Kokemuksia HERBALIFE tuotteista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihtuava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kannattaa kokeilla, keskustelu palstojen kommentit ovat mitä ovat, mutta minulla ja koko perheelläni on toiminut ! ja tiedän monen monta tapausta jossa on liialliseen ylipainoon auttanut. herban pirtelöt on täyttä ravintoa, joskin pelkkä jauhe + maito ei ekaksi täytä koska usein kehossa on puutos tiloja joten ekat viikot saattaa tuntua nälkäisiltä ja se on vain sitä että keho tankkaa vitamiinejä ym. mitä siitä on puuttunut. herboja käytetään pitkäaikaisesti, ei siis kannata mitään kuuriluontoista kokeilla, herba lifen sivuilta varmasti löydät sinua lähimpänä olevan jälleenmyyjän jolta voit tarkemmin kysyä asioita, koska olen niin monet keskustelu palstat käynyt lukemassa ja niin naurettavia kommentteja ollut että ...
ihan muutamana esimerkkinä, ihmiset ovat kuurian syöneet, paino pudonnut ja painon pudottua palanneet takaisin "normaaliin" syömis rytmiin eli kaikkea epäterveellistä mässäilyä ym niin sitten ihmetellään kun kilot palaavat takaisin? että suosittelen herban sivuilla käyntiä eikä täällä ihmettelemistä, ennenkuin joku pilaa kommenteillaan kokeilun halusi.
itse kokeilin kaikkia muita dieettejä eikä tapahtunut muutosta, vasta herballa olen päässyt lähemmäs tavoitetta.

Kokeilin ja tykkäsin. Pano ei kauheasti pudonnut, mutta paketti meni aivan selvästi kasaan! Kaikki tutu sano, että oot laihtunu tosi paljon ja åpienemmät vaatteet meni päälle. Kehonkoostumusmittaus sitten paljasti, että lihasmassa osuus oli lisääntynyt ja rasvan huomattavasti vähentynyt! Ja näyttikin paremmalta, puhumattakaan miltä olossa tuntui! Suosittelen lämpimästi. Mutta mikään pikakuuri ei siis todellakaan ole!

Helvetin kallis, minuakin "huijattiin" ostamaan kk:n paketti painon pudotukseen. Kyllähän se paino vähän putoaa tottakai kun juo pirtelöä, mutta olisi se pudonnut varmaan ohrapirtelölläkin. yli 200 euroa meni että vilahti.
500 purkkia hernekeittoa olisi ollut paaaljon kannattavampi ostos ja varmasti laihtuu ja kestää 2 vuotta syödä hernepirtelöä.

Ostin pirtelöä palautusjuomaksi salitreeniin ,mutta kun kuulin mahdollisista haittavaikutuksista ja mitä on maailmalla ollut mm.maksan kanssa ongelmia jätin koko pirtelön.

Hintaansa nähden kallita ja ylimainostettuja tuotteita. Itsenäiset myyjät (myyjien on aina mainittava tämä aina, jotteivat Herbalife yhtiö joudu vastuuseen) markkinoivat tuotteita mitä uskomattomin väittein ja pitkästä ja logistisesti tehottomasta markkinointikanavasta johtuen tuotteiden hinta on uskomaton. Itse tuotteet tulevat useilta eri alihankkijoilta jotka valmistavat samoja tai lähes samoja tuotteita myös eri tuotemerkeille. Tuotemarkkinointia tukemaan on värvätty amerikkalaiseen tapaan useita ravitsemusalan tutkijoita ja tutkimuslaitoksia jotka sallivat nimensä käytön - korvausta vastaa. Herbalife yhtiön varsinainen bisnes on verostomarkkinointi - ei tuotteiden valmistus tai kehitys.

Uusimmat

Yhteistyössä