Kokemuksia englanninkielisistä tarhoista Espoossa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy2009
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy2009

Vieras

Suunnittelemme lastemme laittamista englanninkieliseen tarhaan. Millaisia kokemuksia teillä on Espoon englanninkielisistä tarhoista? Mitä kannattaa ottaa huomioon tarhaa valitessa?
 
Ei ole kokemusta Espoon tarhoista, mutta kaverin lapsi on Helsingin keskustassa englanninkielisessä tarhassa. Muuten varmaan hyvä paikka, mutta mun korvaan pisti se, että ohjaajat eivät ole natiivipuhujia ja ovat lisäksi kuka mistäkin maasta. Lapsi kuulee siis monentasoista englantia monenlaisilla aksenteilla.. Etsi siis mieluiten sellainen tarha, missä ohjaajat ovat natiivipuhujia! Täytyykö kieli olla juuri englanti?
 

Yhteistyössä