S
"suru"
Vieras
Mulla takana lapsettomuutta, hoitoja... reilu vuos sitte kun sain plussan testiin, mulla ei ollut tukilääkitystä eli keltarauhashormonilääkitystä loppukierrolle, eikä se raskaus sitten kestänytkään. Mulla hormonit temppuilee ja lapsettomuus johtuu mun ovuloimattomuudesta.Nyt ei olla hoidoissa enkä käytä mitään tukilääkityksiä.
Tässä kierrossa tikkuun ihmeekseni ovulaation sain ja selvät oviskivut tunsin (vaikka lääkärin mukaan se on lääketieteellinen ihme!). Raskaustestin tein tänään joka oli vahva plussa, 2 viikkoa ovulaatiosta. Nyt alkoi kuitenkin ruskea vuoto, tulee siteeseen asti
oliko se tässä, taas.... 
Nyt pelkään taas keskenmenoa... voiko olla vaan harmitonta tuo ruskea vuoto..???
Niin se vaan iloinen päivä suruksi kääntyi..
Tässä kierrossa tikkuun ihmeekseni ovulaation sain ja selvät oviskivut tunsin (vaikka lääkärin mukaan se on lääketieteellinen ihme!). Raskaustestin tein tänään joka oli vahva plussa, 2 viikkoa ovulaatiosta. Nyt alkoi kuitenkin ruskea vuoto, tulee siteeseen asti
Nyt pelkään taas keskenmenoa... voiko olla vaan harmitonta tuo ruskea vuoto..???
Niin se vaan iloinen päivä suruksi kääntyi..