?
"..."
Vieras
Apuja kaivataan
haluan yllättää miehen, meillä lähestyy viides vuosipäivä ja olen miettinyt vieväni miehen jonnekkin hotelliin yöksi rentoutumaan
Aikaisempina vuosina ollaan tehty pikkuinen yön yli reissu aina tallinnaan, mutta mies on jo pidempään puhunut että haluaisi matkustella myös Suomen rajojen sisäpuolella ja ihan pk-seudulla. Nyt tuli mieleeni tuo Flamingo, siellä on kivasti ravintoloita ja leffateatteri ja hohtominigolf plus tietysti se kylpylä ja jumbo. Kertokaas kokemuksia kyseisestä hotellista, saa myös suositella muita hotelleja pk-seudulta.