Kokemuksia Sokos Hotel Flamingosta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Apuja kaivataan :) haluan yllättää miehen, meillä lähestyy viides vuosipäivä ja olen miettinyt vieväni miehen jonnekkin hotelliin yöksi rentoutumaan :) Aikaisempina vuosina ollaan tehty pikkuinen yön yli reissu aina tallinnaan, mutta mies on jo pidempään puhunut että haluaisi matkustella myös Suomen rajojen sisäpuolella ja ihan pk-seudulla. Nyt tuli mieleeni tuo Flamingo, siellä on kivasti ravintoloita ja leffateatteri ja hohtominigolf plus tietysti se kylpylä ja jumbo. Kertokaas kokemuksia kyseisestä hotellista, saa myös suositella muita hotelleja pk-seudulta.
 
[QUOTE="...";26911279]Töiden takia tuo sijoittuu viikonloppuun eli perjantaina menemme ja lauantaina pois. Pitää vielä miettiä sitä Flamingo Spa:ta, onko kaiken sen rahan arvoinen..[/QUOTE]

ON!! Ehdottomasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja käyty useamman kerran;26911310:
ON!! Ehdottomasti!

Toiset ovat kehuneet ja toiset sanoneet ettei missään nimessä kannata tuhlata rahojaan sinne. Mene ja tiedä, kai se on pakko itse kokea ennen kuin muodostaa mielipiteensä, heh :D kuinkakohan paljon tungosta siellä on viikonloppuisin?
 

Yhteistyössä