kokemuksia haaleasta plussasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paksukainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paksukainen"

Vieras
Kuukautiset on viikon myöhässä ja oksettaa, joten tiesin jo testatessa toissapäivänä, että plussa se varmaan on. Yllätys kuitenkin oli, että toinen viiva oli tosi vaalea. Tein testin uudelleen eilen ja aivan yhtä haalea plussa. Ihmetyttää kun viikkoja on jo 4+6 (tänään) ja aina aiemmin on tullut tyyliin heti supervahvat viivat, että eikö viivojen pitäisi jo olla tosi vahvat? Tämä on mun 4. raskaus.

Luin jostain, että vaalea viiva voi olla merkki keskenmenosta/kemiallisesta raskaudesta myös. Onko kellään kokemuksia? Vai voiko eri raskauksissa nousta hcg:t vaan niin eri tahtia? Tai sit mulla oli jotenkin vialliset testit tai tai tai... Mut kokemuksia siis kuulisin mielellään, että onko viivat vahvistuneet vielä tälleen myöhäisemmässä vaiheessa vai pitääkö tässä varautua pahimpaan?

Kannattaa ehkä tehdä digitesti. Nää on kovin yksilöllisiä juttuja ja testikohtaisiakin. Mulla haaleat viivat ja vähäiset luvut digissä on tarkoittanut keskenmenoa, MUTTA tiedän monia, joilla näin ei todellakaan ole. Vaihda testiä? Tsempit!

Ensimmäisen raskauden haalea plussa ei vahvistunut ja oli varmaankin kemiallinen raskaus. Toisesta vahvistui parissa päivässä, kolmannesta vasta viikon päästä. Tosin kolmas raskaus ei muutenkaan vastannut kuukautiskiertoa ja laskettua aikaa siirrettiin.

Ekasta muksusta viiva oli niin vahva kuin olla ja voi, viikkoja ei silloin ollut montakaan. Nyt tästä toisesta tuli haalea viiva - tosin "tiesin" olevani raskaana vaikka menkkojen olisi pitänyt alkaa muutaman päivän päästä. Odotin viikon ja tein digitestin, joka varmisti viikkoja olevan lasketun mukaisesti.

Mulla oli ekassa raskaudessa nega kun kuukautisten olisi pitänyy alkaa, siitä viikon päästä haalea plussa, joka tuli näkyviin 5min kohdalla. Plussapäivänä jo alko ruskea tuhruvuoto jota jatku reilun viikon ja sitten vasta alko kunnon keskenmenovuoto.

Esikoisen kohdalla mulla alkoi tuhruvuoto kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Testistä nega, testailin muutaman päivän välein, ja vasta noin viikon päästä sain plussan. En kyllä muista edes oliko viiva haalea vai vahva, en testaillut muuttuuko.
Toisella kertaa en alusta tiedä, kun tuli sen verran runsaat menkat etten osannut epäillä raskautta.
Mä nyt kuitenkin veikkaisin ettei sillä haaleudella ole merkitystä?

kiitos vastauksista :) mulla onkin toisen merkkinen testi odottamassa, mutta ajattelin tehdä sen vasta huomenna, niin on varmasti se 48h väliä, mikä kai on hcg:n tuplaantumisvauhti. kaikki oireet on kyllä, että raskaana olen, mutta tosiaan hämmästyttää heikot viivat tässä vaiheessa. no, ei kai auta kuin odottaa!

Ittetehdyt ja labran testit näytti haaliaa viivaa, verikokeella varmistettiin raskaus. Pientä kuvotuksen tunnetta oli, mutta ei muita raskausoireita. Keskenmeno tuli kuitenki alkuvaihees.

Yhteistyössä