Kokoomus pelastaa Suomen hallitsemattomalta maahanmuutolta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokoomuksella on ollut jo aika helvetin kauan aikaa korjata se maahanmuuttopolitiikka kuntoon. Häpeällistä alkaa valehdella päin äänestäjien naamaa vajaa vuosi ennen vaaleja. Kiesus!

Tämä on tätä kokoomuksen populismia, vanha vitsi, ei jaksa edes naurattaa enää.
SDP:hän tästä puhui ensin.. mutta nämä kokoomuspellet kävi päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja bracket:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En tiedä, minusta kerjäläisongelmaan ja turvapaikkasysteemin epäkohtiin puuttuminen ei ole tippaakaan rasistista.

Peesaan, mutta noin median antaman leiman tasolla.

Juuh.

Persujen kohdalla ongelmana (minulle) on myös heidän kovaäänisimmät kannattajansa, jotka ovat rasisteja. En halua millään tasolla tulla sotketuksi siihen sakkiin, sillä minä EN halua sulkea rajoja, haluan vaan rajata tänne tulevan sakin lukumäärää ja ns. laatua.

Tanskako se oli, joka alkaa nyt karkottaa romanikerjäläisiä (kuuntelin tänään veneessä uutisia). Hieno homma :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mitä ihmeen ääripään linjauksia persuilla ja kristillisillä on?
Ovat tietyissä asioissa täysin ehdottomia.
[/quote]

No hyvä, että edes joku vielä on. Nykyinen "kaikille kaikkee kivvaa" -konsensuspolitiikka yhdistettynä jokaisen puolueen samankaltaiseen linjaan saa hieman ravistelua. Itse arvostan ehdottomuutta ja aattellisuutta. Toki tietysti niin, että olen ko. asiassa samaa mieltä.

En tiedä, minusta kerjäläisongelmaan ja turvapaikkasysteemin epäkohtiin puuttuminen ei ole tippaakaan rasistista.
Peesaan, mutta noin median antaman leiman tasolla.
Juuh.
Persujen kohdalla ongelmana (minulle) on myös heidän kovaäänisimmät kannattajansa, jotka ovat rasisteja. En halua millään tasolla tulla sotketuksi siihen sakkiin, sillä minä EN halua sulkea rajoja, haluan vaan rajata tänne tulevan sakin lukumäärää ja ns. laatua.
Tanskako se oli, joka alkaa nyt karkottaa romanikerjäläisiä (kuuntelin tänään veneessä uutisia). Hieno homma :)
Eihän kukaan ole sulkemassa rajoja, ei edes persut, vaan on tarkoitus panna jonkinlainen seula rajalle ettei kaikki paskasakki pääse Suomeen.

:laugh: Ja mikseivät puutu NYT ongelmiin kun OVAT HALLITUKSESSA. miksi vasta jos seuraavissa vaaleissa saavat kannatusta ja pääsevät SILLON hallitukseen.. voi vittu mitä idi.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Eihän kukaan ole sulkemassa rajoja, ei edes persut, vaan on tarkoitus panna jonkinlainen seula rajalle ettei kaikki paskasakki pääse Suomeen.

Persut eivät, mutta heidän kannattajissaan on näitä rajojensulkijoita ja mustienpotkijoita, ja siksi mulla on mielettömän korkea kynnys edes ajatella että äänestäisin Persuja.

Itse olen akateemisesti koulutettu, kasviksia syövä nuori äiti. Imagoni perusteella minun pitäisi äänestää aivan tyystin jotain muuta puoluetta kuin Perussuomalaisia.

Olen asennoitunut niin, että Perussuomalaiset edustajat tekevät puolueesta puolueen. En välitä, ovatko muut kannattajat yhöttäviä lökäpöksyjuntteja, koska puolue ajaa minulle tärkeitä asioita kuten juuri maahanmuuttopoliittisia kysymyksiä ja EU-kriittisyyttä. Mitäpä minä siitä kostun, että ajattelen millaisia ihmisiä muut Perussuomalaisten kannattajat ovat yksilöinä, ei se ole minun asiani. Asiakysymykset ratkaisevat.

Persut eivät, mutta heidän kannattajissaan on näitä rajojensulkijoita ja mustienpotkijoita, ja siksi mulla on mielettömän korkea kynnys edes ajatella että äänestäisin Persuja.

Voisitko yksilöidä näitä "rajojensulkijoita" ja "mustienpotkijoita"?

Mee ampumaan ilmakolla pahvisia lahtareita jos se helpottais sun tuskaa:D

Kerropas miksei ne nyt tee mitään tälle onkelmalle kun ovat siellä hallituksessa, vaan tekevät vasta sitten jos pääsevät vaalien jälkeen hallitukseen? Voiko puolue olla tyhmä vai tyhmä?

BUAHAHAHA BUAHAHAHA

Kuten missä ja eikö muka muilla puolueilla ole myös ehdottomia linjauksia?
On toki, mutta tarkoitin siis asioita, jotka on mulle tärkeitä. Persut vastustavat myös työperäistä maahanmuuttoa. Itse pidän työperäisen maahanmuuton rajoittamista riskinä suomalaisten työpaikoille. Jos kansainväliset yritykset eivät saa enää omiaan Suomessa toimiviin yrityksiinsä töihin, se vähentään entisestään näiden yritysten halukkuutta pysyä Suomessa. Varsin moni alunperin suomalainen yritys kun on tänä päivänä ulkomaalaisomistuksessa ja maailmassa on halvemmankin työvoiman maita kuin Suomi. Parin tuhannen työntekijän suomalainen yritys, jossa itsekin vielä 10 vuotta sitten työskentelin, on tänään kymmenientuhansien työntekijöiden brittiläinen yritys. Ei niillä brittiomistajilla ole mitään "isänmaanrakkautta" Suomea kohtaan. Jos täällä toiminta tehdään hankalaksi, niin ainahan Suomessa olevan toiminnan voi siirtää muualle.

Kristillisten linjauksessa taas en hyväksy seksuaalivähemmistöjen syrjintää. Kirkkohäitä ei minunkaan mielestäni tarvitse vähemmistöille suoda, se pysyköön kirkon omana asiana. Eihän kirkko suostu vihkimään pakanoitakaan. Mutta juridiset oikeudet ja velvollisuudet pitää mun mielestä olla samat kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mee ampumaan ilmakolla pahvisia lahtareita jos se helpottais sun tuskaa:D
Kerropas miksei ne nyt tee mitään tälle onkelmalle kun ovat siellä hallituksessa, vaan tekevät vasta sitten jos pääsevät vaalien jälkeen hallitukseen? Voiko puolue olla tyhmä vai tyhmä?
BUAHAHAHA BUAHAHAHA :laugh: :laugh: :laugh:

Sellainen puolue EI ole tyhmä joka haistaa mistä päin tällä hetkellä tuulee.

Kokoomus on jo kolmisenkymmentä vuotta liukunut hitaasti mutta varmasti vasemmalle päin. Vaan samalla tavoin on SDP liukunut oikealle päin. Nyt valtapuolueet ovat kutakuinkin yhtä iloista keskustaa. Toisaalta tämä on ollut ymmärrettävääkin, sillä alkuperäinen Kokoomuksen arvomaailma ei ole ollut enää äänestäjiensä arvomaailma. Ja SDP:n kohdalla taas on käynyt niin, että yhä useampi duunari ei enää olekaan persaukinen vaan peittoaa tuloissaan jo kevyesti valkokaulusköyhälistön. Puolueet ovat siis joutuneet muuttamaan linjaansa sen mukaan, miten äänestäjät ovat muuttuneet. Mä uskon, että yksi syy kansalaisten äänestyshaluttomuuteen johtuu juuri siitä, että kaikilla puolueilla on kutakuinkin samanlaiset linjaukset.

Tottapa puhut. Ja Maalaislittokin oli pakotettu muuttamaan nimensä, joskin se ei ole juurikaan muuttanut puolueen linjaa tai kannattajakuntaa. Uusi politiikan kenttä ei ole enää oikeisto-vasemmistolinjalla, lukuunottamatta Vasemmistoliittoa, joka edelleen kannattaa vain Venäjää, vaikka siellä kommunismi kaatui. Nyt ne taitavat rakastaa sitä maaperää, jossa kommunismi eli kuten Keskusta Kekkosen torpan multaa.

Puolueet ovat toisaalta tulleet vanhoista arvopohjista uuteen asiapohjaiseen politiikkaan kuten avauksen aihekin todistaa.

Oikeassa elämässä tuntemiani/tietämiäni ihmisiä, jotka luokittelen kategoriaan "roskasakki", ja joiden elämäntehtävänä on vihata ulkomaalaisia & juoda ööliä aina kun sossusta tai Kelasta tulee tili.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Eihän tässä(kään) ole muusta kyse kuin poliittisesta pelistä ja vallasta. Asiantuntemus on useimmiten hukassa, samoin pyyteettömät perusteet. Maalaisjärjen käyttö taysin kielletty vaikka 90% on maalta. Päätöksen tekijät ovat valittu poliittisin perustein ja ammattitaito mitä sattuu. Miljoonien arvoisia päätöksiä tekee vaaleilla valittu tollo joka on saanut tarpeeksi suosiota. Ja häntäkin kyykyttää taustalla puolue.
Kyllä Suomen on oltava hyvä maa kun monet asiat ovat pain persettä ja silti "Kolmanneksi paras maa asua ja elää" Forbeksen tilaston mukaan! Norjan ja Kanadan jälkeen. Ja hyvä se onkin, useassa asiassa

:o *hieroo silmiään*

:D

Persut vastustavat myös työperäistä maahanmuuttoa.

Höpsis, mistä olet tuollaista keksinyt? SDP taitaa olla viimeisin puolue, joka on työperäisen maahanmuuton rajoittamista vaatinut. Ja logiikka siinäkin, emme tarvitse tekijöitä aloille, joilla ei ole työvoimapulaa.

Kuten missä ja eikö muka muilla puolueilla ole myös ehdottomia linjauksia?
On toki, mutta tarkoitin siis asioita, jotka on mulle tärkeitä. Persut vastustavat myös työperäistä maahanmuuttoa. Itse pidän työperäisen maahanmuuton rajoittamista riskinä suomalaisten työpaikoille. Jos kansainväliset yritykset eivät saa enää omiaan Suomessa toimiviin yrityksiinsä töihin, se vähentään entisestään näiden yritysten halukkuutta pysyä Suomessa. Varsin moni alunperin suomalainen yritys kun on tänä päivänä ulkomaalaisomistuksessa ja maailmassa on halvemmankin työvoiman maita kuin Suomi. Parin tuhannen työntekijän suomalainen yritys, jossa itsekin vielä 10 vuotta sitten työskentelin, on tänään kymmenientuhansien työntekijöiden brittiläinen yritys. Ei niillä brittiomistajilla ole mitään "isänmaanrakkautta" Suomea kohtaan. Jos täällä toiminta tehdään hankalaksi, niin ainahan Suomessa olevan toiminnan voi siirtää muualle.
Kristillisten linjauksessa taas en hyväksy seksuaalivähemmistöjen syrjintää. Kirkkohäitä ei minunkaan mielestäni tarvitse vähemmistöille suoda, se pysyköön kirkon omana asiana. Eihän kirkko suostu vihkimään pakanoitakaan. Mutta juridiset oikeudet ja velvollisuudet pitää mun mielestä olla samat kaikille.
Ainoa mikä estää yrityksiä saamasta ulkomaisia työntekijöitä Suomeen on ulkomaalaisten halukkuus tulla Suomeen töihin.http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/07/23/miksi-huippupomot-eivat-halua-tanne/201010146/139

Mitäs juridisia oikeuksia ja velvollisuuksia seksuaalivähemmistöiltä puuttuu?

Oikeassa elämässä tuntemiani/tietämiäni ihmisiä, jotka luokittelen kategoriaan "roskasakki", ja joiden elämäntehtävänä on vihata ulkomaalaisia & juoda ööliä aina kun sossusta tai Kelasta tulee tili.

Sittenhän sä et voi äänestää yhtäkään vasuripuoluetta. Mut jos sä haluat muutosta niin sulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin äänestää persuja.

Ainoa mikä estää yrityksiä saamasta ulkomaisia työntekijöitä Suomeen on ulkomaalaisten halukkuus tulla Suomeen töihin.http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/07/23/miksi-huippupomot-eivat-halua-tanne/201010146/139

Mitäs juridisia oikeuksia ja velvollisuuksia seksuaalivähemmistöiltä puuttuu?
En tarkoittanut pelkästään huippupomoja. On aika selvää, että tänne korkea verotuksen kalliiseen käpykylään ei haluta, jos on varaa valita parempikin paikka. Tarkoitan niitä, joiden uraputkessa on tavoite aikanaan nousta huippupomoksi ja kokemusta pitää saada eri maista.

Seksuaalivähemmistöillä ei ole oikeutta avioliittoon. Rekisteröity parisuhde ei ole sama asia kuin avioliitto, vaikka sekin jo parempi kuin ei mitään.

Siksi nyt ei kannata haksahtaa seireenien lauluun vaan äänestää varman päälle eli Perussuomalaisia.

Itse en ole aiemmin eduskuntavaaleissa Perussuomalaisia äänestänyt, mutta ajattelen asian niin, että nyt jos milloin kannattaa kokeilla, vaikka sitten yksien vaalien ajan. Jos pääsevät läpi ja saavatkin jotain aikaiseksi. Ehdin äänestää suuria puolueita sitten lopunelämäni ajan, jos Perussuomalaiset osoittautuu ankaksi. En menetä mitään kokeilemalla kerran näinkin päin.

Historia toistaa taas itseään. Aikanaan Perussuomalaisten kotina ollout Suomen maaseudun puolue oli juuri sellainen tähdenlento. Yksissä vaaleissa hurja kannatus ja sitten ei mitään. Puolue hajosi omaan typeryyteensä ja populismiinsa. Se oli yhden henkilön puolue. Lupasivat poistaa maasta työttömyyden puolessa vuodessa. No yilannehan vain paheni. Samoin jatkaja, jossa vain valta periytyi isältä poika-vennamolle kuten Pohjois-Koreassa. Nyt jällen populismiaan huutamassa yhden miehen puolue ja PERSUT yrittää samaa. Saattaa saada vaaleissa menestystä, mutta kun taidot ja tiedot ovat olemattomat ja jäsenkunta täysinkyvyttömiä, niin seuraa taas katastrofi. Sekä maalle, että puolueelle.

Yhteistyössä