M
murtunut odottaja
Vieras
Itselläni on nyt rv 21, enkä ole koko raskausaikana vielä tuntenut sikiön liikkeitä. Aikaisemmissa raskauksissa olen tuntenut rv 16 paikkeilla. Onko jo syytä epäillä kohtukuolemaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja murtunut odottaja:En ole vielä käynyt rakenneultrassa. Se on vasta ensi viikolla. Raskaus ollut ihan erilainen kuin aikaisemmat. Istukka alhaalla edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:eikös noilla viikoilla ole vielä kyse keskenmenosta eikä kohtukuolemasta?
eikö neuvolassa ole kuunneltu sydänääniä?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:minä olen kaikissa neljässä tuntenut vasta noin rv22!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:eikös noilla viikoilla ole vielä kyse keskenmenosta eikä kohtukuolemasta?
Kohtukuolema tai keskenmeno, sama mulle, mutta kamala asia joka tapauksessa.
Neuvolassa kävin viimeksi lokakuussa. Torstaina seuraava käynti...
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:eikös noilla viikoilla ole vielä kyse keskenmenosta eikä kohtukuolemasta?
Kohtukuolema tai keskenmeno, sama mulle, mutta kamala asia joka tapauksessa.
Neuvolassa kävin viimeksi lokakuussa. Torstaina seuraava käynti...
Soita neuvolaan, et pääsisitkö tänään kuuntelee sydänäänet jossain välissä. Suosittelen soittamaan! :hug: Mutta jos se istukka on sopivasti edessä, niin ei ne liikkeet tosiaan tunnu kunnolla vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:No ennenku maalailet piruja seinille niin kannattaa käydä eka vaikka neuvolassa. Jos sinulla on istukka edessä tai ylipainoa paljon niin liikkeet voi tuntua vasta todella myöhään vaikka olis uudelleen odottaja.
Mars soittamaan aikaa neuvolaan.