Kokemuksia vohvelisista kakkukuvista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tilasin www.confetti.fi tms. Toimitus oli tosi nopea ja tuli ehjänä perille, pakattu tukevien pahvien väliin ja kirjekuoressa tuli. Kakun päällä oli ihan hienon näköinen mutta vähän vaikea leikata ja maku nyt ei mikään erityisen ihana ollut :)
Maistui samalta kuin ne vohveli-ruusut ym. koristeet.

mä tilasin kanssa confetista kaksi kuvaa kerralla,toinen oli hajonnut matkalla.ja sit laitoin sinne s.postia ja ne lähetti heti uuden,tosin sekin oli sit hajalla jo valmiiksi :( toista kertaa en tilaa sieltä!!

Mulla on tullut ehjänä sekä confettista että toisesta paikkaa. oliko ne nyt vohvelisia mutta sellainen millin paksu tuhkimonkuva oli ja suoraansanottuna pahaa. Mutta komea kakku tuli helpolla. Omista valokuvista tehdyt ovat ohuempia ja ne taas eivät miltään "maistu" kun ovat niin ohuita. Vinkki: pakastimeen hetkeksi ja nopeasti se suojapaperi irti.

Mä tilasin tytön syntymäpäiville kaksi kuvaa ullanunelmista. Pienen tutkiskelun jälkeen se oli halvin vaihtoehto. Kuvat tulivat tilausta seuravana päivänä, eli äärettömän nopeati. Olivat pakattu pahvikirjekuoreen, ehjiä olivat. Enempää en sitten osaakaan kertoa, koska käyttöön nuo tulevat vasta viikon päästä.

Yhteistyössä