Mä olen jo niin vannottanut itselleni, että nämä kaksi lapsukaista olisi meille hyvä määrä. Nyt mä en kuitenkaan ole enään niin varma...
Olishan se pikkuinen käärö taas ihana..
Mulle jäi vaan niin kauhee väsymys päälle tuon kuopuksen ajalta, hänen koko vauva-aikansa me rakennettiin. Olin yksin päivät ja yöt muksujen kanssa kotona. Mies oli päivät tontilla ja yöt töissä.
Nythän asia on tietysti eri, talo valmiina, asuttukin jo pari vuotta.
Esikko menee syksyllä eskariin ja kuopus täyttää marraskuussa 3v.
Miehellä taitaa ainakin olla vauvakuume, asiasta on mulle jo moneen kertaan puhunut.
Nyt päätin että asia puhutaan kunnolla ja jos päätetään alkaa yrittämään, niin iloinen asiahan se on.
Eikä se mikään itsestään selvyys ole, että se kolmas lapsi sieltä ilmoittaisi tulostaan.
Olishan se pikkuinen käärö taas ihana..
Mulle jäi vaan niin kauhee väsymys päälle tuon kuopuksen ajalta, hänen koko vauva-aikansa me rakennettiin. Olin yksin päivät ja yöt muksujen kanssa kotona. Mies oli päivät tontilla ja yöt töissä.
Nythän asia on tietysti eri, talo valmiina, asuttukin jo pari vuotta.
Esikko menee syksyllä eskariin ja kuopus täyttää marraskuussa 3v.
Miehellä taitaa ainakin olla vauvakuume, asiasta on mulle jo moneen kertaan puhunut.
Nyt päätin että asia puhutaan kunnolla ja jos päätetään alkaa yrittämään, niin iloinen asiahan se on.
Eikä se mikään itsestään selvyys ole, että se kolmas lapsi sieltä ilmoittaisi tulostaan.