Minnarun, nyt sitten vaan hyödyntämään ovista!!
Manzu, ku kääntelin vähän tätä näyttöä, ni kyllä mä siinä haalean viivan erotin. Sitä ei kyl näin tietokoneen perusteella osaa sanoa et onko siinä väriä. Hmm. Mut sulla on niin vähän vielä päiviä et testaile parin päivän päästä uudelleen ja tuu kertoon mitä näyttää

Toivotaan, ettei tuo ole viivanpaikka (mikä hitto se viivanpaikka ees on, mulla ei ole ikinä ollu sellasta, mut ehkä se riippuu minkä testin tekee). Varmaan se livenä näkyy paremmin ku tolleen kuvana. Tsemppiä!!
Kanelille halit :hug:
Miuskille myös hali :hug:. Ihan kivahan se on, et on nuoren näköinen, sitä viiskymppisenä varmaan on hyvinki onnellinen ku näytttää nelikymppiseltä
m0308 Mitkä kiertopäivät sulla on? Mulla oli alkuraskauksissa juuriki tuollasta pahaa oloa. Nyt peukut pystyssä ettei menkat ala! :flower: Muokkailen, kävinki kattoon sun kp:t etusivulla ja sullahan on JÄNNÄT PAIKAT! Voi kyllä nuo raskausoireilta vaikuttaa, toivotaan toivotaan!
Mun pikkupipana kiipes syliin ja ku tietenki pitää pusutella urakalla ni toinen huutaa et "ällöttävää!!"

Seuraavaks piti sit varmistaa et "mä olen iso poika". Onhan se, iso 3v mut mun vauva :heart:
Mulla ei ole mitään kerrottavaa. Ei menkkoja, ei menkkaoireita, ei ovisoireita, ei raskausoireita

Kohta lähden reippaasti lenkille sulattelemaan kiloja
Tää juttu pitää vielä kertoa

Mä olin yön töissä ja ku aamulla menin nukkuun, ni näin unta et mun mies aivan onnessaan juoksi vessasta ovistikun kans ja huusi "nyt tuli viiva tähän tikkuun, nyt on ovis!"