V
vierailija
Vieras
Kolmen kympin kriisi puskee päälle. Olen parisuhteessa ja yhdessä oltu kahdeksan vuotta. Nyt mä olen jostain syystä alkanut ajatella omaa elämääni. Vähän ehkä siltä kantilta, että "tässäkö tämä nyt oli?". Haluaisin vielä mennä, olla ja tehdä. Miehen kanssa juuri on aloitettu yrittämään lasta, mutta senkin suhteen tulin epävarmaksi. Siis haluanko mä vielä lapsen?! Sitten en ainakaan voi mennä ja huidella tuolla miten haluan. Mä oon miettinyt niinkin naurettavia, kuin että haluan ehkä ulkomaisen miehen. Enkä tarkoita nyt mitään pakolaista
Vaan jonkun vaikkapa amerikkalaisen tai kanadalaisen. Oikeastaan duunikin ahdistaa. Olen myyntitöissä kotimaisessa firmassa ja mä haluan jotain muuta. Jotain isompaa, kansainvälisempää ja vaikka sitä että saisi käyttää englantia työkielenä. Tää kolmen kympin kriisi on jotain ihan hirveää
Sisko on ainoa kenelle olen uskaltanut tästä avautua ja sekin pitää mua jo lähes hulluna. Seksikin lievästi sanottuna tökkii. Se on ihan ok, mutta kun haluaisin sen olevan jotain vielä paljon enemmän.
Sanokaa että tää menee ohi. Meneehän?
Sanokaa että tää menee ohi. Meneehän?