M
miettijä+3kk
Vieras
Mietiskelin joska hankkisin 3kk vauvalle unipussin kun on alkanut viimeöinä potkia peittoa pois..
Onko teillä ollut käytännöllinen tuo pussi?
Onko helppo vaihtaa vaippaa sen kanssa?
Riisutko syötön ajaksi?
Mitä vaatetta vauvalla on siellä alla?
Hihallinen vai hihaton, miksi?
Olisin kiva kuulla myös kokemuksia siitä jos pussi on osoittautunut turhaksi/huonoksi/epäkäytännölliseksi ja miksi
Onko teillä ollut käytännöllinen tuo pussi?
Onko helppo vaihtaa vaippaa sen kanssa?
Riisutko syötön ajaksi?
Mitä vaatetta vauvalla on siellä alla?
Hihallinen vai hihaton, miksi?
Olisin kiva kuulla myös kokemuksia siitä jos pussi on osoittautunut turhaksi/huonoksi/epäkäytännölliseksi ja miksi