Kolmevuotias poika käyttää nykyään ihan kauheaa kieltä :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti 21v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti 21v

Vieras
4½-vuotias tyttäreni käyttää nykyään ihan kamalaa kieltä. Hänen puheensa on nykyään aina tälläistä: "Isä painu vittuun, äiti haisee perseelle,
Veeti (pikkuveli) tyhmä pitää tappaa, vittu minä tapan sinut, turpa kiinni äiti, vitun homo isä, minä lyön mummia kirvellä, perkeleen huora pappa" jne. Mistä ihmeestä tyttö on oppinut tälläistä? Kun kysyn asiaa tytöltä, niin hän sanoo oppineensa kyseiset asiat "Perkeleeltä" ja kun häntä kieltää käyttämästä sellaisia sanoja, niin hän vain nauraa ja käskee "haistaa paskat". Mikään rangaistus ei auta, kun tyttö vain nauraa ja sanpo, ettei häntä voi estää puhumasta tuhmia. Tämä ongelma alkoi, kun tyttö aloitti kuukausi sitten olemaan päivät perhepäivähoitajalla. Siellä on hoidossa myös 3v pikkuveli ja kaksi muuta lasta, jotka ovat 2v ja 5v. Lisäksi siellä on hoitajan oma 6-vuotias lapsi. Olen tuntenut tämän lapseni hoitajan lapsuudesta asti ja tiedän, että hän ei ole opettanut lapsille tuollaisia juttuja
kuten ei myöskään hänen oma lapsensa. Tämä lapseni hoitaja on sanut, että tyttäreni ja kaikki muut lapset käyttäytyvät siellä hänen hoidossaan hyvin, eivät kiroile, eivät kuule kenenkään muunkaan kiroilevan, eivätkä katso televisiota ja videoita siellä ollessaan, että eivät ole myöskään mistään sellaisista oppia tälläisiä asioita. Mitä teen?

Kolmevuotias poika käyttää nykyään ihan kauheaa kieltä :-(
4½-vuotias tyttäreni käyttää nykyään ihan kamalaa kieltä.

Kumpi nyt sitä kamlaa kieltä käyttää???? ON NIIN PROVO!

Yhteistyössä