I
Iinuli
Vieras
Hei! Sain ekassa ultrassa huonoja uutisia. Sikiöpussin vieressä on toinen pussi, jossa on verta. Lääkäri käski levätä ja viikon päästä kontrolliin. Kuulemma keskenmeno hyvin todennäköinen, jos pussi hajoaa. Onko kellään kokemusta voiko se kadota ja kuinka kauan aikaa vie? Auttaako mikään muu kuin lepo, esim. ruokavalio..