Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onhan se avoliittokin parisuhde...jopa jo se seurustelukin.
Mun parisuhteessa avioliitto on samassa paketissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onhan se avoliittokin parisuhde...jopa jo se seurustelukin.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:No mulle se on niin että ensin avioliitto taikka ei sitten enää ikuna toista lasta mulle.Mä haluan olla parisuhteessa jos saan joskus vielä lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Jos vain huiputtautuu raskaaksi.. niin ei voi tietää miehen geeneistä. Siinä pitää varautua siihen esim. että muunmuassa asosiaalinen persoonallisuushäiriö on 70% periytyvää ja todella "kiusallinen" vaiva itsensä ja muiden kannalta.
Toisaalta.. spermapankki jutussa saattaa olla sama juttu vai käykö ne psykologiset testit ja onkohan niillä testeillä edes merkitystä? Mutta ei kai kannata hullun tai tunnevammaisen kanssa tehdä lapsia. Ei se ole kenenkään etu.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Jos vain huiputtautuu raskaaksi.. niin ei voi tietää miehen geeneistä. Siinä pitää varautua siihen esim. että muunmuassa asosiaalinen persoonallisuushäiriö on 70% periytyvää ja todella "kiusallinen" vaiva itsensä ja muiden kannalta.
Toisaalta.. spermapankki jutussa saattaa olla sama juttu vai käykö ne psykologiset testit ja onkohan niillä testeillä edes merkitystä? Mutta ei kai kannata hullun tai tunnevammaisen kanssa tehdä lapsia. Ei se ole kenenkään etu.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuli vain tästä ketjusta mieleen, että mulla voisi nyt olla vauva sylissä jos ei olisi tullut keskenmenoa. :/ Siis laskettu aika olisi ollut näihin aikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Jos vain huiputtautuu raskaaksi.. niin ei voi tietää miehen geeneistä. Siinä pitää varautua siihen esim. että muunmuassa asosiaalinen persoonallisuushäiriö on 70% periytyvää ja todella "kiusallinen" vaiva itsensä ja muiden kannalta.
Testataan ja katsotaan suvun sairashistoria. Ainakin suomessa ja ruotsissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?geenitestaus?:siis testataanko tosiaan geenit hed.hoit.?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja ?geenitestaus?:siis testataanko tosiaan geenit hed.hoit.?
Siis ei varmaan testata geenejä... Mutta psyk. testit varmaankin ja haastattelu lähisuvun tautihistoria ja oma tautihistoria.
Itse olen ollut 6,5v sitten myös luovuttajana ( munasolujen tietty ) ja mua haastateltiin ja piti allekirjoittaa papereita ja mulla ainakin oli näistä perinnöllisistä sairauksista puhtaat paperit. Riippuu varmaan tahostakin miten tarkkoja ollaan. Itse luovutin yksityisellä lääkäriasemalla.
Mulle ei koskaan kerrottu mitä siihen vaaditaan että ne solut kelpaa. Mutta sain kuulla sen verran että ne meni suomeen ja että raskaus lähti onnistuneesti käyntiin. Muuta en tiedä. Lapsi / lapset saa ottaa muhun täysikäisinä yhteyttä.
Mun geenejä ei silti tietääkseni tutkittu seulan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tiedän muutamia tutun tuttuja jotka hakevat siittiönsä tanskan spermapankista. Sitä paitsi saa valita silmienvärin ja ihonvärin jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja ?geenitestaus?:siis testataanko tosiaan geenit hed.hoit.?
Siis ei varmaan testata geenejä... Mutta psyk. testit varmaankin ja haastattelu lähisuvun tautihistoria ja oma tautihistoria.
Itse olen ollut 6,5v sitten myös luovuttajana ( munasolujen tietty ) ja mua haastateltiin ja piti allekirjoittaa papereita ja mulla ainakin oli näistä perinnöllisistä sairauksista puhtaat paperit. Riippuu varmaan tahostakin miten tarkkoja ollaan. Itse luovutin yksityisellä lääkäriasemalla.
Mulle ei koskaan kerrottu mitä siihen vaaditaan että ne solut kelpaa. Mutta sain kuulla sen verran että ne meni suomeen ja että raskaus lähti onnistuneesti käyntiin. Muuta en tiedä. Lapsi / lapset saa ottaa muhun täysikäisinä yhteyttä.
Mun geenejä ei silti tietääkseni tutkittu seulan kanssa.
Ei tarvitse kertoa jos et halua, mutta mistä johtuu että tämä nyt odottamasi lapsi on saanut alkunsa lääkärin pöydällä? Jos kerran olet munasolujakin luovuttanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Asia selvä. Tai ei ihan.Miksei niitä vaan poistettu yrityksen ajaksi? Vai eikö homma enää pelittänytkään?
Ja kattavan sukupuolitautivalikoiman kera.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meet baariin, pokaat miehen ja harrastat seksiä. Et kysele miehen perään vaan olet sitten yksin lapsen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja shaken:Ja kattavan sukupuolitautivalikoiman kera.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meet baariin, pokaat miehen ja harrastat seksiä. Et kysele miehen perään vaan olet sitten yksin lapsen kanssa.