[QUOTE="vieras";23422034]Oon kurkkinut sun blogia, mut mä myyn liian kallista vissiin, kun ei ole sun sormiin tarttunut

Muutamia juttua näytti olevan kyl.
Mut siis mä myyn aika kovalla hinnalla niitä jotka ovat loistokunnossa (kuin uusia9 ja huonot laitan tooosi halvalla ja kalliimmat tekee kauppansa paremmin. Tosin tällä kertaa oli se huonot-osio tyhjentynyt lähes kokonaan.
Ja kyllähän tavaroihin käytetty summa niitä ostaessa on reilusti enempi kuin 200, mut saan ainakin osan takaisin ja kuitenkin suurinosa on ollut ihan käytössä meillä. Toki jotain hutiostoksia on myynnissä ihan uutenakin, ja mä kyllä myyn ihan surutta lahjaksikin saatuja juttuja, koska miks mä niitä säilöisin jos en omia ostoksianikaan?
ap[/QUOTE]
Mulle tulee mieleen 3 loosia...yhdestä ostin jokunen päivä sitten vaatteita, mutta hän aloitti siis jo aiemmin, kuin 3 päivää sitten. Toinen loosi aloitti lauantaina ja siitä meni tänään mun nokkani edestä ihana velourtunika, joka oli kyllä vähän kalliimpi, mutta niin ihana että olisin ottanut jos vikkelämpi ei olisi ehtinyt mua ennen
Ja sitten vielä yksi pitkäaikaismyyjä, jolla on vähän kovemmat hinnat. Mutta hän on myynyt jo iät ja ajat, eli ei varmaan ole sun loosisi jos vasta aloitit
Muut loosit on mun mielestäni hintatasoltaan melko samoissa. Ja puhun nyt siis sellaisista looseista joita ketselen, eli ei poika/vauva-loosit