A
autokoululainen
Vieras
Tänään oli siis kolmas ajokerta ja nyt ihan vähän jopa ajeltiin kaupungilla, ensin sellainen pieni lenkki rauhallisella alueella ja sitten ajoin itse autokoululle ihan keskustaan. No kun oltiin sitten palaamassa autokoululle, niin yhdessä mäessä, piti erään auton mennä meistä ohi risteysalueella sulkuviivojen kohdalla. En edes ajanut mitenkään matelemalla, mutta ohi oli mentävä. Opettajakin totesi että oho.
Mutta kyllä on sanottava että aika jännää tuo ajaminen on. Itse ajaminen on loppujen lopuksi aika simppeliä ja pikku hiljaa ne jalatkin alkaa toimia, hieman välillä nykii, mutta eiköhän se siitä muutu koko ajan sujuvammaksi
Peruuttaminen tuntuu vielä aika hankalalta, tosin tänään se jo sujui jotakuinkin hyvin.
Mutta kyllä on sanottava että aika jännää tuo ajaminen on. Itse ajaminen on loppujen lopuksi aika simppeliä ja pikku hiljaa ne jalatkin alkaa toimia, hieman välillä nykii, mutta eiköhän se siitä muutu koko ajan sujuvammaksi
Peruuttaminen tuntuu vielä aika hankalalta, tosin tänään se jo sujui jotakuinkin hyvin.