KOKSissa synnyttäneet, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siellä synnyttävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siellä synnyttävä

Vieras
Eli jos olet Kotkassa synnyttänyt niin mieluusti ottaisin vastaan kokemuksia sairaalan henkilökunnasta. :) Tietysti sinnekin varmasti mahtuu kaikenkirjavaa väkeä mutta miten juuri sinua siellä kohdeltiin?

Kiitos jos jaksoit vastata!

Pelkkää positiivista sanottavaa.
Ja olen myös kuullut tuosta Wilmuskan mainitsemasta lastenhoitajasta, mutta minua ja meidän perhettä hän kohteli hyvin. Enkä tiedä onko hän enää siellä töissä.
Mukavaa taas mennä synnyttämään sinne marraskuussa :)

Itse synnytin Marraskuussa Koksissa.
Minulle sattui todella ihana kätilö (oli vasta opiskelija) hoiti synnytykseni loppuun,vaikka hänen työaikansa loppuikin jo tunteja aikaisemmin.
Osastolla yöhoitaja oli todella mukava,otti vauvan toiseksi yöksi kokonaan kansliaan hoitoon jotta sain nukkua,olin valvonut jo yli 48 tuntia. Erään kätilön/lastenhoitajan kanssa ei meillä kemiat kohdanneet alkuunkaan. Suhtautui minuun kuin ensikertalaiseen,vaikka synnytin kolmannen lapseni.Sen kaksi yötä jonka siellä vietin jäi ihan positiivisena mieleen.

Hyvät kokemukset enimmäkseen. Kenestäköhän lastenhoitajasta tässä ketjussa kyse? Siitä harmaahapsisesta? Ainoa vähän negatiivisempi kokemus oli se, kun toisen lapsen sain ja joku henkilökunnasta piti mua ihan täysin kykenemättömänä hoitamaan vauvaa ja yritti kaikin keinoin estää mun kotiutuminen 3 yötä sektion jälkeen. Lähtöluvan kuitenkin sain lääkäriltä, joka oli siis eri mieltä ko. henkilön kanssa, joka ihan ehdottomasti olisi pitänyt mut siellä etenkin, kun tytöllä todettiin lonkkaluksaatio. Kun sitten lähtölupa saatiin, katseli vauvaa ihan kuin säälien ja totesi mulle että "no kaipa te pärjäätte" tms. Huoh...