Kokemuksia noista holidayclub esittelyistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietityttää

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia noista holidayclubin tarjoamista kylpyläreissuista johon kuuluu joku lomaosake-esittely? Näitä on nyt tullut jo monta vuotta postissa ja nyt meinattiin että pitäisikö tuollaiselle lähteä kuitenkin kun ei maksaisi juuri mitään tuo kylpyläreissu jos jaksaisi vain kuunnella sen luennon. Pääseekös sieltä sitten kuitenkin luvatussa ajassa pois ettei mene koko päivä ihan hukkaan?

Älkää missään nimessä menkö!

Me erehdyttiin kuuntelemaan sitä esittelyä. Kesti varmaan neljä tuntia, kun sattui niin mukava esittelijä siihen. No sitten kun tuli päätöksen paikka niin jostain takaa haettiin "kova" myyjä joka alkoi tivaamaan, että otatteko vai ette. Nyt heti pitää päättää, nimeä nyt alle! Kaikki oli kuulostanut siihen mennessä todella hyvältä, mutta tämä toinen myyjä vei maun koko touhusta. Haukkui vielä lopussa meidän tyhmiksi, koska emme ottaneet hyvää tarjousta vastaan. Emme myöskään saaneet luvattua ilmaisviikonloppua kylpylään. Se siis luvattiin, jos jaksaa kuunnella koko "esityksen". Eipä näkynyt.

En TODELLAKAAN suosittele.

Hetkinen.. Siis ette saanut luvattuun hintaan vai ette saaneet uutta reissua? Tuota esitettä kun katselin ja varausta niin se on mahdollista maksaa jo ennakkoon ja esittely olisi toisena lomapäivänä joten voiko ne laskuttaa sitten lähtiessä sieltä lisää jos ei osta? Missään herran nimessä me ei olla mitään osaketta ostamassa :D Ja esitteessä on että esittely kestää 2 tuntia joten eihän siellä nyt neljää tuntia kukaan pienten lasten kanssa jaksa istua! Kai niillä nyt joku velvoite on pitää noista kiinni?

Me ollaan käyty varmaan joku seitsemän kertaa ja monessa eri kylpylässä. Aina on menny tosi hyvin - on kuunneltu se öö puolesta tunnista kahteen tuntiin kestävä esittely ja muuten lomailtu aivan normaalisti. Jämäkästi kyllä kannattaa esittelytilaisuuden alusta asti tehdä selväksi, että ette ole kiinnostuneita niin säilyy peli selvänä kummallekin osapuolelle.

Eli meidän perhe kyllä suosittelee lämmöllä - erittäin edullisesti saatu oikein mainiot lomat aina!

Mukava kuulla hyviäkin kokemuksia :) vitsit kun nyt tietäisi kannattaako, harmittaahan se jos koko loma menee pilalle jos siellä kyykytetään sitten kuitenkin.. Mukava kuulla mitä vain kokemuksia niin osaa varautua jos nyt mennään sitten tai ollaan menemättä

Ja muuten ei kyllä oo poikenneet normaalilomista lainkaan kun sen esittelyn verran :) ihan oon siellä suoraan sanonu, että ei opiskelijalla ois muuten varaa tämmösille lomille lähtee,mut kiva ku tarjootte mahiksen.. Ja ystävällisesti aina uusiks vaan kutsuuvat! :-D

Joo, ei todellakaan opiskelijoina oltu kiinnostuneita mistään osakkeesta. Meitähän kierrätettiin siellä hotellissa ja näytettiin yksi vapaana oleva kohdekin. Sitten meille sanottiin, että kaikki koneet ovat varattuja, että hetki kestää ennenkuin voi näyttää materiaalit. Puhuttiin lemmikkieläimistä ja ties mistä. Ei ollut siis mikään "yleistilaisuus" vaan oltiin kuin jossain asuntokaupoilla ikään. Ja kokoajan siis jankuttivat, että mihinkään ei tarvitse sitoutua.

Ja tosiaan ei koskaan saatu sitä ilmaista lomakuponkia, joka luvattiin. Haukut vaan saatiin palkaksi monen tunnin istumisesta ja paskan kuuntelusta.

Me ollaan oltu muistaakseni ainakin kahdessa vastaavanlaisessa lomapaketissa ja kyllä sieltä pääsee kahdessa tunnissa ulos. Lapset kannattaa ottaa mukaan esittelyyn, koska niitä on hyvä pitää motiivina sille ettei millekään kalliille ole lasten syntymän jälkeen ollut.

Lapset mukaan niin pääsee pois. Me käytii Jumbossa kuuntelee puhe. Myyjä oli todella agresiivinen ja pelottava. Se veti ihan kunnolla herneet nenään, kun meidän piti lähteä syöttämään vauvaa. Saatiin kuitenkin lahjakortti.

Niin no minnekkäpä siellä lapsia jättäisikään joten sinnehän niiden olisi mukaan tultava.. Alkoi kyllä nuo kokemukset nyt niin kiinnostamaan että jo senkin vuoksi olisi mielenkiintoista käydä

Olin pamin osakkeessa ja soittivat että tulenko kuuntelemaan, saan 100e siitä hyvästä käyttää hotellissa jossa juuri lomailimme. Aikaa vei reilun tunnin ja jos nyt ostat vaikka lomaosakkeen, niin sinulla on 14 päivää aikaa perua ne kaupat, että eipä niitä kukaan vängällä myy. Itse päädyin ostamaan lomaosakkeen, jonka pisteillä menemme ensi kesänä Espanjan kylpylään pariksi viikoksi, lisäksi tarvii ostaa lennot. Ja suomessa yövymme näillä äkkilähtö viikoilla, jos johonkin menemme. Ei ole tarvinnut kauppoja katua.

[QUOTE="Pettynyt";30587340]Joo, ei todellakaan opiskelijoina oltu kiinnostuneita mistään osakkeesta. Meitähän kierrätettiin siellä hotellissa ja näytettiin yksi vapaana oleva kohdekin. Sitten meille sanottiin, että kaikki koneet ovat varattuja, että hetki kestää ennenkuin voi näyttää materiaalit. Puhuttiin lemmikkieläimistä ja ties mistä. Ei ollut siis mikään "yleistilaisuus" vaan oltiin kuin jossain asuntokaupoilla ikään. Ja kokoajan siis jankuttivat, että mihinkään ei tarvitse sitoutua.

Ja tosiaan ei koskaan saatu sitä ilmaista lomakuponkia, joka luvattiin. Haukut vaan saatiin palkaksi monen tunnin istumisesta ja paskan kuuntelusta.[/QUOTE]

Palautetta menemään ja heti. Ja VAADITTE sen, mikä on luvattu.

Mä kävin vasta kuunteleen, eka kertaa. n. 2h kesti. Mukava myyjä, mulle ja miesystävälle esitteli loma-osakkeita. Sanottiin jämptisti, että mukava idea, mutta ei ole varaa, asunnon rakennushässäkät jne. Ja lopuksi, että pakko lähteä hakeen lapset hoidosta.

Jo ennakkoon oltiin maksettu kylpylälomasta (jossa esittely sitten oli) vain vaadittu pieni summa. Ja ilman muuta saatiin se halvalla, kun käytiin esittelyssä. Lukee jo ehdoissa, että kuuluu.

Tosi epäasiallinen ollut se heppu, joka tullut haukkumaan, palautetta siitäkin vain ja omalla nimellä + vinkkiä, että jos ette saa hyvitystä, asia lähtee somen kautta muidenkin tietoon.

Mä en mene enää ikinä Holiday Clubin kautta. Kokemusta yhdestä ainoasta kerrasta ja se vakuutti mut ikihyviksi :-). Hotellihuoneet olivat jossain muualla kuin niillä lattiamattokäytävillä eivätkä olleet mitenkään ihmeen hyvässä kunnossa. Se tosin ei menoa haitannut juurikaan, en odottanutkaan että mitään ykkössviittiä sillä hinnalla saisi. Vähän jäi vain sellainen "joo hei ollaan niitä köyhiä, joilla ei ole varaa normaaliin huoneeseen"-fiilis mut en traumatisoitunut :-).

Se itse esittely. Voi jeesus. Me istuttiin kolme ja puoli tuntia kuuntelemassa sitä paskaa. Myyjä vaikutti ihan mukavalta mut kun lopulta oltiin saatu tarpeeksi selvästi sanottua että ei olla ostamassa niin tämäpä alkoi vittuilemaan. Ei mitään törkytörkeetä mut ihan selkeetä kuitenkin. Juukiitoseienääikinä! Mulla oli perse niin puuduksissa aivoista puhumattakaan...

Eli menkää toki jos haluatte jännitystä elämään: kestääkö esittely puolesta tunnista neljään, millainen on myyjä, tuleeko vittuilua etc. etc. :-D. Muksujen mukaan ottaminen on oikein hyvä vinkki. Ja jos muksu on vielä nopeasti kyllästyvää sorttia, aina parempi. Ja jos muksu on kyllästyttyään vielä riehumaan alkavaa sorttia, niin ei teillä ole mitään hätää! :-)

Onko kenelläkään kokemuksia noista holidayclubin tarjoamista kylpyläreissuista johon kuuluu joku lomaosake-esittely? Näitä on nyt tullut jo monta vuotta postissa ja nyt meinattiin että pitäisikö tuollaiselle lähteä kuitenkin kun ei maksaisi juuri mitään tuo kylpyläreissu jos jaksaisi vain kuunnella sen luennon. Pääseekös sieltä sitten kuitenkin luvatussa ajassa pois ettei mene koko päivä ihan hukkaan?

Joo, ei todellakaan opiskelijoina oltu kiinnostuneita mistään osakkeesta. Meitähän kierrätettiin siellä hotellissa ja näytettiin yksi vapaana oleva kohdekin. Sitten meille sanottiin, että kaikki koneet ovat varattuja, että hetki kestää ennenkuin voi näyttää materiaalit. Puhuttiin lemmikkieläimistä ja ties mistä. Ei ollut siis mikään "yleistilaisuus" vaan oltiin kuin jossain asuntokaupoilla ikään. Ja kokoajan siis jankuttivat, että mihinkään ei tarvitse sitoutua.

Ja tosiaan ei koskaan saatu sitä ilmaista lomakuponkia, joka luvattiin. Haukut vaan saatiin palkaksi monen tunnin istumisesta ja paskan kuuntelusta.

Olin nyt 8.12.2021 esittelyssä. Ehdin 15min olla kun menin sitten hymähtämään lomakohteiden pisteytys systeeminsä. Myyjällä meni tunteisiin. ”Tulet sitten tänne nauramaan toisen työpaikalle” millaisen kasvatuksen olet saanut. Olin täysin puulla päähän lyöty. Koin että nyt on aika lähteä tästä setistä. Myyjä, teet kaikille palveluksen että lähdet. Kiroili ja haukkui muiden kuullen. Toivoi etten saa koskaan lapsia. Jopa esti minua lähtemästä kiinteistöstä tulemalla ulko-oven ja minun väliin ja tunki naamansa millin päästä omastani. Lopulta väistyi ja kiroili ja haukkui vielä perään. Tein ilmoituksen holiday clubin asiakaspalveluun, eivätkä he ole vaivautuneet ottamaan edes yhteyttä.
Agressiivista myyntiä, todellakin..

Yhteistyössä