Onks hei jollain noi Reebokin easytone-kengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ja sanotaanko vaikka näin, että en mitään hurjaa eroa tunne normaaleihin lenkkareihin. Mulla tosin on vahvat jalkalihakset muutenkin, joten ehkä se vaikutus tuntuu sellasilla joilla on heikommat. Reippailla kävelylenkeillä oon niitä käyttänyt. Eikä se "keinuva" vaikutus askeleeseenkaan ole erityisen tuntuva, mitä nyt vähän pehmentää asfaltilla liikkumista. En tiedä sitten, että olisko ne "oikeat" masaikengät tehokkaampia, kun noi taitaa olla vaan vähän sinnepäin.

[QUOTE="vieras";22383308]Mulla on ja sanotaanko vaikka näin, että en mitään hurjaa eroa tunne normaaleihin lenkkareihin. Mulla tosin on vahvat jalkalihakset muutenkin, joten ehkä se vaikutus tuntuu sellasilla joilla on heikommat. Reippailla kävelylenkeillä oon niitä käyttänyt. Eikä se "keinuva" vaikutus askeleeseenkaan ole erityisen tuntuva, mitä nyt vähän pehmentää asfaltilla liikkumista. En tiedä sitten, että olisko ne "oikeat" masaikengät tehokkaampia, kun noi taitaa olla vaan vähän sinnepäin.[/QUOTE]

Ok... Oon kans katsonut et ne kunnon mbt-kengät on kuitenkin aika erilaiset. Jatkanen siis harkitsemista :D

Yhteistyössä