T
tietämätön
Vieras
Mulla todettiin kondylooma n.vuosi sitten. Alapäästä löytyi muutama näppylä ja papassa näkyi ensimmäisen luokan kondylooma. (eli ei ollut kohdunsuulla eikä näppyjä muutenkaan kovin paljon) No sain sen aldaralla aika pian pois. Olin seurustellut muutaman kuukauden sitä ennen ja seurustelen vielä saman miehen kanssa. Kondylooman olin saanut edelliseltä mieheltä. Lääkäri sanoi sillon että miehen ei ole välttämätöntä mennä lääkäriin jos oireita ei tule. Eikä niitä ole vieläkään tullut. Kuulin nyt että kondylooma voi olla oireeton miehellä, onko se siis ihan vaaraton jos se onkin oireettomana miehelläni?
No viime elokuussa sain papa-kokeesta puhtaat tulokset, mutta nyt sitten löysin pari päivää sitten alapäästä pelottavasti kondylooman näköisen näppylän. Oisko uusiutunut? Täytyy mennä ensi viikolla lääkäriin, mutta ajattelin täältä kysellä kokemuksia muilta, onko teillä kondylooma uusiutunut monesti? Mietin sellastakin, voisko olla niin että kondylooma on miehelläni oireettomana, voiko sillon tartuttaa minut uudestaan? Mutta muistelin että lääkäri sanoi sillon siitä että samaa virus ei tartu uudestaan kun sen kerran on saanut.. Oliko niin?
No viime elokuussa sain papa-kokeesta puhtaat tulokset, mutta nyt sitten löysin pari päivää sitten alapäästä pelottavasti kondylooman näköisen näppylän. Oisko uusiutunut? Täytyy mennä ensi viikolla lääkäriin, mutta ajattelin täältä kysellä kokemuksia muilta, onko teillä kondylooma uusiutunut monesti? Mietin sellastakin, voisko olla niin että kondylooma on miehelläni oireettomana, voiko sillon tartuttaa minut uudestaan? Mutta muistelin että lääkäri sanoi sillon siitä että samaa virus ei tartu uudestaan kun sen kerran on saanut.. Oliko niin?