Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatomira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Gynellä käyty, papa ja kolposkopia otettu. Pääsin tunnin myöhässä sisälle, en tiedä johtuiko siitä vai mukavasta lääkäristä, joka kuunteli kun valitin epäsäännöllisestä kierrosta, se päätti että ultrataan. Löydös ei sitten olekaan niin mukava: munasarjoissa monia rakkuloita, ei tyypillinen pco-löydös mutta kuitenkin selittää, miksi raskautuminen kestää. Ei yhtään johtavaa follikkelia, ja todennäköisesti en ovuloi joka kierrossa, mitä nyt itsekin epäilin. Kohdun limakalvo sen verta paksu, että menkat alkaa varmaan pian, niiku pitäskin. Lääkäri itse ehdotti että kokeilen 3kk Teroluteilla säännöllistää kiertoa, samalla se voi antaa kropalle sysäyksen oviksenkin suhteen. Mut lääkäri sanoi vielä, että mun historialla ja tällä löydöksellä voi herkästi hakeutua hoitoihin, joista eka clomifen. Sanoi, että kesällä polilla ei tehdä hoitoja että syksyyn menisi, samalla kun mulle tulisi muutenkin vuosi ilman ehkäisyä täyteen.

Onneksi ultras niin se lievitti mun kiukkua tunnin odottelusta. Harmittaa vaan toi munis-juttu. Ilmeisesti marraskuussa yksityisen gyne ei tosiaan katsonut tarkkaan kun teki tutkimuksen nopsaan ja totesi vaan että ei pco:ta. Tämä lääkäri pidempäänkin pyöritteli ja tutkiskeli ja sanoi sitten, että pco-tyyppiset on vaikkakaan ei siis tyypilliset.

Oletteko muuten tilannu kotitestiltä tuotteita? Onkohan ne hyviä? Mä menin just tilaamaan 5kpl herkkiä raskaustestejä, kun ei menkkoja edelleen kuulu ei näy... En kehtaa kylältä hakea ku kuitenki joku tuttu näkis :D

No on ainaki sit valmiina kun yritys alkaa...

leananetistä on kyllä kätsää tilata kun ei halua pikkukylän apteekkia ostaa tyhjäksi testeisä ja näin kertoa koko kylälle että haikaraa odotellaan :laugh: Itse olen tilannut Vilja sensitive testejä netistä. En muista mistä..

Ella-83 Harnmillista että löytyi "jotakin vikaa". Mutta kuten itse sanoit on hyvä että se havaittiin nyt ja tarvittaessa tilanteeseen puututaan järeämmin asein.

tatomira onko se hienohelma tajunnut pysyä poissa? Tänäänhän oli sun alkuperäinen testauspäivä - mites on?

).( Haamuilu jatkuu =)

Se aconin 10 liuska, josta laitoin eilen kuvan - ei muuttunut miksikään. Mutta tein eilen ja tänään myös 25-herkkyyksisen testin; eilen viivan paikka ja tänään haalea viiva. Eli se kyllä vahvistui.

Jäämme siis odottelemaan huomisia tuloksia :whistle: Saa sitten nähdä kuinka käy. Tänään pitäisi alkaa mensut. Hiki nousee siis pintaan joka kerta kun käy vessassa :laugh:

Enkelikorteista vielä pakko sanoa - kysyin eilen enkuleilta että onko tuo nyt oikea plussa - vastaus oli tyyliin "rukouksesi on kuultu ja niihin on vastattu" :o :laugh:

Nyt jos yrittäisi keskittyä töihin hieman.

Terkuin P123

Tulinpas vielä tänne kurkkimaan :D

leana Mulla oli noita kotitestin liuskaraskaustestejä. Sain niilä aikaisin jo haamuja, mutta vahvemman plussan sain vasta dpo 12 ja 13. Kun taas Apteekin testillä tuli selvä plussa jo dpo 11 vaikka se ei ole noin herkkä testi. Mutta noissa kotitestin testeissä on se hyvä puoli, että niihin ei vissiin tule vääriä haamuja/viivanpaikkoja ollenkaan. Näin ainakin olen kuullut. Ja siis ekan roskishaamun sain semmoisella jo dpo 7, selvä haamu tuli dpo 9. Että aika aikaisin se kyllä jotain näyttää. Onnea yritykseen =)

P123
Hyvältä vaikuttaa! Milloin teet uutta testiä? muoks. olitkin jo tehnyt. Tsemppiä :flower:

KESKIVIIKKO 10.6.2009

snowangel ..............................kp 2/27....................yk 11
Varanikki..................................kp 8/28-?...................yk 3
memmiliini................................kp 9/27-35.................yk 4
BornToLose..............................kp 9/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 10/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 12/? ............................yk2
essiennieukko..........................kp 13/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 14/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 18/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 19/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 19/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 23/25.....................yk 1
P123....................................... kp 25/30........................yk 7
mammamia82...........................kp 30/30....................yk ?
Tiitikan.....................................kp 31/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 33/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 33/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 34/32-35..................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 38/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 45/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 49/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 55/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut

P123

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:
pojatx2 :heart:

Plussaonnea!!!

Huomenia kaikille :)

P123 toistaiseksi se hienohelma on pysynyt poissa, mutta joka kerta kun käy vessassa pelkää, että sieltä se tulee.. On se kun aikuinen ihminen pelkää vessassa käyntiä :laugh:
Eli tällä hetkellä on siis menossa tän kevään pisin kierto... mutta, maha ainakin tuntuu vähän siltä, että se täti rynnistää hetkellä millä hyvänsä (tai sit se on vaan sitä jännitystä, et se tulee )

Mut sulla on jänskät paikat :) toivottavasti ne haamut vahvistuu ihan oikeaksi plussaksi :)

pojatx2 tervetuloa vain kurkkimaan :) se on kiva välillä saada muistutus, että kyllä se plussakin sieltä joskus tulee :)

Ella-83 No höh :( olipas ikäviä uutisia, mutta tosiaan toisaalta ihan hyvä, että nyt tiedetään, missä vika ja sille voidaan sitten tehdäkin jotain :)

P123 hieno homma että viivat vahvistuu =) mitkä enkelikortit, jos saa kysyä? :) En minäkään asioi tämän kylän apteekissa, kuin Nasolinin ja Bepanthenin merkeissä :laugh:

tatomira reippaasti vaan sinne vessaan, ei se täti nyt tule *roikkuu tädin lahkeessa hampaillaan* :kieh:

O-Navaton: eipä mittää uutta.

Varanikki joo, en mä housuuni aatellut tarpeitani tehdä, kun sellaselle tarvetta tulee :D

Hitto, millä sitä pystyy oottaan perjantaiaamuun sen testaamisen kanssa, kun tekis mieli tehdä se testi NYT, HETI JA VÄLITTÖMÄSTI...

ruinaiskohan sen testin jo tänään illalla mieheltä... pöh... kyllä mä perjantaille ootan...

Alkuperäinen kirjoittaja tatomira:
Varanikki joo, en mä housuuni aatellut tarpeitani tehdä, kun sellaselle tarvetta tulee :D

Hitto, millä sitä pystyy oottaan perjantaiaamuun sen testaamisen kanssa, kun tekis mieli tehdä se testi NYT, HETI JA VÄLITTÖMÄSTI...

ruinaiskohan sen testin jo tänään illalla mieheltä... pöh... kyllä mä perjantaille ootan...

Soosoo! |O Koita nyt vaan kestää, saat palkaks vahvemman plussan sit =)

Heipskukkuu!

P123 onpa ihana kuulla, että viiva on vahvistunut r-testissä.

Pikaisesti vain ilmoitan, että nyt on menossa kp 2/27.
Ajattelin issekseni, että varaisin kuitenkin ajan yksityiselle gynelle, joka saapi ultrata n. kp 12 tienoilla. Haluaisin että se katsastais onko munarakkulaa/-rakkuloita kypsymässä ja onko kohtu varmasti ok km:n jäljiltä.

Puhuimme, ja mies kyllä haluaa kolmannen. Toisaalta voisi alkaa yrittämään piankin toisaalta haluaa miettiä vielä. Kumpaakaan ei houkuta yrittämällä yrittäminen vaan enemmän semmoinen rento meininki ilman mitään joka toinen päivä- tahtia.. Oli kuitenkin helpotus kuulla, että kolmonen on tervetullut.

Ella-83 Rento meininki kuulostaa hyvältä. Ettei tule sellaista tappotahtia kuin meillä, että joka ilta puuhastellaan. :laugh: Vitsi, vitsi... Ihan vapaaehtoisesti kyllä sekstaillaan. Ei ole tarvinnut miestä houkutella. :p :heart:

TORSTAI 11.6.2009

snowangel ..............................kp 3/27....................yk 11
Varanikki..................................kp 9/28-?...................yk 3
memmiliini................................kp 10/27-35.................yk 4
BornToLose..............................kp 10/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 11/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 13/? ............................yk2
essiennieukko..........................kp 14/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 15/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 19/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 20/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 20/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 24/25.....................yk 1
P123....................................... kp 26/30........................yk 7
mammamia82...........................kp 31/30....................yk ?
Tiitikan.....................................kp 32/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 34/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 34/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 35/32-35..................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 39/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 46/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 50/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 56/?.........................yk 3
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
leana........................................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut

P123

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:
pojatx2 :heart:

Plussaonnea!!!

Huomenia taas kaikille :)

Tänään sitten sorruin sen testin tekemään ja eipä tule meille helmivauvaakaan :( nyt mä oon jo vakuuttunut, että eipä taida meille vauvaa tulla ollenkaan, yk 6 alkaa kunhan se yksi riesa nyt viitsisi saapua paikalle, sais tulla kyllä, nyt jo kierto pari päivää pidempi kun ennen ollut, et siinä meni sitten ne säännölliset kierrotkin :( kiva sitten matkallakin olla kun on rättipäivät, kun alkais tänään niin ne olis sit melkein ohi siihen mennessä.

Masentaa ja vituttaa :( :(

Ella hyvä juttu, rento meininki on monelle tuottanut tuloksen =)

tatomira :hug: Eihän sen noin pitäny mennä :( Piti testata huomenna ja selkee plussa.. Voi kakkis :(

Huomenna tikkupissille DBO 5 tai jotakin sinnepäin :D (day before ovis :D )
:wave:

Tatomira Voi hitsi! :( Jaksamista sinulle ja iso :hug:

Varanikki Meillä alkaa taas tikkuun pissiminen yhtäaikaa. Toivottavasti molemmilla olisi viimeinen kierto kun tätä harrastetaan ;) Toivottavasti ovis olisi ennen juhannusta, peittojen heiluttelu on mökkiolosuhteissa hieman hankalaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja memmiliini:
Tatomira Voi hitsi! :( Jaksamista sinulle ja iso :hug:

Varanikki Meillä alkaa taas tikkuun pissiminen yhtäaikaa. Toivottavasti molemmilla olisi viimeinen kierto kun tätä harrastetaan ;) Toivottavasti ovis olisi ennen juhannusta, peittojen heiluttelu on mökkiolosuhteissa hieman hankalaa :D

Toivotaan että viimeiset tikkuviikot olisi =)

Mikäpä sen romanttisempaa kun heilutella peittoja mökillä? Paitsi jos kolmekymmentä muuta juhlijaa on samassa mökissä... :D

tatomira :hug:

mervi-elina onnea piinailuun - käyhän se noinkin :D

).( minun plussani antaa vaan odottaa itseään. Ne herkät testit loppui ja jouduin siirtymään 20/25 MIU herkkiin testeihin. Tälläinen tulos tuli tänään. Eli edelleen on 50/60 % mahdollisuudet raskauteen :)

Jännitysnäytelmä jatkuu siis siihen saakka kunnes täti tai big fät plussa tulee :D

P123

35/32-35 eikä vielä vuoda. Viime kierrossa kp 35 vaihtui illalla kp 1:ksi. Ei voi kun odotella meneekö huomisen puolelle vai venyykö kenties kierto taas. Eilen oli menkkaoireita, joista päättelin että tänää alkaisi..

Hyvää Huomenta !

tatomiralle täältäkin :hug:

Ella-83 kurjaa kun se täti ei sieltä nyt teille tule. Minä voisin lähettää täältä sen hets pois.

ON. Minä jouduin sitten käymään gynen polilla päivystyksessä. Kesken työpäivän alkoi ihan hillitön vuoto. Perunan kokoisia hyytymiä tuli sekä kudoksen palasia. Oltiin juuri kirjastossa lapsiryhmän kanssa, kun tunsin että nyt hulahtaa ja kunnolla. No, hätä keinot keksii, revin vessan roskiksen muovipussista riekaleen jonne laitoin tukun käsipaperia. Näin pääsin kävelemään takaisin työpaikalle hakemaan kamppeet. Kävin sitten suihkussa pikaisesti kotona ja huristelin polille. Säikähdin kyllä toden teolla, koska kohdunhan ois pitänyt tyhjentyä jo viime kuussa.. Onneksi kaikki näytti olevan kuitenkin gynen mielestä ok. Kohtu oli lähes tyhjä ja munasarjat ok myös. Oli sitä mieltä, ettei mun tarvi mennä siellä elokuussa käymään, ellei sitten kolmatta perättäistä km tule. Kuulemma mulla on hyvät mahdollisuudet tulla pian taas raskaaksi. Ja pöh sanon minä. Kehoitti aloittaan oviksen aikaan minidisperinin popsimisen, 100mg/pv:ssä. Ja jos raskaudun, jatkan minidisperiniä rv 12 saakka. En kehdannut myöntää, että olen jo omatoimisesti kokeillut tuota kyseistä lääkettä, mutta pienemmällä annoksella.
Nyt hän määräsi mulle tähän vuotoon burana 600sta sekä Cyklokarbon 500mg:sta. Toivottavasti hellittää.

Aurinkoista viikonloppua teille kaikille!
Ja toivomma että plussa vahvistuu sinulla P123

PERJANTAI 12.6.2009

snowangel ..............................kp 4/27....................yk 11
Varanikki..................................kp 10/28-?...................yk 3
memmiliini................................kp 11/27-35.................yk 4
BornToLose..............................kp 11/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 12/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 14/? ............................yk2
essiennieukko..........................kp 15/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 16/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 20/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 21/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 21/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 25/25.....................yk 1
mammamia82...........................kp 32/30....................yk ?
Tiitikan.....................................kp 33/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 35/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 35/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 36/32-35..................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 40/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 47/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 51/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 57/?.........................yk 3

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut

Vuoden 2009 plussat