O
oi voi
Vieras
Nyt on pää totaalisen sekasin, enkä tiä mitä tässä oikein tekis. Seurustele, ollaan 5v oltu yhdessä ja nyt alkanu tuntuun, että suhde on vähän väljähtyny. Rakastan kyllä mestäni, mutta seksi ei vois vähempää enään kiinnostaa. Nyt sitten oon viime aikoina huomannu, että oon alkanu pahasti ihastuun yhteen uuden työn kautta kuvioihin tulleeseen mieheen, joka sitten mun ilokseni on kihloissa. Eli tämä mies on täysin nounou, mutta mitä hemmettiä mä tälle ihastumiselleni teen, että saisin sen pois. :/ En edes tätä miestä juurikaan tunne, enkä ymmärrä, että mistä tää ihastuminen edes johtuu! Kun mulla ei oo mitään "syytä" ihastumiseen.
Nooh, ihan kun tässä ei sit viä ois tarpeeks, niin yks vanha tuttu tunnusti, että on ollu muhun salaisesti ihastunu pitkän aikaa. On se kivaa, että on noita miehiä tossa ympärillä. Harmi vaan että nyt menee kyl tunteet ihan vääriin suuntiin ristiin. Mietityttää, että mitähän sitä pitäis tehdä, mutta toisaalta tässä tilanteessa en kyl voi ees tehdä yhtään mitään. Ottaa vaan ihan hirveesti päähän. Etenkin toi, että oon korviani myöten ihastunu varattuun mieheen, mitä en kyl koskaan tuu saamaan, enkä asialle voi tehä yhtään mitään... Fiksut ideat ois enemmän ku tervetulleita.
Mutta sainpahan ainakin vähän fiiliksiä purettua, kun ei tästä tilanteesta oikein voi kavereillekkaan puhua ja päätään selvittää, se kun on "pikkusen" pyörällä tällä hetkellä.
Nooh, ihan kun tässä ei sit viä ois tarpeeks, niin yks vanha tuttu tunnusti, että on ollu muhun salaisesti ihastunu pitkän aikaa. On se kivaa, että on noita miehiä tossa ympärillä. Harmi vaan että nyt menee kyl tunteet ihan vääriin suuntiin ristiin. Mietityttää, että mitähän sitä pitäis tehdä, mutta toisaalta tässä tilanteessa en kyl voi ees tehdä yhtään mitään. Ottaa vaan ihan hirveesti päähän. Etenkin toi, että oon korviani myöten ihastunu varattuun mieheen, mitä en kyl koskaan tuu saamaan, enkä asialle voi tehä yhtään mitään... Fiksut ideat ois enemmän ku tervetulleita.