K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Mulla on kolmet...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Mulla on kolmet...
Miksi niin monet? Pidätkö niitä jatkuvasti?
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Mulla on kolmet...
Sandaalit, kävelykengät ja lenkkarit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Mulla on kolmet...
Niin siis onko ne sulla jatkuvasti käytössä? Itse suunnittelen hankkivani lenkkeilyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Mulla on kolmet...
Niin siis onko ne sulla jatkuvasti käytössä? Itse suunnittelen hankkivani lenkkeilyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastaajille! Löytyisikö vielä kokemuksia? Kellään mitään pahaa sanottavaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kenkä:Jos saa vinkata niin käypä huuto.netistä katsomaan, siellä on ihan uusiakin myynnissä, olisin jo ostanut jos olisivat oikeaa kokoa. Kyttäilen koko ajan jos sinne tulisi mun kokonani...
Sen verran on pahaa sanottavaa, että oikeaa kokoa on todella vaikea valita. Kengän ominaisuudet kun eivät kenkäkaupan käytävillä tule kunnolla esiin. Itse arvoin kaupassa pitkään kolmen koon välillä ja valitsin kuitenkin väärin. Jo ensimmäisellä lenkillä, kun pääsi kävelemään ylä- ja alamäkiä, kengät alkoivat hiertämään ja hankaamaan sekä varpaisiin sattua. Ja koska kenkiä oli käytetty ulkona ei niillä palautusoikeutta enää ollut.Kiitos vastaajille! Löytyisikö vielä kokemuksia? Kellään mitään pahaa sanottavaa?
Riippunee mallista. Minulle normaalikengän koko olisi ollut sopivampi. Myyjä opasti, että kantapään tulee istua hyvin eikä se saa luistaa. Silläpä tulikin sitten valittua puolta numeroa normaalikenkää pienempi koko, joka sitten istui turhankin tiukasti ja kenkäni ovat käyttökelvottomat. Varpaat rutussa ja kantapää rakoilla.
Valitkaahan siis kengän kokonne tarkkaan, ettei käy yhtä surullisesti kuin minulle.
Jos huuto.netistä saa uusia yhdeksälläkympillä, niiden täytyy olla varastettuja. Toinen mahdollisuus on, että noin halvat on hankittu ulkomaisesta nettikaupasta (piraatteja). Lisää tästä aiheesta voi lukea maahantuojan sivuilta: MBT etusivu
Eli tiedustelkaa aina ostokuittia, jos olette ostamassa käyttämätöntä tavaraa huuto.netistä tai kirppareilta.