Kokemuksia Emman vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
borat on kans ihan sekundakamaa..vaikka nykyään taitaaki maksaa melkein 500:O

Tää on kans ihan mielipidekysymys. Meillä oli borat tytöllä, tosi kovassa käytössä oli, eikä mitään vikaa. Ne palveli meidät täydellisesti! Ja toivon mukaan saadaan toinen käyttäjä kesällä niille.

meillä kulu heti borista muoviosat,jotka pitää selkänojan ylhäällä:(eli saatiin pelkät makuuvaunut ja turvavaljaatki tosi huonot.

Yli vuosi kärrätty jätkää Emman yhdistelmillä ja oon tykännyt kovasti,ainoa miinus myös mun mielestä ahdas tavarakori,ei kovin kummosia ostoksia kandee kaupasta niillä hakea.Muuten voin suositella lämpimästi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
borat on kans ihan sekundakamaa..vaikka nykyään taitaaki maksaa melkein 500:O

Tää on kans ihan mielipidekysymys. Meillä oli borat tytöllä, tosi kovassa käytössä oli, eikä mitään vikaa. Ne palveli meidät täydellisesti! Ja toivon mukaan saadaan toinen käyttäjä kesällä niille.

meillä kulu heti borista muoviosat,jotka pitää selkänojan ylhäällä:(eli saatiin pelkät makuuvaunut ja turvavaljaatki tosi huonot.

Anteeks mitkä muoviosat? Meillä oli semmonen metallinen se hahlosysteemi, millä selkänojaa säädettiin. Tosin, meillä on vm 02 ne kärryt.

meillä emman jule twin-tuplat olleet yli vuoden nyt aktiivikäytössä ja edelleen ihan sikahyvät vaunut. kevyet työntää, tukevat, niillä menty metsässä ja asfaltilla jne. eli ainakaan meillä ei ole ollut mitään moittimista. meillä brion kombit jäivät parvekevaunuiksi kun mies ei suostu muita vaunuja käyttämäänkään:) voin suositella lämpimästi!

Emma Bestar Kombit oli meillä. Kävivät huollossa rungon vinouden takia, ja kahdeksan kuukautta niitä ehdittiin käyttää (kovalla käytöllä, joka ikinen päivä vähintään kaksi ulkoilua ja päiväunet) kunnes etujarru lähti irti ja rengas myös. Ja jalkatuki ei pysynyt ylhäällä vaan valui alas.. Eikä minkäännäköistä jousitusta vaunuissa vaan vauvaparka pomppi miten sattui. Ne vaunut olivat niin suuri virheostos (kun minä "fiksu" en halunnut investoida paljoa rattaisiin...)

Carenan heittoaisalliset kuomurattaatkin meillä on ollut, ja ne olivat paljon paremmat.

Yhteistyössä