Kokemattoman 24-v. naisen tilitystä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen24_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nainen24_:
... Nukuttiin myös öitä yhdessä sylikkäin, pussailtiin paljon jne. En tosin halunnut tyydyttää häntä käsin tai ottaa suihin... se tuntui ahdistavalta. Taisin olla häntä kohtaan näin jälkeenpäin ajatellen aika kauhea nainen :(
Höpsis. Ei tarvitse tehdä mitään, mitä ei halua. Sen sijaan voi kyllä ilmaista tuntonsa asiasta, että olisit voinut sanoa (vai sanoitko, en tiedä) ettet pysty, koska tuntuu ahdistavalta ja että ehkä sitten ajan kanssa jne. Mutta ei sinun tarvitse ottaa kuin alemmuuskompleksisena tuota asennetta että "olinpa kauhea nainen." Ainoa missä kenties olisit voinut parantaa, olisi ollut kertomisen laita, ilmaisupuoli. :)

Mutta kai mies nyt huomaa neitsyyden jo naisen epävarmuudesta, tai viimeistän immenkalvon puhkeamisesta? Vai voiko tuon selittää jollain muullakin "vaivalla"?

Ei huomaa, voi tietysti arvuutella asiaa, mutta ei voi tehdä eroa esim. neitsyyden ja "kokemattomuuden, viime kerrasta aikaa" juttujen välillä. Verta voi tulla myös silloin, jos miehen penis on liian iso, oli sitten neitsyt, vähän kokenut tai vaikka enemmänkin kokenut. Verta voi tulla joissain tapauksissa siis muulloinkin, kun neitsytkerralla. Ja tieteellinen totuushan on, että kaikilla neitsyillä sitä verta ei edes tule. Joten asia on aika lailla monisyinen. Ole huoleti.

Ja tosiaan, esimerkiksi silloin, kun edellisestä kerrasta on aikaa, emätin käsittääkseni kuin umpeutuu taas, jotkut puhuvatkin "uusio-neitsyistä", ja heillä se seuraava kerta onkin aika neitseellinen ja verta voi tulla.

Mutta veri ei ole mikään merkki, kun on niinkin, ettei kaikilla neitsyillä edes tule verta.

Alkuperäinen kirjoittaja höpsis.:
Höpsis. Ei tarvitse tehdä mitään, mitä ei halua. Sen sijaan voi kyllä ilmaista tuntonsa asiasta, että olisit voinut sanoa (vai sanoitko, en tiedä) ettet pysty, koska tuntuu ahdistavalta ja että ehkä sitten ajan kanssa jne. --- Ainoa missä kenties olisit voinut parantaa, olisi ollut kertomisen laita, ilmaisupuoli. :)

Joo ilmaisupuolessa taisi tökkiä aika lailla... Taisin vain vastata miehen kysymykseen kieltävästi! Ilman sen kummempia selityksiä. Sen jälkeen mies pyysi anteeksi sitä, että olit kysynyt...

En tiedä onko yhteen palaaminen enää ratkaisu, paljon on tapahtunut sen jälkeen. Olen kuitenkin yhteisiltä ystäviltä kuullut, että mies olisi vielä harmitellut suhteemme kariutumista ja "haikaillut" perääni... on myös pitänyt jonkin verran yhteyttä. Mutta toisaalta sitten hänellä on ollut eromme jälkeen lukuisia yhdenyön juttuja, joten ehkä ei kaivannut sitten kuitenkaan, tai oli vailla vain jotain muuta. Mene ja tiedä.

Vaikea tietää, mutta jos hän kerran pitää yhteyttä, niin eikö asiaa voisi yrittää selvittääkin? Yhden yön jutut eivät varmaan kuitenkaan ole sitä, mitä hän on oikeasti etsimässä.

Kyllä meillä muunlaista läheisyyttä oli - mies hyväili minua useasti (klitoriksen alueelta jne.) ja se kyllä tuntui minusta hyvältä ja luonnolliselta. Nukuttiin myös öitä yhdessä sylikkäin, pussailtiin paljon jne. En tosin halunnut tyydyttää häntä käsin tai ottaa suihin... se tuntui ahdistavalta. Taisin olla häntä kohtaan näin jälkeenpäin ajatellen aika kauhea nainen :(

En usko hänen tuntevan noin. Olen lähes satavarma, että jos kertoisit hänelle olevasi neitsyt, niin hän sanoisi tietäneensä sen. Ja kuulostaa siltä, että hän antoi sinulle aikaa edetä sinun tahtiisi, mutta keskustelu tästä teillä taisi puuttua.

Oletko ajatellut miksi vaikka suihinotto tuntui ahdistavalta? Oliko siinä takana se, että pelkäsit että tilanne menee siitä pidemmälle ja ei ole enää sinun hallittavissasi? En tarkoita, että sinun _pitäisi_ ottaa suihin tai tehdä muutakaan mitä et halua, vaan ajattelemaan mikä on se juttu mikä tilanteessa ahdistaa? Mikä tuossa tilanteessa olisi ollut sellaista etenemistä mitä olisit halunnut? Miten olisi vaikka sopia, että sinulla pysyy sillä kertaa alushousut jalassa ja niiden sisään ei mennä, mutta muuta saa tehdä. Tuntuuhan se miehestäkin kivalta tuntea märkä ja kuuma pillu peniksellään, välissä vain ohut kangas..

Mut siis.. mitenhän sen sanoisin. Jos mies on valmis etenemään hitaasti ja on itse kokenut ja jos asiasta keskustellaan niin että mies tietää sinun pelkäävän, niin juttu ei ole kiinni siitä, että saako hän suihinoton ja koska. Luulen kyllä että mies silloin on valmis tukemaan ja on ihan tyytyväinen kun juttu jotenkin etenee. Mutta se keskustelu on tärkeää. Sitten kun tiedät mikä se pelottava asia on, niin kerro se kumppanillesi. Keskustelun kautta syntyy luottamus siihen, että saat edetä omaa tahtiasi ja pitää tauon siinä vaiheessa, jos tuntuu että etenet liian nopeasti.

T.

Ja jos siinä suihinotossa tuntuu ahdistavalta se, että pelkäät miehen laukeavan suuhusi ja joutuisit nielemään, voit kertoa ettet haluaisi hänen laukeavan suuhusi, et halua sellaista "yllätystä", se ei tunnu sinusta hyvältä. Että voit nuolla ja edetä omaan tahtiisi, mutta suuhun et halua mällejä, jos on tulossa, toivot että vetää pois.

Sen mukaan teet, mikä tuntuu hyvältä.

Ja tuokin on ihan normaalia, kaikki naiset eivät todellakaan halua että mies laukeaa suuhun. Ja jos ei halua yllätyksiä, että mies olisi niin ajattelematon että tulisi suuhun varoittamatta, kertoo etukäteen tunnoistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiggger:
Vaikea tietää, mutta jos hän kerran pitää yhteyttä, niin eikö asiaa voisi yrittää selvittääkin? Yhden yön jutut eivät varmaan kuitenkaan ole sitä, mitä hän on oikeasti etsimässä.

Kyllä on monesti sanonutkin, ettei kiinnosta yhden yön jutut ja ettei halua pelkkää seksiä. Silti harrastaa, joten kai teot puhuvat enemmän kuin sanat. Emme ole enää pariin viikkoon olleet yhteydessä, yhden tällaisen yhden yön jutun seurauksena (oli soitellut & viestitellyt minulle keskellä yötä baarista ja sanonut etsivänsä minua, mutta kun en vastannut puhelimeen oli lähtenyt jonkun toisen naisen mukaan baarista). Epäilen lisäksi, että koska seksuaalisuutemme eroavat tässä suhteessa niin suurella tavalla, ei suhteesta kai voisi joka tapauksessa tulla mitään...

En usko hänen tuntevan noin. Olen lähes satavarma, että jos kertoisit hänelle olevasi neitsyt, niin hän sanoisi tietäneensä sen. Ja kuulostaa siltä, että hän antoi sinulle aikaa edetä sinun tahtiisi, mutta keskustelu tästä teillä taisi puuttua.

Voi olla... en osaa sanoa. Ei kyllä ikinä vihjannut mitään siihen suuntaan tai yrittänyt kysyä "epäsuorasti". Keskustelu suhteesta tosiaan tökki, suhteen laadusta ei puhuttu ikinä millään tavalla (seurustellaanko, ollaanko vakavissaan liikkellä tms.), joka varmasti vielä lisäsi epävarmuuttani. Muuten juttu kyllä luisti! Mies kyllä sanoi monesti, että on todella huono puhumaan tunteistaan.

Oletko ajatellut miksi vaikka suihinotto tuntui ahdistavalta?

Mutta se keskustelu on tärkeää. Sitten kun tiedät mikä se pelottava asia on, niin kerro se kumppanillesi. Keskustelun kautta syntyy luottamus siihen, että saat edetä omaa tahtiasi ja pitää tauon siinä vaiheessa, jos tuntuu että etenet liian nopeasti.

Suihinoton kohdalla se tilanne tuli niin äkkiä, etten osannut varautua. Lähinnä kai ahdistaa siksi, etten osaa. Ei se tunnu ollenkaan mahdottomalta ajatukselta jatkossa, jos saan rauhassa edetä ja mies suostuu neuvomaan. En ehkä halua että mies tulee suuhuni, ainakaan aluksi, joten siitä kai kannattaa sanoa jos asia joskus tulee taas ajankohtaiseksi.

Kyllä olet aivan oikeassa, keskustelu olisi ollut elintärkeää. Tässä mokasin itse ja pahasti, tajuan sen nyt. Toivottavasti jatkossa minulla on enemmän rohkeutta tuoda tämä asia esille, ja toivon että miehellä on tarpeeksi kärsivällisyyttä :) Kiitos sinulle kommenteistasi!

Ap, ei kukaan ole seppä syntyessään.Jokaisella on oikeus edetä sitä nopeutta kuin itselle parhaalle tuntuu, mutta sitä ei mielestäni pidä tehdä että ns työntää päänsä puskaan sillä verukkeella; etten kuitenkaan osaa...kun se ei välttämättä ole niinkään ja kaiken voi oppia.Seksikin on alussa vaikea ja uusi asia, mutta se muuttuu kyllä valtaosalla tapauksia nautittavaksi asiaksi kunhan sen vain oivaltaa. =)

Älä hätäile ja muista että seksi on vastavuoroisuutta, pitää antaa että voi saada ja ainakin itselleni suuri osa seksin nautinnosta tulee juuri siitä kun voi tuottaa kumppanilleen hyvää.Kokeile reippaasti uusiakin juttuja, mutta jos joku juttu tuntuu kertakaikkiaan mahdottomalle tai pahalle siitä pitää pystyä sanomaan, kaikesta pitäisi pystyä juttelemaan, kun selvännäkijöitä tuskin miehetkään on.

En näytä osaavan sulkea suutani, vaan kommentoin vielä jotain pientä:

- sellainen aktiivinen ote asioihin helpottaisi varmasti. Minä ainakin olisin kovin varovainen etenemään, jos nainen ei osoittaisi mitään aktiivisuuden merkkejä. Aktiivisuus olisi mulle merkki siitä, että minäkin voisin vuorostani tehdä liikkeitä eteenpäin. Eli siis: "Voisitko sinä tehdä/koskea/antaa pusun tuonne" tai "makaa siinä äläkä katso tänne, haluan tutkia tätä rauhassa". Silloin pallo on sinulla, tunnet hallitsevasti tilanteen ja voit sanoa tarpeen tullen että "nyt riittää, anna pusu".

- ethän sinä vielä tiedä miten seksuaalisuutenne eroavat. Toisaalta et tiedä sitäkään, millaista seksiä ja seksikäyttäytymistä hän oikeasti haluaisi. Seksuaalinen historia ei mielestäni vaikuta ihan hirvittävästi parisuhteen tulevaisuuteen. Halut ja intressit myös muuttuvat. Parisuhteessa löytyy sitten niitä yhteisiä juttuja ja mahdollisuuksia toteuttaa molempien mielihaluja. Ja ei se seksi oikeasti ole parisuhteen tärkein asia.

- kommunikaatio on varmaan kaikkien ihmissuhteiden suuri kompastuskivi. Aroista asioista on vaikea puhua. Ja miehille yleensä vielä paljon vaikeampaa. Toisaalta sinä olet kirjoittanut täällä ihailtavan avoimesti ajatuksistasi, joten uskon, että saat viestitettyä nämä ajatukset kumppan(e)illesikin. Jos puhuminen tuntuu vaikealta, niinkuin minulla usein, niin onneksi on muitakin keinoja. Aroista asioista voi olla helpompaa joskus vaikka kirjoittaa. Anna kirje käteen ja katso reaktioita.

Mutta toivottavasti kommenteista oli jotain apua. Kuten huomaat, niin ensimmäistä kertaa jännittävät sekä miehet että naiset. Ja on se jännä paikka aina uuden ihmisen kanssa.

T.

-
ethän sinä vielä tiedä miten seksuaalisuutenne eroavat. Toisaalta et tiedä sitäkään, millaista seksiä ja seksikäyttäytymistä hän oikeasti haluaisi. Seksuaalinen historia ei mielestäni vaikuta ihan hirvittävästi parisuhteen tulevaisuuteen.

Hmm, en olekaan ajatellut asiaa koskaan tuolta kantilta. Oletin vain, että koska en ole harrastanut seksiä en siten voi olla kovinkaan seksuaalinen ihminen. Kai miehet ovat valmiita joustamaan tässä asiassa, jos suhteessa muuten menee hyvin... ehkä olen tosiaan laittanut ihan liikaa painoa koko seksille parisuhteen osana.

Mulla on henkilökohtaista kokemusta todella tiukasta kokemattomasta tytöstä, jolla yksi sormi teki tiukkaa. Aikaisemmat kokeilut hänellä olivat epäonnistuneet ja tuntui että asia oli hänelle todella vaikea. Olimme keskustelleet asiasta etukäteen ja edenneet tuolle asteelle pikku hiljaa. Ensimmäinen kerta oli todellakin hmm.. työläs.

Tiggger jos olet vielä linjoilla, niin kysyisin vielä seuraavaa asiaa: millainen tuo naisen eka kerta oli _sulle_ kokemuksena? Tai siis pystyitkö itse nauttimaan ollenkaan, vai pelkäsitkö koko ajan että satutat tai jms? Millaista se oli verrattuna ns. "normaaliin" seksikertaan?

Kokonaisuutena tämä viestiketju on kyllä antanut minulle rutkasti uutta ajateltavaa, ja häivyttänyt pelkojani erityisesti tuon tiukkuuden ja seksin suhteen ylipäänsä. Ehkäpä tästä vielä rohkaistun - ja kyllä kai minullekin on vielä sopiva mies tuolla jossain!

KIITOS tuhannesti kaikille kommentoijille, aurinkoista kevättä ja ihanaa kesän odotusta!! =)

Kai miehet ovat valmiita joustamaan tässä asiassa, jos suhteessa muuten menee hyvin... ehkä olen tosiaan laittanut ihan liikaa painoa koko seksille parisuhteen osana.

Ele lähde niin altavastaajana ajattelemaan... ikään kuin tämä olisi asia, josta sinun tulisi syyllisyyden ja häpeän saattelemana anoa miehen joustamisia. Eihän se niin ole, sinulla on vain omat tarpeesi ja halusi kuinka edetä asian kanssa, samoin miehellä, jos teillä synkkaa ja välittämistä löytyy, etenette yhteisymmärryksessä eikä minkään joustonvaran varassa.

Ja jos ei "jousta", joutaa mennäkin matkoihinsa, vai mitä. Jos miehellä jää kiinni siitä, ettei saa seksiä hetikaikkivaintänne-tyylillä, niin saa varmaan jatkaakin matkaa sinne pikapalveluun, josta saa tarvitsemansa. :)

Rohkeampaa itseluottamusta, kevään aurinkosäitä ja kesän odotuksia sinne sulle!

Oletkin jo saanut paljon hyviä vinkkejä. Moni nainen kyllä sanoo (tai luulee) olevansa tiukka mutta on myös teitä jotka OIKEASTI ovat tiukkoja vai pitäiskö mieluummin sanoa kireitä ;). Itsellenikin on sattunut sellainen kumppani eikä ollut mikään teini vaan lähemmäs 30v. Kyllähän sinä selvästi jännität tapahtumaa aika paljon. Myöskin tämä minun kanssani seurustellut nainen jännitti tilannetta aivan valtavasti ja olihan hänkin koittanut sisäänsä työnnellä dildoja jne jotka kaikki sattuivat ja tuntuivat isoilta. Mutta se että työnnät sisääsi sormia tai dildoa niin on hieman eri asia kuin se kalu. Sormet ja dildot kun ei anna periksi mutta se kalu joustaa aina jonkin verran vaikka kuinka kova olisi olevinaan. Ei tämä minunkaan ex-kumppani ikinä antanut laittaa sisäänsä yhtä sormea enempää (muuten sattui) mutta kyllä se kalu sinne sisään saatiin aina kuitenkin sovitettua. Toki oli siinä joskus sovittelemista ennen kuin se sisälle luiskahti mutta silti se tuntui kuulemma joustavuutensa takia paljon paremmalta kuin sormet. Joten siinä mielessä älä vertaa luisia sormia siihen joustavaan kaluun, siinä kalussa kun ei niitä luita ole.

Itse olin sinua hieman vanhempi menettäessäni neitsyyteni poikaystävälleni. Voin sanoa että kyllä se penis sinne sisälle menee mutta ei se välttämättä kivalta tunnu. Itse olen ollut seksuaalisesti aktiivinen poikaystäväni kanssa jo melkein vuoden, ja edelleen minua sattuu jonkin verran kun mies tulee sisääni. *Sitten kun rentoutuu niin alkaa tuntua paremmalta, tosin joka kerta minua edelleen sattuu jonkin verran. Sormia en halua sisälleni kuin korkeintaan yhden eikä sekään tunnu mukavalta. Sen kivun kyllä unohtaa jos rakastaa toista, seksissä on paljon muutakin kuin vain se yhdyntä itsessään. Yhdenillan jutussa voisi olla eri juttu. Eli en suosittele että ainakaan täysin tuntemattoman miehen kanssa alat hommiin vain neitsyytesi menettääksesi.

Se että olet tiukka johtuu vain siitä että jännität emättimessä sijaitsevia lihaksiasi, eli lantionpohjanlihaksia. Siihen ei auta muu kuin se että rentoudut. Lääkärinkin apua voi pyytää jos tuntuu liian hankalalta fyysisesti tai henkisesti. Myös se että ottaa muutaman siiderin tai viinilasillisen voi auttaa (ei siis mitään kännejä). Oikea kumppani saa sinut varmasti rentoutumaan jotta pelkosi on kestettävissä. Mutta tätä varten on tarpeellista että kerrot kumppanillesi kokemattomuudestasi.

Joo, en mäkään kannata yhden yön juttua ekaksi kerraksi ainakaan. Eka kerta kyllä pitäisi kokea sellaisen kanssa, josta oikeasti pitää. Makuasia sitten, että pitääkö sen olla "se oikea" vai muuten vaan ihminen josta välittää ja johon luottaa.

Tiggger jos olet vielä linjoilla, niin kysyisin vielä seuraavaa asiaa: millainen tuo naisen eka kerta oli _sulle_ kokemuksena? Tai siis pystyitkö itse nauttimaan ollenkaan, vai pelkäsitkö koko ajan että satutat tai jms? Millaista se oli verrattuna ns. "normaaliin" seksikertaan?

Tosi hyvä kysymys. Mun pitäisi ehkä kertoa enemmän tilanteesta, mutta en halua sitä ihan julkisesti tehdä. Mutta kyseessä oli tilanne, jossa me molemmat tiesimme, että emme ole "niitä oikeita". Pidämme kyllä molemmat toisistamme, edelleenkin. Tunsimme siis muutenkin, mutta jossain vaiheessa päädyimme vähän intiimimpään tilanteeseen. Ja toiseen, ja kolmanteen, kunnes jossain vaiheessa asiat menivät loppuun asti.

Kyllä ne kaikki tapaamiset olivat ihan nautinnollisia. Itse asiassa on varsin kivaa nähdä kun saa toisen nauttimaan sellaisista asioista, mitä hän ei ole ennen kokenut. Ennen yhtä tapaamista muistan kyllä miettineeni, että voi olla aika raskasta, jos ei saa itse tulla.. ja pohdin että miten pyytää, että saisin tulla jotenkin muuten. Mutta sillä kertaa ei tarvinnut..

Itse asiassa ihan sillä ekalla kerralla en tullut ollenkaan, mutta tuntui silti uskomattoman hyvältä. Ja ehtihän sitä sitten vielä monta kertaa, kun ei ollut kiire mihinkään.

Eli "normaaliin" kertaan verrattuna ero oli ehkä siinä, että tosiaan keskittyminen oli kokonaan tytön huomioimisessa ja se oma nautinto tuli enimmäkseen siitä että sai tehdä toiselle hyvää. En oikeastaan pelännyt satuttavani, kyllä mä siihen luotin, että toinen sen osoittaa, jos liikaa sattuu. Ihan kaikkein eniten olin kyllä huolissani siitä, että satutan toisella tavalla.. kun siihen ensimmäiseen kertaan helposti liittyy suuriakin tunteita ja kun me emme todellakaan olleet toisillemme "niitä oikeita". Pakkohan sitä on tunnustaa, että tekniseltä suoritukselta ei siitä olisi voinut meille kymppiä antaa. Mutta jos vertaa vaikka baarista löytyneeseen yhden yön juttuun, joka oli taitava ja aktiivinen, mutta josta ei kuitenkaan oikeasti oikeasti välittänyt, niin kyllä tämä kokemus oli vähintään sata kertaa parempi.

Oikeasti olen pitkään ajatellut, että löytyykö oikeasti vastakkaisesta sukupuolesta vastaavia ongelmia, mistä miehet kärsii. Itse olen kärsinyt aina ohuesta peniksestäni.
Muuten penis on normaalissa mitassa, mutta ympärysmittaa löytyy vain 11cm normaalin 14cm (wc-rulla)
Itse olen hyvin sosiaalinen, pitkä, laiha ja kivan näköinen nuori mies. Mitä minua on kehuttu.
Ikinä ei ole ollut pulaa hankkia naisseuraa jos olen sitä halunnut löytää, mutta torjuin 10 naista seksin suhteen, ennen kuin rakastuin naiseen jonka kanssa halusin menettää neitsyyteni. Lopputulos oli se, että hyvä kun meistä kumpikaan tunsi yhdynnän aikana paljon mitään. Mikä johti siihen että nainen rupesi juoksemaan vieraissa. Johon suhde sitten päättyi, kun sain selville. Olin rakastunut, ja hän valehteli minulle 4kk ajan ja petti sen kun kerkisi, kun olin töissä. Tempaus oli niin julmaa, etten ole tämän jälkeen lähestynyt yhtäkään naista.
Olin ehkä neitsyt, mutta tiedostan kyllä koska seksi ei toimi, koitin avoimesti puhua EXkumppanini kanssa seksistä ja hänen mieltymyksistä, mutta hän vastasi aina että kaikki hyvin, älä huolehdi turhaan. Oli jotain niin julmaa. Itse ehdotin välineiden käyttöä ja vaikka mitä, jos vaan nainen haluaa. Noh ennemmin haettiin sitten nautinto jostain muualta. (Tosin en yhtään ihmettele miksei hän tuntenut mitään, totuus oli että hän oli minun ensimmäinen, mutta minä olin hänen nro 14)

Eli kerroin tämän siksi, koska olen itse ahdistunut siitä, että pelkään että historia toistaa itseään. Itse en pysty harrastaan yhden illan kokeiluja taas, koska en halua harrastaa seksiä ilman tunteita. Lisäksi minulla on traumoja Isän huoraamisesta, joten haluan poiketa hänestä kaikin tavoin.

nainen24_ ,

Jos olet vielä linjoilla, niin haluaisin tutustua sinuun paremmin, alustavasti ihan vaan kirjeenvaihto välityksellä ja ottaa luonteestasi paremmin selvyyttä, jos vaikka jotain kipinää.
Minä olen ainakin hyvin rauhallinen ja kärsivällinen luonne. Lisäksi minulla ei ole kuin aikaa.
Voisimme vaihtaa ajatuksia jos sinulle vain sopii?

Nainen_24, hanki liukuvoidetta ja pehmeä jellydildo vibraattorilla (löytyy niin ohuita kuin paksumpiakin versioita) ja tutustu itseesi huolella. Tunnetko itsesi ja erogeeniset alueesi? Osaatko tyydyttää itsesi orgasmiin asti? Olen itse vasta muutamaa vuotta vanhempi mutta seksin suhteen kokenut nainen. Voin kokemuksesta todeta, että naisen on paras opetella ensin oma seksuaalisuutensa ja tyydyttämisensä ennen miesten kanssa peuhaamista. Jos nainen ei tiedä miten saa orgasmin, ei mieskään sen paremmin sitä todennäköisesti saa aikaan.

Jellydildolla voit kiihottuneena ja rentoutuneena kokeilla miltä tuntuu. kiihottuneena emätin laajenee ja liukastuu ja kun olet yksin voit ehkä rentoutua paremmin. Usein penis/dildo luikahtaa sisään helposti kun vaan lihasjännitys helpottaa. Joillakin naisilla on niin paksu immenkalvo,ettei ensimmäinen yhdyntä onnistu. Tällöin gynekologi voi auttaa asiaa. Kannattaa tutustua Sexpo:n nettisivustoihin ja erityisesti kysymys-vastaus -pankkeihin, sieltä löytyy varmaan tilanteeseesi vastauksia.

Itsekin tunnen naisen, joka menetti neitsyytensä juuri sinun iässäsi. Hän oli ensimmäisessä vakavammassa suhteessaan ja pari oli todella rakastunut. Luottamus oli siinäkin kaiken A ja O, sillä vaikka emätintä on sormilla hyväillytkin, voi ensimmäinen yhdyntä sattua. Miehen pitää tällöin olla hellä ja liikkua varovaisesti. Vertakin voi hiukan vuotaa, mutta jos olet dildolla kokeillut on aukko todennäköisesti jo joustanut eikä repeämiä tule.

Toivottavasti löydät mukavan kumppanin. Ei siitä neistyydestä tarvitse eroon päästä hinnalla millä hyvänsä. Tässä yliseksualisoituneessa maailmassa vaan niin moni kuvittelee että kaikki muut naivat ristiin rastiin, mutta todellisuudessa löytyy varmasti monia ikäisiäsi naisia ja miehiä, jotka ovat vielä kokemattomia.

Minä en valitettavasti osaa neuvoa sinua lainkaan tässä asiassa. Meitä kun on niin moneen junaan, ja joku jää siitäkin huolimatta vielä asemalle.

Toivottavasti tästä vastauksestani oli edes hieman apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies24V:
Oikeasti olen pitkään ajatellut, että löytyykö oikeasti vastakkaisesta sukupuolesta vastaavia ongelmia, mistä miehet kärsii. Itse olen kärsinyt aina ohuesta peniksestäni.
Muuten penis on normaalissa mitassa, mutta ympärysmittaa löytyy vain 11cm normaalin 14cm (wc-rulla)
Itse olen hyvin sosiaalinen, pitkä, laiha ja kivan näköinen nuori mies. Mitä minua on kehuttu.
Ikinä ei ole ollut pulaa hankkia naisseuraa jos olen sitä halunnut löytää, mutta torjuin 10 naista seksin suhteen, ennen kuin rakastuin naiseen jonka kanssa halusin menettää neitsyyteni. Lopputulos oli se, että hyvä kun meistä kumpikaan tunsi yhdynnän aikana paljon mitään. Mikä johti siihen että nainen rupesi juoksemaan vieraissa. Johon suhde sitten päättyi, kun sain selville. Olin rakastunut, ja hän valehteli minulle 4kk ajan ja petti sen kun kerkisi, kun olin töissä. Tempaus oli niin julmaa, etten ole tämän jälkeen lähestynyt yhtäkään naista.
Olin ehkä neitsyt, mutta tiedostan kyllä koska seksi ei toimi, koitin avoimesti puhua EXkumppanini kanssa seksistä ja hänen mieltymyksistä, mutta hän vastasi aina että kaikki hyvin, älä huolehdi turhaan. Oli jotain niin julmaa. Itse ehdotin välineiden käyttöä ja vaikka mitä, jos vaan nainen haluaa. Noh ennemmin haettiin sitten nautinto jostain muualta. (Tosin en yhtään ihmettele miksei hän tuntenut mitään, totuus oli että hän oli minun ensimmäinen, mutta minä olin hänen nro 14)

Eli kerroin tämän siksi, koska olen itse ahdistunut siitä, että pelkään että historia toistaa itseään. Itse en pysty harrastaan yhden illan kokeiluja taas, koska en halua harrastaa seksiä ilman tunteita. Lisäksi minulla on traumoja Isän huoraamisesta, joten haluan poiketa hänestä kaikin tavoin.

nainen24_ ,

Jos olet vielä linjoilla, niin haluaisin tutustua sinuun paremmin, alustavasti ihan vaan kirjeenvaihto välityksellä ja ottaa luonteestasi paremmin selvyyttä, jos vaikka jotain kipinää.
Minä olen ainakin hyvin rauhallinen ja kärsivällinen luonne. Lisäksi minulla ei ole kuin aikaa.
Voisimme vaihtaa ajatuksia jos sinulle vain sopii?

Älä menetä uskoasi naisiin, kyllä rehellisiäkin on. Pettäminen on ala-arvoista, älä syytä itseäsi. Se sinun exä ei tule olemaan koskaan kenellekään uskollinen. Vika ei ollut sinussa eikä peniksen paksuudessa, vaan siinä exässä. Kyllä vielä fiksujakin tyttöjä on, usko pois. Toivottavasti löydät itsellesi hyvän naisen. Minun exä petti minua ja syynä ei ollut ainakaan seksin puute. Se oli vain hänen luonteensa sellainen. Mutta uskon, että vielä joskus löydän kivan poikakaverin.

Rakkaudentäyteistä kevättä kaikille.

Älä menetä uskoasi naisiin, kyllä rehellisiäkin on. Pettäminen on ala-arvoista, älä syytä itseäsi. Se sinun exä ei tule olemaan koskaan kenellekään uskollinen. Vika ei ollut sinussa eikä peniksen paksuudessa, vaan siinä exässä. Kyllä vielä fiksujakin tyttöjä on, usko pois. Toivottavasti löydät itsellesi hyvän naisen. Minun exä petti minua ja syynä ei ollut ainakaan seksin puute. Se oli vain hänen luonteensa sellainen. Mutta uskon, että vielä joskus löydän kivan poikakaverin.

Rakkaudentäyteistä kevättä kaikille.

Varmasti on hyviäkin naisia, mutta minä en varmasti edes niitä tunnistaisi, vaikka vastaan kävelisi. Lisäksi suurinosa rehellisistä naisista ikävä kyllä on varattu.

Olen hivenen maassa edelleen kyseisestä exästä, sillä hän sai minut tuntemaan jotain
mitä olen aina halunnut tuntea ja kuulla, vaikka kaikki perustuikin valheeseen. Tämä on kamalaa.
On todella vaikea luottaa kenenkään, vaikka haluaisi luottaa. Lisäksi kun muistelen mennyttä aikaa
niin tuntuu pahalta, koska kyseinen nainen harrasti yhteisen aikamme aikana enemmän seksiä muiden kanssa kuin minun, mitä minulle selvisi. Minulle hän puhui että seksi ahdistaa häntä ja minä kunnioitin häntä, enkä yrittänyt häneltä vaatia seksiä, vaikka tekikin mieli. Satuin silloin rakastamaan häntä ja halusin olla hänen, vaikka seksi ei toiminutkaan niin kuin olisin toivonut.
Itse en edes ole kovin seksuaalisesti aktiivinen. Hienoa ajatella että luovutin sydämeni ihmiselle, joka ei edes kunnioittanut minua yhtään. Minä taas kohtelin häntä kuin kuningatarta.

Eli itse etsin naista myös jolla on aikaa. Vaikea löytää naista joka haluaisi ajan kanssa tutustua ennen seksiä. Monesti tapaamani naiset käyttäytyvät siten, että jos en melkein heti ehdottele seksiä, niin tällöin he leimaavat minut ystäväksi ja hakevat seksiä muualta. En voi kuitenkaan ruveta puhumaan mistään traumoista ja exästä, koska se tapaa kuitenkin kaiken romantiikan, niin tällöin nainen poistuu paikalta tai leimaa kaveriksi. Minun kun tarvitsee tuntea luottamus ennen seksiä ja että olen ainoa jonka nainen haluaa.

Vaikeaa on elämä välillä.

Mies 24V minäkin toivon sinulle onnea elämään, onnea uuden rakkaan löytämiseen.Kuulostat rehelliseltä mukavalta mieheltä ja luulen että joku onnekas nainen vielä sinutkin nappaa.Kunhan vain uskallat uudelleen lähteä etsimään ja luottamaan.Se varmaan vie oman aikansa, älä ole liian ankara itsellesi...exäsi kuulostaa ilkeälle ihmiselle ja kannat varmaan arpia kauan, älä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon. Toivoa on niin kauan kuin on elämääkin. =)

Kiitos Leena, niin toivon minäkin. Tosin pelkään vaan muuttuvani täysin ihmisenä, jos jatkan pitkään näin. Moraalini on kuolemassa. Kohta en enään pysty ottamaan muita huomioon ja enkä halua. Välinpitämättömyys on valtaamassa sieluani.

Ei tämä nainen ollut ainoa, mikä on minut ajanut tähän tilanteeseen, vaan elämä kaikilla osa-alueilla. Olen ollut aina yksinkertaisesti liian kiltti ja minua on käytetty hyväksi kaikilla elämän osa-alueilla. Luulin löytäväni yhden rehellisen ihmisen tästä Maailmasta johon luotin. Yksi ihminen joka on vierelläni tapahtuisi mitä tahansa, eikä haluaisi hyötyä minusta mitenkään, vaan on rinnallani siksi koska hän rakastaa minua.
Eipä mennyt niin kuin ajattelin.

Menetin neitsyyden vasta 20-vuotiaana, minullakin oli ollut sitä ennen vaikka minkälaisia kokeiluja. Kundi oli yhdenillanjuttu jota tuli sitten vähän tapailtuakin. Verta tuli vielä toisellakin kerralla ja silloin kyseessä oli yhdenillanjuttu, joten oli vähän kummallista selitellä että "en mä niinkuin enää ole neitsyt mutta.." Siinä mielessä rehellisyys voi olla ihan hyvä asia. Ennen neitsyyden menetyksiä minulla oli kaikenlaisia säätöjä ja ähellyksiä yhdenillanjuttujen kanssa, joissa jännitin vaan sen verran että neitsyyden menetys ei silloin onnistunut. Siksi minäkin komppaan niitä, joiden itsensä mielestä heillä on niin "tiukka", ettei onnistu. Ennemminkin se on rentoutumisesta, luottamisesta ja kiihottumisesta kiinni jotka tulevat ajan ja harjoittelun kanssa ja tietysti siitäkin että kokee olevansa juuri oikean ihmisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 24V:
Kiitos Leena, niin toivon minäkin. Tosin pelkään vaan muuttuvani täysin ihmisenä, jos jatkan pitkään näin. Moraalini on kuolemassa. Kohta en enään pysty ottamaan muita huomioon ja enkä halua. Välinpitämättömyys on valtaamassa sieluani.

Ei tämä nainen ollut ainoa, mikä on minut ajanut tähän tilanteeseen, vaan elämä kaikilla osa-alueilla. Olen ollut aina yksinkertaisesti liian kiltti ja minua on käytetty hyväksi kaikilla elämän osa-alueilla. Luulin löytäväni yhden rehellisen ihmisen tästä Maailmasta johon luotin. Yksi ihminen joka on vierelläni tapahtuisi mitä tahansa, eikä haluaisi hyötyä minusta mitenkään, vaan on rinnallani siksi koska hän rakastaa minua.
Eipä mennyt niin kuin ajattelin.

Voi sinua...tiedätkö että mieheni ajatteli aivan samoin.Hän on perusluonteeltaan hyvin kiltti ja on sen tähden joutunut hyväksikäytetyksi aiemmassa suhteessaan...silloin kun minä iskin häneen silmäni ja ihastuin niin hän oli jo päättänyt pysytellä lopunikäänsä yksin kun naisiin ei hänen mielestään voinut luottaa.Hän oli särkenyt sydämensä jo liian monesti.Minä sinnikkäänä ajattelin että perkules sentään minä en ole sellainen. Onneksi hän uskaltautui vielä kerran yrittämään ja meillä menee nyt tosi kivasti. Mutta pointti tässä on nyt se, että ikinä sitä ei etukäteen voi tietää, niitä pettymyksiä tulee kaikille ihan varmasti...toisille vielä rajummin kuin toisille.Ne sattuvat ja itseään suojellakseen ihminen pysyttelee sitten omissa oloissaan ja sulkeutuu.Mutta se on todella sääli.Älä päästä itseäsi siihen, maailmassa ja elämässä sattuu niitä hyviä ja kivojakin asioita...eivätkä kaikki ihmiset todellakaan ole samanlaisia, on olemassa hyviäkin naisia ja miehiä, kaikki eivät petä. Iloa sinunkin kevääseesi! =)

Leena.Rakastunut nuori nainen puhuu tavallasi.Entäs eronneet ja joskus rakastuneet?Toivottavasti sinun ei tarvi kärsiä eron tuskaa.Ei nääs ole mitenkään mukava olla se jätetty osapuoli.Kun lukee näitä ellejä,monenlaisia kohtaloita luettavissa.Olen saanut seuraavanlaisen mielikuvan,suomalaiset naiset ovat todella hyökkääviä suomalaista kohtaan ja kriittinen suhtautuminen.Mies vastaa kehumalla ulkomaan naisia soominaista paremmaksi.Kyllä toisaalta alkaa vaaka kallistua täpärästi ulkomaan naisen kannalle.Hiukan on kokemusta.Ulkomaan kulttuuri erilaista mitä soomessa.Olemmeko todella kovan kulttuurin yhteiskunta?Ahneus ja kateus ,väkivalta vahvin voimavaramme.

Yhteistyössä