyvä ruoka, mutta kakan määrä on tupla nyt tuohon 1st Choice:een verrattuna. Voin siis sitä suositella. Saatavuus vaan ei paras mahdollinen. Meillä tosin sattuu olemaan tässä lähellä jälleen myyjä. Kantsii netistä katsoa kuka myy ja missä!
1st choicessa mä olen vaan kiukutellut tuota ihan julmettua hajua mikä ainakin tässä siirtymävaiheessa tuntuu syntyvän :x :x
Vaikka kuinka osissa ja varovasti ollaan siirrytty niin haju on ihan hervoton vaikka yleensä tuo saku minkä kanssa ruuilla ollaan pelattu niin on kestänyt hyvin siirtymävaiheen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mites Royal canin?
Alkuperäinen kirjoittaja eeva:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja eeva:meillä 1st Choice-ruoka koirilla käytössä ja hyvää on ollut Toisella koiralla pentuna royal canin, mutta melko kallista eikä sitä sitten jatkettu. Toinen koira söi jonkin aikaa ihan tuota hauhauta. Muuten sekin hyvä ruoka, mutta kakan määrä on tupla nyt tuohon 1st Choice:een verrattuna. Voin siis sitä suositella. Saatavuus vaan ei paras mahdollinen. Meillä tosin sattuu olemaan tässä lähellä jälleen myyjä. Kantsii netistä katsoa kuka myy ja missä!
1st choicessa mä olen vaan kiukutellut tuota ihan julmettua hajua mikä ainakin tässä siirtymävaiheessa tuntuu syntyvän :x :x
Vaikka kuinka osissa ja varovasti ollaan siirrytty niin haju on ihan hervoton vaikka yleensä tuo saku minkä kanssa ruuilla ollaan pelattu niin on kestänyt hyvin siirtymävaiheen.
tarkoitatko tuota ulosteen käryä vai? mä en ole huomannut mitään sellaista... yksilöllistä tämä varmasti on!
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja eeva:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja eeva:meillä 1st Choice-ruoka koirilla käytössä ja hyvää on ollut Toisella koiralla pentuna royal canin, mutta melko kallista eikä sitä sitten jatkettu. Toinen koira söi jonkin aikaa ihan tuota hauhauta. Muuten sekin hyvä ruoka, mutta kakan määrä on tupla nyt tuohon 1st Choice:een verrattuna. Voin siis sitä suositella. Saatavuus vaan ei paras mahdollinen. Meillä tosin sattuu olemaan tässä lähellä jälleen myyjä. Kantsii netistä katsoa kuka myy ja missä!
tarkoitatko tuota ulosteen käryä vai? mä en ole huomannut mitään sellaista... yksilöllistä tämä varmasti on!
Just nienomaan *askan hajua ja pieremistä. Mut ihan kuin olis vähän lieventynyt jo..Tai sit mä olen tottunut hajuun![]()