Kokemuksia playa de las Americasista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalle

Vieras
Ollaan lähdössä 3- ja 5-vuotiaiden kanssa viikon lomalle Americasiin ja kokemuksia kaipaisin ko. paikasta.
Mites kannattaako ottaa rattaat tolle pienemmälle, vaikka kotona ei olla yli vuoteen käytetty? Siellä kuitenkin tulee käveltyä paljon.

En tykännyt, mutta vieressä Christianoksessa on enemmän nähtävää ja koettavaa.

Rattaat kannattaa ottaa mukaan, ihan hyvät tiet kävellä. Christianokseenkin pääsee kätevästi kävellen.

itse kerran käynyt ja oli ihan ok paikka.. rattaat kyllä kannattaa ottaa mukaan ellei hotellissa ole niitä saatavilla muuten. varmaan ihan mukava paikka lapsille. nähtävää ei nyt kovin paljon ole mutta kauppoja ja kojuja kyllä riittää ja rannalla on mukava lasten kanssa loikoilla. meillä myös hotelli oli hyvä ja tilava.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Ihana paikka on! Ja lyhyt kävelymatka christianokseen, kannattaa ottaa ne rattaat. Minä rakastin ainakin paikkaa. Onhan siellä Lolo Parkit ja muut sitten kanssa lasten kanssa käydä =)

Juu sinne Loro Parkiin aateltiin lasten kanssa ainakin mennä :)

Oltiin Fanaben alueella Americasissa. Rauhallista oli ainakin tammikuussa. Ihan kivoja ravintoloita oli alueella. LoroParkissa oli kiva käydä. Teidellä käytiin myös ja lapsetkin tykkäsivät hissimatkasta huipulle!

Lähtekää turistialueelta kierteleen paikkoja (lasten ehdoilla tietenkin),autoja saa vuokrattua paljon halvemmalla kuin turistialueelta esim. noin 3km cristianosista paikasta nimeltä fraille,sinne pääsee bussilla tai vaikka taksilla helposti ja halvalla =) lähellä fraillea vuoristoon päin on aivan ihania pieniä kyliä joissa vanhoja kirkkoja,kauppoja,ruoka paikkoja ym...La laguna aivan ihana paikka,suosittelen,kaunis,vihreä aito pieni kylä =) jos teidellä lähtee ajamaan itse kannattaa varmistaa että ajelee "päätietä" eikä lähde pikkuisille teille jotka kovin mutkaisia ja turva-aita puuttuu..pääkaupunkiin suosittelen menemään bussilla,helppoa,nopeaa ja halpaa,loro parkkiin menkää omalla autolla,sinne on helppo ajaa kartan avulla,parkissa on niiiiin paljon nähtävää ettei muutama tunti riitä =) välttäkää ravintoloissa jääpaloja,jäätelöä,majoneesia ym ja a-hepatiitti rokete =) americas on perinteinen turistirysä mutta ihan jees paikka jos ranta ja tilpehööri riittää ja cristianosiin tosiaan kävelee nopeasti =) Hyvää lomaa teille

Joulukuussa käytiin, ihastuin tohon "turistirysään" totaalisesti B)

Rattaat oli meilläki mukana 3 v pojalla, kävelemistä tossa paikassa riittää niiiiin paljon ettei meinannu itekään jaksaa :D

Tuolta pääsee bussilla, taksilla ja omalla vuokra-autolla kyllä melkein mihin vain mutta kun meilläkin oli oma hotku ihan melkeest keskustassa niin oli kiva ettei aina tarvinnu lähteä kävellen kauan kauppaan tai vaikka rannalle, kaikki oli niin liki !

Omassa hotkussa oli tekemistä aamuin illoin, muksuilleki :D Käytiin kyllä sitte eläinpuistossakin =)

Mä ainakin tykkäsin :D

kiva paikka,tykkäsin. seura vaan oli suolesta.. ottakaa varuiks joo vaunut mukaan jos tulee matkalla väsy. kuitenkin niin pieni. ja ottakaa vaikka seisomalauta isommallekin mukaan. reissussa tulee käveltyä tosi paljon,voi isompaakin ruveta kiukuttaan. siellä on vesipuisto ja eläintarha. ja huvipuistojakin löytyy. lentomatka on pitkä,mutta paikkana on kiva.

oli niin levoton ja oikeesti turistirysä. Oltiin n. 10km päässä Callao Salvajesta joka oli aivan ihana paikka. Mut riippuu mitä haluaa lomaltaan ja myös siitä onko hotelli aivan amerikasin keskustassa vaiko vähän reunemmassa.

Kävin viimeeksi kesällä 1999 enkä tykännyt enää ollenkaan. Liian täynnä, liian meluisa, ei mitään aitoa missään. Likaista oli, ja huumeita kaupattiin avoimesti jopa päiväsaikaan. Ravintoloista ei saanut kelvollista ruokaa, en syönyt mitään hyvää kahden viikon aikana. Kallis hintataso ottaen huomioon sen, mitä sillä rahalla sai.

Jossain alueen laitamilla voisi olla ihan kivaa. Ja autolla oli kyllä ihan hauskaa kiertää saarta, siellä oli hirmusti kauniita paikkojakin =).

Aikaisemmilla reissuilla, teininä, tykkäsin paikasta, aikuisiällä ei enää miellyttänyt. Mutta perhelomalle voisin mennä johonkin kivaan, isoon lomakylätyyppiseen hotelliin, löhöämään viikoksi uima-altaalle.

olin 6.12 siellä eka kertaa ja tykkäsin niiin niiin paljon!!! voisin lähtä heti uudelleen!! minulla oli lapsi mukana joka oli silloin 7kk ja hienosti meni. hyvin pysty liikkumaan rattaillakin.=) ja lämmintä riitti!!=) suosittelen!!!

Yhteistyössä