K
KattiMatikainen
Vieras
Heipä, onko kenelläkään käytännön kokemuksia ko. nettikaupasta? Vastailevat nopeasti ja vaikuttaa hyvältä, mutta kaipailisin vielä jonkun positiivisia kokemuksia vahvistukseksi 
Tilaukseen menossa kalliin puoleiset rattaat, joten siksi kynnys hieman korkeampi...
Kiitos kaunis,
Tilaukseen menossa kalliin puoleiset rattaat, joten siksi kynnys hieman korkeampi...
Kiitos kaunis,