N
nyyti
Vieras
niin turhauttavaa... mieheni ei koskaan ehdota seksiä. aloitteen teen aina minä. sama kaava toistuu aina: ensin ollaan jopa kuukausia ilman seksiä(yleensä lopetan ehdottelun kun en kestä jatkuvaa torjutuksi tulemista ja näin seksi voi jäädä pitkäksikin aikaa pois), ""tauon"" jälkeen mies suostuu seksiin joka kerta kun kysyn (pari kertaa viikossa), tätä jatkuu korkeintaan pari viikkoa, sen jälkeen alkaa taas kausi jolloin mies ei suostu, joka johtaa taas siihen, etten jaksa enää kysellä ja seksi jää taas kokonaan... olen kertonut miehelleni joskus, että nauttisin siitä jos hän ehdottaisi joskus seksiä. mies tietää myös, että hän on ainut kenen kanssa olen seksistä nauttinut (saanut orgasmin). en ole mikään seksipeto, mutta olisihan sitä ihanaa rakastella edes pari kertaa kuussa ja jopa niin että mies itse sitä ehdottaisi. olen nuori, hoikka ja kauniskin nainen, mutta en tunne itseäni lainkaan haluttavaksi mieheni kanssa. olen yrittänyt ""viekotella"" miestäni rakastelemaan kanssani esim. pukeutumalla johonkin seksikkääseen alusasuun, mutta pahempi mieli vain tulee kun mies tällöinkin kieltäytyy. ja kalliiksikin tulee ostella hepeniä, joille ei sitten ei ole käyttöä. sen tiedän (ja varmasti tiedänkin), että mieheni ei ole ollut uskoton. onko muilla ollut samanlaista ja kuinka olette jaksaneet?