Kokemuksia Teutonia Spirit S3-vaunuista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "johanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ollut nuo 1v 4kk käytössä ja ollaan oltu tyytyväisiä. Erittäin näppärät laittaa kasaan ja koota. Meillä oli vastasyntyneenä kova kantokoppa ja makuupussissa pärjäili ihan hyvin.

Ainoa ongelma on mielestäni ollut, että kolmipyöräisenä on hieman altis kaltevalla tasolla kaatumaan.
 
Meillä on 2007 ostetut Spirit S3:t ja ovat palvelleet moitteettomasti. Pian saavat kolmannen kyyditettävän.

Ollaan tykätty kovasti. Rattaiden kasaaminen on helppoa.

Meillä on ollut käytössä pehmeä koppa vauva-ajan.
 

Yhteistyössä