kannattaa kokeilla, keskustelu palstojen kommentit ovat mitä ovat, mutta minulla ja koko perheelläni on toiminut ! ja tiedän monen monta tapausta jossa on liialliseen ylipainoon auttanut. herban pirtelöt on täyttä ravintoa, joskin pelkkä jauhe + maito ei ekaksi täytä koska usein kehossa on puutos tiloja joten ekat viikot saattaa tuntua nälkäisiltä ja se on vain sitä että keho tankkaa vitamiinejä ym. mitä siitä on puuttunut. herboja käytetään pitkäaikaisesti, ei siis kannata mitään kuuriluontoista kokeilla, herba lifen sivuilta varmasti löydät sinua lähimpänä olevan jälleenmyyjän jolta voit tarkemmin kysyä asioita, koska olen niin monet keskustelu palstat käynyt lukemassa ja niin naurettavia kommentteja ollut että ...
ihan muutamana esimerkkinä, ihmiset ovat kuurian syöneet, paino pudonnut ja painon pudottua palanneet takaisin "normaaliin" syömis rytmiin eli kaikkea epäterveellistä mässäilyä ym niin sitten ihmetellään kun kilot palaavat takaisin? että suosittelen herban sivuilla käyntiä eikä täällä ihmettelemistä, ennenkuin joku pilaa kommenteillaan kokeilun halusi.
itse kokeilin kaikkia muita dieettejä eikä tapahtunut muutosta, vasta herballa olen päässyt lähemmäs tavoitetta.