V
vierailija
Vieras
Meillä on kohta 10kk vauva ja mun 4v. tytär. Oltu yhdessä kohta 2v. Mies 25v. minä 22v. Emme useasti riitele ja arki sujuu... Näytän hyvältä, pukeudun seksikkäästi yms. olen koittanu miettiä missä vika... Eli ennen mua mies oli innokas seksissä, oli "panokavereita" sillä yms... jutut oli semmosia ja ennen mua suhteissaan sillä ollu kuulema viikossa useemman kerran seksiä. Niin oli meilläkin alussa useasti, joka toinen päivä vähintään... niin jatku pitkään, menkkojen aikana ei koske ollenkaan mua eikä halua edes suikkaria :O tiedän hänen eksän joka on kertonut kuinka sen aikana halus menkkojen aikaankin ja useesti... nyt on vaihtunut niin et noin kerran viikossa on jos on ja aina tietty mun alotteesta kaikki. ja oon myös tullut torjutuksi
voiko mies tuosta vaan muuttua seksin suhteen jos ennen ollut täysin muunlainen... olen kokeillut kaiken, hepeneet yms. puhunu asiasta mut ei halua puhua ja sanoo vaan että älä ny alota... vaikka sanon asiallisesti en valittaen. hän pelaa lähes kokoajan tietokoneella ja nyt ei ole töitä ollut hetkeen... toista naista ei ole, sen tiedän varmaksi. vinkkejä ja kokemuksia ? nytkin käytiin saunassa ja laitoin seksikkään topin päälle ja stringit ja mies vaan pelaa... kadotan koko naiseuteni näin :,(