Kolmas lapsi?! *ajattelevaisena*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Mä olen jo niin vannottanut itselleni, että nämä kaksi lapsukaista olisi meille hyvä määrä. Nyt mä en kuitenkaan ole enään niin varma...
Olishan se pikkuinen käärö taas ihana..

Mulle jäi vaan niin kauhee väsymys päälle tuon kuopuksen ajalta, hänen koko vauva-aikansa me rakennettiin. Olin yksin päivät ja yöt muksujen kanssa kotona. Mies oli päivät tontilla ja yöt töissä.

Nythän asia on tietysti eri, talo valmiina, asuttukin jo pari vuotta.
Esikko menee syksyllä eskariin ja kuopus täyttää marraskuussa 3v.

Miehellä taitaa ainakin olla vauvakuume, asiasta on mulle jo moneen kertaan puhunut.
Nyt päätin että asia puhutaan kunnolla ja jos päätetään alkaa yrittämään, niin iloinen asiahan se on.
Eikä se mikään itsestään selvyys ole, että se kolmas lapsi sieltä ilmoittaisi tulostaan.

kiva kun on muitakin jotka vannoneet et lapsiluku ei kasva enää yhtään,minäkin ihan samanlainen.joka kerta oon synnäriltä lähtiessä sanonu et tänne en enää tuu ja taas ois lokakuussa mentävä.viides tulossa meillekin.

mä oon kans ajatellut kolmatta varsinkin kun nyt lähipiirissä on noita ihania kääryleitä,mut kun järjellä ajattelee niin en ala ton miehen kanssa enää kolmatta tekemään.

On sulla varmasti ollut rankkaa tytön vauva-aikana. :whistle: Ei käy kateeksi. Ihan erilaistahan se olisi nyt valmiissa talossa. :)

Paljon onnea yritykseen jos siihen päätätte alkaa. =) Mutta ole kiltti, älä vaan tartuta vauvakuumetta mulle. :D Lisälapsi meille tarkoittaisi nimittäin raksaoperaatiota. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
On sulla varmasti ollut rankkaa tytön vauva-aikana. :whistle: Ei käy kateeksi. Ihan erilaistahan se olisi nyt valmiissa talossa. :)

Paljon onnea yritykseen jos siihen päätätte alkaa. =) Mutta ole kiltti, älä vaan tartuta vauvakuumetta mulle. :D Lisälapsi meille tarkoittaisi nimittäin raksaoperaatiota. :D

Meillä olis yks "ylimääräinen" huone, jos näin käy, että kolmas lapsi päättää tulla joskus.
Ei meilläkään mikään valtaisa talo ole, mutta kai tää viidelle hengelle ja koiralle riittäis...

Kyllä varmasti riittäisi. Mä olen nähnyt teidän talon ja ei se ihan pikkuinen ole kuitenkaan. Meillä on tässä vain kaksi makuuhuonetta joten järjestelyjä pitää tehdä jo noiden kahden kanssa että molemmille riittää joskus omat huoneet. Toinen makuuhuone on onneksi aika iso, siirtämällä vähän yhtä väliseinää siitä saa kivasti kaksi huonetta. Mutta kolmas huone vaatisi jo lisäsiiven rakentamisen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Kyllä varmasti riittäisi. Mä olen nähnyt teidän talon ja ei se ihan pikkuinen ole kuitenkaan. Meillä on tässä vain kaksi makuuhuonetta joten järjestelyjä pitää tehdä jo noiden kahden kanssa että molemmille riittää joskus omat huoneet. Toinen makuuhuone on onneksi aika iso, siirtämällä vähän yhtä väliseinää siitä saa kivasti kaksi huonetta. Mutta kolmas huone vaatisi jo lisäsiiven rakentamisen. :D

Siinähän olis sitten hyvä syy pieneen remppaan ;)
Ei vais. Mutta katsotaan nyt, miten tässä käy...

Mulla on selvä et kolmeen tämä jää.Ei siksi että olisin väsynyt tai en lapsistani välittäisi.Ihan vaan siksi että näin on hyvä ja koen että aika riittää näiden hyvin hoitoon. Harrasteita alkaa olla kaikilla 2 ja kuskaaminen ja niissä tukeminen vie aikaa,saati koulu.Matkustaminen on kolmen kanssa helppoa ja lopuksi; haluan alkaa opiskella lisää ja saada omaa aikaakin ,siksi ei enää vauvoja kun nyt jo arki pyörii helpon mukavasti ilman vaippa rumbaa yms.

Yhteistyössä