P
"paksukainen"
Vieras
Kuukautiset on viikon myöhässä ja oksettaa, joten tiesin jo testatessa toissapäivänä, että plussa se varmaan on. Yllätys kuitenkin oli, että toinen viiva oli tosi vaalea. Tein testin uudelleen eilen ja aivan yhtä haalea plussa. Ihmetyttää kun viikkoja on jo 4+6 (tänään) ja aina aiemmin on tullut tyyliin heti supervahvat viivat, että eikö viivojen pitäisi jo olla tosi vahvat? Tämä on mun 4. raskaus.
Luin jostain, että vaalea viiva voi olla merkki keskenmenosta/kemiallisesta raskaudesta myös. Onko kellään kokemuksia? Vai voiko eri raskauksissa nousta hcg:t vaan niin eri tahtia? Tai sit mulla oli jotenkin vialliset testit tai tai tai... Mut kokemuksia siis kuulisin mielellään, että onko viivat vahvistuneet vielä tälleen myöhäisemmässä vaiheessa vai pitääkö tässä varautua pahimpaan?
Luin jostain, että vaalea viiva voi olla merkki keskenmenosta/kemiallisesta raskaudesta myös. Onko kellään kokemuksia? Vai voiko eri raskauksissa nousta hcg:t vaan niin eri tahtia? Tai sit mulla oli jotenkin vialliset testit tai tai tai... Mut kokemuksia siis kuulisin mielellään, että onko viivat vahvistuneet vielä tälleen myöhäisemmässä vaiheessa vai pitääkö tässä varautua pahimpaan?