K
Keittiönoita
Vieras
Ovat tietyissä asioissa täysin ehdottomia.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitä ihmeen ääripään linjauksia persuilla ja kristillisillä on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ovat tietyissä asioissa täysin ehdottomia.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitä ihmeen ääripään linjauksia persuilla ja kristillisillä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:En tiedä, minusta kerjäläisongelmaan ja turvapaikkasysteemin epäkohtiin puuttuminen ei ole tippaakaan rasistista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kokoomuksella on ollut jo aika helvetin kauan aikaa korjata se maahanmuuttopolitiikka kuntoon. Häpeällistä alkaa valehdella päin äänestäjien naamaa vajaa vuosi ennen vaaleja. Kiesus!
Alkuperäinen kirjoittaja bracket:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:En tiedä, minusta kerjäläisongelmaan ja turvapaikkasysteemin epäkohtiin puuttuminen ei ole tippaakaan rasistista.
Peesaan, mutta noin median antaman leiman tasolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ovat tietyissä asioissa täysin ehdottomia.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitä ihmeen ääripään linjauksia persuilla ja kristillisillä on?
Ovat tietyissä asioissa täysin ehdottomia.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä ihmeen ääripään linjauksia persuilla ja kristillisillä on?
Eihän kukaan ole sulkemassa rajoja, ei edes persut, vaan on tarkoitus panna jonkinlainen seula rajalle ettei kaikki paskasakki pääse Suomeen.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Juuh.Alkuperäinen kirjoittaja bracket:Peesaan, mutta noin median antaman leiman tasolla.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:En tiedä, minusta kerjäläisongelmaan ja turvapaikkasysteemin epäkohtiin puuttuminen ei ole tippaakaan rasistista.
Persujen kohdalla ongelmana (minulle) on myös heidän kovaäänisimmät kannattajansa, jotka ovat rasisteja. En halua millään tasolla tulla sotketuksi siihen sakkiin, sillä minä EN halua sulkea rajoja, haluan vaan rajata tänne tulevan sakin lukumäärää ja ns. laatua.
Tanskako se oli, joka alkaa nyt karkottaa romanikerjäläisiä (kuuntelin tänään veneessä uutisia). Hieno homma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Eihän kukaan ole sulkemassa rajoja, ei edes persut, vaan on tarkoitus panna jonkinlainen seula rajalle ettei kaikki paskasakki pääse Suomeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Persujen kohdalla ongelmana (minulle) on myös heidän kovaäänisimmät kannattajansa, jotka ovat rasisteja. En halua millään tasolla tulla sotketuksi siihen sakkiin, sillä minä EN halua sulkea rajoja, haluan vaan rajata tänne tulevan sakin lukumäärää ja ns. laatua.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ja mikseivät puutu NYT ongelmiin.. vaan vasta jos seuraavissa vaaleissa saavat kannatusta.. voi vittu mitä idi.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Eihän kukaan ole sulkemassa rajoja, ei edes persut, vaan on tarkoitus panna jonkinlainen seula rajalle ettei kaikki paskasakki pääse Suomeen.
Persut eivät, mutta heidän kannattajissaan on näitä rajojensulkijoita ja mustienpotkijoita, ja siksi mulla on mielettömän korkea kynnys edes ajatella että äänestäisin Persuja.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mee ampumaan ilmakolla pahvisia lahtareita jos se helpottais sun tuskaa![]()
On toki, mutta tarkoitin siis asioita, jotka on mulle tärkeitä. Persut vastustavat myös työperäistä maahanmuuttoa. Itse pidän työperäisen maahanmuuton rajoittamista riskinä suomalaisten työpaikoille. Jos kansainväliset yritykset eivät saa enää omiaan Suomessa toimiviin yrityksiinsä töihin, se vähentään entisestään näiden yritysten halukkuutta pysyä Suomessa. Varsin moni alunperin suomalainen yritys kun on tänä päivänä ulkomaalaisomistuksessa ja maailmassa on halvemmankin työvoiman maita kuin Suomi. Parin tuhannen työntekijän suomalainen yritys, jossa itsekin vielä 10 vuotta sitten työskentelin, on tänään kymmenientuhansien työntekijöiden brittiläinen yritys. Ei niillä brittiomistajilla ole mitään "isänmaanrakkautta" Suomea kohtaan. Jos täällä toiminta tehdään hankalaksi, niin ainahan Suomessa olevan toiminnan voi siirtää muualle.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Kuten missä ja eikö muka muilla puolueilla ole myös ehdottomia linjauksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kerropas miksei ne nyt tee mitään tälle onkelmalle kun ovat siellä hallituksessa, vaan tekevät vasta sitten jos pääsevät vaalien jälkeen hallitukseen? Voiko puolue olla tyhmä vai tyhmä?Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mee ampumaan ilmakolla pahvisia lahtareita jos se helpottais sun tuskaa![]()
BUAHAHAHA BUAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kokoomus on jo kolmisenkymmentä vuotta liukunut hitaasti mutta varmasti vasemmalle päin. Vaan samalla tavoin on SDP liukunut oikealle päin. Nyt valtapuolueet ovat kutakuinkin yhtä iloista keskustaa. Toisaalta tämä on ollut ymmärrettävääkin, sillä alkuperäinen Kokoomuksen arvomaailma ei ole ollut enää äänestäjiensä arvomaailma. Ja SDP:n kohdalla taas on käynyt niin, että yhä useampi duunari ei enää olekaan persaukinen vaan peittoaa tuloissaan jo kevyesti valkokaulusköyhälistön. Puolueet ovat siis joutuneet muuttamaan linjaansa sen mukaan, miten äänestäjät ovat muuttuneet. Mä uskon, että yksi syy kansalaisten äänestyshaluttomuuteen johtuu juuri siitä, että kaikilla puolueilla on kutakuinkin samanlaiset linjaukset.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Persut eivät, mutta heidän kannattajissaan on näitä rajojensulkijoita ja mustienpotkijoita, ja siksi mulla on mielettömän korkea kynnys edes ajatella että äänestäisin Persuja.
Voisitko yksilöidä näitä "rajojensulkijoita" ja "mustienpotkijoita"?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Eihän tässä(kään) ole muusta kyse kuin poliittisesta pelistä ja vallasta. Asiantuntemus on useimmiten hukassa, samoin pyyteettömät perusteet. Maalaisjärjen käyttö taysin kielletty vaikka 90% on maalta. Päätöksen tekijät ovat valittu poliittisin perustein ja ammattitaito mitä sattuu. Miljoonien arvoisia päätöksiä tekee vaaleilla valittu tollo joka on saanut tarpeeksi suosiota. Ja häntäkin kyykyttää taustalla puolue.
Kyllä Suomen on oltava hyvä maa kun monet asiat ovat pain persettä ja silti "Kolmanneksi paras maa asua ja elää" Forbeksen tilaston mukaan! Norjan ja Kanadan jälkeen. Ja hyvä se onkin, useassa asiassa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Persut vastustavat myös työperäistä maahanmuuttoa.
Ainoa mikä estää yrityksiä saamasta ulkomaisia työntekijöitä Suomeen on ulkomaalaisten halukkuus tulla Suomeen töihin.http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/07/23/miksi-huippupomot-eivat-halua-tanne/201010146/139Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:On toki, mutta tarkoitin siis asioita, jotka on mulle tärkeitä. Persut vastustavat myös työperäistä maahanmuuttoa. Itse pidän työperäisen maahanmuuton rajoittamista riskinä suomalaisten työpaikoille. Jos kansainväliset yritykset eivät saa enää omiaan Suomessa toimiviin yrityksiinsä töihin, se vähentään entisestään näiden yritysten halukkuutta pysyä Suomessa. Varsin moni alunperin suomalainen yritys kun on tänä päivänä ulkomaalaisomistuksessa ja maailmassa on halvemmankin työvoiman maita kuin Suomi. Parin tuhannen työntekijän suomalainen yritys, jossa itsekin vielä 10 vuotta sitten työskentelin, on tänään kymmenientuhansien työntekijöiden brittiläinen yritys. Ei niillä brittiomistajilla ole mitään "isänmaanrakkautta" Suomea kohtaan. Jos täällä toiminta tehdään hankalaksi, niin ainahan Suomessa olevan toiminnan voi siirtää muualle.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Kuten missä ja eikö muka muilla puolueilla ole myös ehdottomia linjauksia?
Kristillisten linjauksessa taas en hyväksy seksuaalivähemmistöjen syrjintää. Kirkkohäitä ei minunkaan mielestäni tarvitse vähemmistöille suoda, se pysyköön kirkon omana asiana. Eihän kirkko suostu vihkimään pakanoitakaan. Mutta juridiset oikeudet ja velvollisuudet pitää mun mielestä olla samat kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Persut eivät, mutta heidän kannattajissaan on näitä rajojensulkijoita ja mustienpotkijoita, ja siksi mulla on mielettömän korkea kynnys edes ajatella että äänestäisin Persuja.
Voisitko yksilöidä näitä "rajojensulkijoita" ja "mustienpotkijoita"?
Oikeassa elämässä tuntemiani/tietämiäni ihmisiä, jotka luokittelen kategoriaan "roskasakki", ja joiden elämäntehtävänä on vihata ulkomaalaisia & juoda ööliä aina kun sossusta tai Kelasta tulee tili.
Sittenhän sä et voi äänestää yhtäkään vasuripuoluetta.
En tarkoittanut pelkästään huippupomoja. On aika selvää, että tänne korkea verotuksen kalliiseen käpykylään ei haluta, jos on varaa valita parempikin paikka. Tarkoitan niitä, joiden uraputkessa on tavoite aikanaan nousta huippupomoksi ja kokemusta pitää saada eri maista.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ainoa mikä estää yrityksiä saamasta ulkomaisia työntekijöitä Suomeen on ulkomaalaisten halukkuus tulla Suomeen töihin.http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/07/23/miksi-huippupomot-eivat-halua-tanne/201010146/139
Mitäs juridisia oikeuksia ja velvollisuuksia seksuaalivähemmistöiltä puuttuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sittenhän sä et voi äänestää yhtäkään vasuripuoluetta.
Nuo vaahtoaa vain Persuista. Ei muilla puolueilla ole samanlaista imago-ongelmaa mun silmissäni.
Alkuperäinen kirjoittaja bracket:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Siksi nyt ei kannata haksahtaa seireenien lauluun vaan äänestää varman päälle eli Perussuomalaisia.
Itse en ole aiemmin eduskuntavaaleissa Perussuomalaisia äänestänyt, mutta ajattelen asian niin, että nyt jos milloin kannattaa kokeilla, vaikka sitten yksien vaalien ajan. Jos pääsevät läpi ja saavatkin jotain aikaiseksi. Ehdin äänestää suuria puolueita sitten lopunelämäni ajan, jos Perussuomalaiset osoittautuu ankaksi. En menetä mitään kokeilemalla kerran näinkin päin.