Kokeluksia Wellpur-petarista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Haidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikai tännekin tule joku terveysintoilija huoh :( En noista kemikaaleista tiedä mutta niitähän maailma on pullollaan syöpäriskeineen. Ja aatelkaa että syöpää oli jopa silloin kun ei ollut kaikenmaailman tavaroita olemassakaan.

Kai noissa kemikaalijutuissa on tietyt arvot joita ei saa ylittää vai tuosta vaanko Suomessakin sais kuluttajille myydä syöpäpatjoja?!

Mä en jaksa tollasia vouhottajia.

On kyllä ihan mukava. Hankin sellaisen 8cm paksun wellpur petarin pehmentämään liian kovaksi osoittautunutta patjaa. Mukavuudesta huolimatta liian kova patja tuntuu myös petarin läpi. Lähinnä hartiat puutuu kyljellä nukkuessa.

Kesällä sitten nukun huonosti, koska wellpur hiostaa ikävästi. Helteillä pitää laittaa vanha vanupetari tilalle, koska en tykkää nukkua hikilammikossa. Kuumalla wellpur menee vielä sellaiseksi hyytelöksi, että ei paljon tue enää.

Mä olen harkinnut vähän sitä ohuempaa ns."normipaksuista" petaria, lähinnä tuon hinnan takia...paitsi jos tuo wellpur on sellainen kovin pehmeä niin en sitten tiedä kun tykkään nukkua aika jämäkässä pedissä...
Ostin tuon wellpur t30 patjan ja se on niin kova että en pysty nukkumaan sillä ollenkaan koska selkäni kipeytyy ja käteni puutuvat yön aikana kun veri ei pääse kiertämään tuon patjan kovuuden takia, en suosittele kellekään tuota patjaa, siinä menee rahat hukkaan ja jysk ei ota enää takaisin noita sijauspatjoja eikä palauta rahoja takaisin kun kysyin siitä.

Meillä oli, patautettiin 2kk kuluttua kun paha haju ei ollut lähtenyt. Aiheutti oireita, tukkoisuutta, nuhaa, huonoa unta.

t. kemikaaliherkistynyt.
Minä yritin palauttaa jyskiin uuden patjan jolla oli nukuttu pari yötä niin eivät suostuneet palauttamaan rahoja enää eivätkä vastaanottamaan patjaa koska on kuulemma hygieniatuote, rahat paloi hukkaan koska tuo wellpurin patja on niin kova ettei sillä nukkumisesta tule yhtikäs mitään koska paikat puutuu ja kipeytyy, huono ostos, ei voi puhua samana päivänäkään Tempurin patjoihin verrattuna!

Minä yritin palauttaa jyskiin uuden patjan jolla oli nukuttu pari yötä niin eivät suostuneet palauttamaan rahoja enää eivätkä vastaanottamaan patjaa koska on kuulemma hygieniatuote, rahat paloi hukkaan koska tuo wellpurin patja on niin kova ettei sillä nukkumisesta tule yhtikäs mitään koska paikat puutuu ja kipeytyy, huono ostos, ei voi puhua samana päivänäkään Tempurin patjoihin verrattuna!

Noita wellpur patjoja on käytännössä 3 eri kovuutta, löytyy jäykistettyä memoryfoamia,ihan perus memoryä ja geeliä. Kannattaa satsata patjaan rahallisesti ja patjan valintaan käyttää aikaa. Ei autoakaan osteta koeajamatta tuskin patjaakaan kunnolla kokeilematta...
Myyjät osaavat kyllä asiansa ja varmasti löytyy jokaiselle patja kunhan tietää mitä patjalta haluaa ja osaa kertoa myyjälle millainen patja kotona on jos etsii niiden päälle sijauspatjaa. Ei asia selviä täälä kyselemällä sillä jokainen nukkuja on erilainen, kokeilemalla se selviää mikä kenellekkin hyvä. Kunhan tietää edes itse mitä haluaa patjalta. Jyskissä osamaksu mahdollista jos tekee tiukkaa maksaa kerralla.

Ja jos kädet puutuu nukkuessa on se yleensä aina alimmaisen patja vika....se on liian kova, ja olkapää "lutistuu", kun sen pitäisi vähän "upota" patjaan...
Ja minäkään en vaihtaisi tuota T110 petaria mihinkään...huippu tuote...tukee koko vartaloa koko matkalta, eikä puudu kädet, kun olkapää uppoaa petariin, vaikka alla on kohtuu kova patja...

Ja kukapa haluaisi ostaa käytetyn petarin...en minä ainakaan...
Jyskissähän voi kokeilla enne ostoa vaikka kaikki petarit ihan patjan päällä...ei tartte ostaa " sikaa säkissä" :D

Juuri kävin Jyskissä...myyjän asiantuntevalla avustuksella koemakasin kaikki vaihtoehdot. Vähän kalliimpi paksu geelipatja oli minulle paras vaihtoehto ( minulla kova sänky ja painoa kohtalaisesti) . Eka yö nukuttu ja hyvältä tuntui. Toivottavasti myös jatkossa.

Mulla ollu nyt 2 erilaista welpuria ja molemmat läsähtäny 3v käytön jälkee nukkumakohdasta n.2cm. Ja painoa itellä ei oo kun60kg. Eivät luvanneet mitään korvausta. Et 3v jälkeen aina uus petari niin on hyvä nukkua. Käy vaan aika kalliiks.

Selkäkipua voi tulla ikävä, jos sen tilalle tulee jotain vakavempaa. Ei pitäisi saada olla myynnissä, myrkyllisiä kemikaaleja sisältäviä patjoja. Oikeusvaltiossa on valvontaa, mitä maahan tuodaan, tai ihmisille myydään.
Kipeälle selälle mahdollisimman kova alusta, vaikka villamatto, on erinomainen. Pitää tosiaan käyttää järkeä, eikä altistua mille tahansa, eikä ainakaan altistaa lapsia.

Welpur petari tuli ostettua ja nopeasti huomasin että tuote on täysin käyttökelvoton. Petari kun on muovia niin se ei hengitä yhtään. Tuon päällä nukkuminen on todella tukalaa. Lisäksi aivan liian pehmeä eikä tue ollenkaan. Patja on myös Welpur ja näiden yhdistelmä ei siis toiminut ollenkaan.
Ostan nyt luonnonmateriaali petarin ja toivon että ei tarvitse noita patjojakin heittää mäkeen.
Petaria ei tietenkään voi palauttaa kokeilun jälkeen. Tämä on toki ihan järkeenkäyvää, sillä eihän liike voi enää myydä sitä.
Kuitenkin todella suuri pettymys oli tämä Welpur, kun luulin että olisi ollut hyvä tuote.
Lapsilla on hyvät patjat jyskistä mutta näiden welpurien kanssa sai pettyä.

Eikai tännekin tule joku terveysintoilija huoh En noista kemikaaleista tiedä mutta niitähän maailma on pullollaan syöpäriskeineen. Ja aatelkaa että syöpää oli jopa silloin kun ei ollut kaikenmaailman tavaroita olemassakaan.

Kai noissa kemikaalijutuissa on tietyt arvot joita ei saa ylittää vai tuosta vaanko Suomessakin sais kuluttajille myydä syöpäpatjoja?!

Mä en jaksa tollasia vouhottajia.
Samat sanat

Selkäkipua voi tulla ikävä, jos sen tilalle tulee jotain vakavempaa. Ei pitäisi saada olla myynnissä, myrkyllisiä kemikaaleja sisältäviä patjoja. Oikeusvaltiossa on valvontaa, mitä maahan tuodaan, tai ihmisille myydään.
Kipeälle selälle mahdollisimman kova alusta, vaikka villamatto, on erinomainen. Pitää tosiaan käyttää järkeä, eikä altistua mille tahansa, eikä ainakaan altistaa lapsia.
Kaikenlaisia myrkkysaarnaajia täälläkin sataa, kannatais pitää suunsa kiinni jos ei tiedä muuta sanaa kuin myrkkyä myrkkyä

[QUOTE="hmm";30841572]Ei ole tuosta kokemusta mutta Jyskin Dreamzonesta on. Se on ihan mahtava ja yritän saada jossain vaiheessa parisänkyyn ostettua samanlaisen. Nyt on lapsilla ja mulla oli kokeilussa enkä ole niin ihanalla koskaan ennen nukkunut. On kalliimpi mutta jos pystyt satsaamaan niin ehdottomasti Dreamzonen Gold luksusmalli.

Luksusmalleissa on enemmän kemikaaleja kuin tavismalleissa. Ajatelkaa terveyttänne hyvät ihmiset!
[/QUOTE]
Mulla on ollut samankaltainen petari ja tykkäsin niin että nyt ostin ton dreamzone T70 mulle ja sitten samantien mun rakkaalle koska en halunnut nukkua yksin vain hyvin. Nyt ne on tuolla odottelemassa ohjeen mukaan ton 3-5 pv eli viimonlopuksi laitetaan sänkyyn. Kaikkien pitäisi malttaa odottaa se 3-5 pv että patja nousee muitoonsa. Eikä valittaa kun eivät odotelleet. Kaikissa muissakin tuotteissa on käyttöohjeet joita pitää noudattaa.

Täällä ihmiset vauhkoo jostain patjan kemikaaleista. Ei V***U mitä väkeä. Te ette tiedä puoliakaan maailman menosta jos "patjan kemikaalit" huolettaa. Herätkää Lampaat. Te tungette suuhunne joka päivä paljon pahempia kemikaaleja kuin yhdessäkään patjassa on ikinä ollut.

Yhteistyössä