Gynellä käyty, papa ja kolposkopia otettu. Pääsin tunnin myöhässä sisälle, en tiedä johtuiko siitä vai mukavasta lääkäristä, joka kuunteli kun valitin epäsäännöllisestä kierrosta, se päätti että ultrataan. Löydös ei sitten olekaan niin mukava: munasarjoissa monia rakkuloita, ei tyypillinen pco-löydös mutta kuitenkin selittää, miksi raskautuminen kestää. Ei yhtään johtavaa follikkelia, ja todennäköisesti en ovuloi joka kierrossa, mitä nyt itsekin epäilin. Kohdun limakalvo sen verta paksu, että menkat alkaa varmaan pian, niiku pitäskin. Lääkäri itse ehdotti että kokeilen 3kk Teroluteilla säännöllistää kiertoa, samalla se voi antaa kropalle sysäyksen oviksenkin suhteen. Mut lääkäri sanoi vielä, että mun historialla ja tällä löydöksellä voi herkästi hakeutua hoitoihin, joista eka clomifen. Sanoi, että kesällä polilla ei tehdä hoitoja että syksyyn menisi, samalla kun mulle tulisi muutenkin vuosi ilman ehkäisyä täyteen.
Onneksi ultras niin se lievitti mun kiukkua tunnin odottelusta. Harmittaa vaan toi munis-juttu. Ilmeisesti marraskuussa yksityisen gyne ei tosiaan katsonut tarkkaan kun teki tutkimuksen nopsaan ja totesi vaan että ei pco:ta. Tämä lääkäri pidempäänkin pyöritteli ja tutkiskeli ja sanoi sitten, että pco-tyyppiset on vaikkakaan ei siis tyypilliset.
Onneksi ultras niin se lievitti mun kiukkua tunnin odottelusta. Harmittaa vaan toi munis-juttu. Ilmeisesti marraskuussa yksityisen gyne ei tosiaan katsonut tarkkaan kun teki tutkimuksen nopsaan ja totesi vaan että ei pco:ta. Tämä lääkäri pidempäänkin pyöritteli ja tutkiskeli ja sanoi sitten, että pco-tyyppiset on vaikkakaan ei siis tyypilliset.