Tästä tulee nyt hyvin omanapainen viesti, pakko purkaa johonkin.
Viime viikolla olin jokseenkin pettynyt, kun menkat alkoivat vaikkei varsinaista yritystä vielä ole ollutkaan. Ensinnäkin menkat oli todella omituiset, ensin kahtena päivänä ruskeaa tuhrua, yksi vuotopäivä (edelleen ruskeaa) ja viimeisenä päivänä tuli about teelusikallisen verran samankaltaista. Viime viikonloppuna tunsin kovaa kipua molemmissa kyljissä ja nyt keskiviikosta alkaen olen voinut pahoin ja oikeasta rinnasta tulee maitoa! Tämän lisäksi mielialat vaihtelee hyvinkin jyrkästi, mieskin luuli jo tehneensä jotakin väärin. Kuuma ja kylmä vuoron perään. Paineen tunnetta vatsalla.
Viimeiset kunnon menkat mulla on ollut joskus kesäkuun alussa, sen jälkeen söin 2 pillerilaattaa putkeen joten tuo viime viikkoinen olisi pitänyt olla niiden tyhjennysvuotoa ja normaalisti tulee kyllä ihan kunnon vuotona. Ja nyt alkoi jopa 11½ tuntia "liian aikasin". En tiedä sitten, 2 testiä tehnyt ja molemmat negaa. Kahdesta aiemmastakin lapsesta saanut vasta myöhemmin plussia, joten kai se vain on maanantaina mentävä labraan...
Mitä mieltä olette, kuvittelenko vaan (pillerithän on niiiiin varmoja) ja kroppa tekee valeraskaaksi vai oonkohan nyt sit kumminkin ehkä raskautunut?