kokemuksia tästä turvaistuimesta?

Ostin juuri viikko sitten meidän kuopukselle tuon istuimen. Eli käyttökokemus on hyvin vähäistä. Ainakin meidän autoon "istui" hyvin tuo tuoli kun tuli takapenkille ja keskelle. Kankaat vaikuttavat tosi helpoilta puhdistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Kasvot menosuuntaan asennus auton 3-pisteturvavyöllä (tällöin istuimen sisäiset turvavyöt poistetaan käytöstä).

mitä tää nyt sitten on suomeksi?? pelkillä auton vöillä? :o

No sehän nyt on ihan normaali käytäntö. Eli kyseessä tällön turvavyöistuin, tarkotettu 3-4v eteenpäin.

Kasvot menosuuntaan asennus auton 3-pisteturvavyöllä (tällöin istuimen sisäiset turvavyöt poistetaan käytöstä).

niin... mutta siinähän oli myös että käännetään kasvot menosuuntaan kun lapsi on noin 4 vuotias

Alkuperäinen kirjoittaja joku äiti vaan harmailee:

No sehän nyt on ihan normaali käytäntö. Eli kyseessä tällön turvavyöistuin, tarkotettu 3-4v eteenpäin.

Juu sen tiedän,mutta mietin juuri sitä että ei tuota aiemmin viitsi tosiaankaan kääntää. =)
ollaan mietitty uusia nuo istuimet lapsille ja tullut vartailtua noita paljonkin..

Meillä kans tuo kahdella lapsella ollut. Tuntuu vaan et vie kauheesti tilaa takapenkillä. Meillä istuin on kuskin penkin takana reilu vuoden ikäisellä tytöllä ja kun minä ja mies ollaan pitkiä kohta täytyy joko alkaa ajamaan polvet koukussa tai sit vaihtaa istuin johonkin toiseen. Apukuskin taakse ei voi laittaa kun siellä on 3-vuotiaan two-way-elite myös selkämenosuuntaan.

Mut tosi kiva ns. välimallin istuin on kyl, kaukalosta tohon oli kiva siirtyä kun ei oo niin kauheen väljä istuin. Mut meidän kolmevuotias tohon ei kyl mahdu vaik pienikokoinen onkin, ei ainakaan selkämenosuuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Victoria Crown:
Meillä kans tuo kahdella lapsella ollut. Tuntuu vaan et vie kauheesti tilaa takapenkillä. Meillä istuin on kuskin penkin takana reilu vuoden ikäisellä tytöllä ja kun minä ja mies ollaan pitkiä kohta täytyy joko alkaa ajamaan polvet koukussa tai sit vaihtaa istuin johonkin toiseen. Apukuskin taakse ei voi laittaa kun siellä on 3-vuotiaan two-way-elite myös selkämenosuuntaan.

Mut tosi kiva ns. välimallin istuin on kyl, kaukalosta tohon oli kiva siirtyä kun ei oo niin kauheen väljä istuin. Mut meidän kolmevuotias tohon ei kyl mahdu vaik pienikokoinen onkin, ei ainakaan selkämenosuuntaan.

no ehkä sit mun kannattaa harkita uudestaan, nimittäin tuo meän vuosikas on aikas iso tapaus

En nyt tiedä minkä ikäiselle olet ostamassa enkä noita kaikkia linkkejä avannut, mutta me ostettiin tytölle juuri Maxi Cosin Tobi istuin, selkä menosuuntaan laitettava (ei käännettävä, ajateltiin että on ehkä tukevampi tällainen yhteen suuntaan suunniteltu) ja se tuntuu käytössä loistavalta, jalkatilaakin on vielä toooosi runsaasti että varmasti mahtuu nappula istumaan selkä menosuuntaan vielä 3-veenäkin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=738

tuota olen itse katellut jo pitkään, vaikuttaa tosi hyvältä! eikä hinta ole paha

tuota mieki ihailin ja sit ne brion istuimet on ihania

meillä britaxin TWE ja merkkiin oon kyllä tyytyväinen, kiinnitysvöitäkin on 2kpl joten saisi tuollaisenkin menemään kaikkiin autoihin ku sama kiinnitys..
pitää tuolle kuopukselle istuin hommata varmaan syksyn aikana niin tuo menisi vauvasta asti varmasti hyvin,paremmin kuin twe!

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En nyt tiedä minkä ikäiselle olet ostamassa enkä noita kaikkia linkkejä avannut, mutta me ostettiin tytölle juuri Maxi Cosin Tobi istuin, selkä menosuuntaan laitettava (ei käännettävä, ajateltiin että on ehkä tukevampi tällainen yhteen suuntaan suunniteltu) ja se tuntuu käytössä loistavalta, jalkatilaakin on vielä toooosi runsaasti että varmasti mahtuu nappula istumaan selkä menosuuntaan vielä 3-veenäkin :heart:

vuoden ikäselle ollaan hankkimassa... mie vaan haluaisin kerralla sellasen istuimen joka menee pitkään (esikoisella on meggyn galaxxy, se on 1-2-3 istuin)

Yhteistyössä