Olen asunut hetken siinä vieressä (kivikossa kontulan rajalla)ja kuljin aina Kontulan kautta mihin ikinä meninkin. En kokenut, että se paikka olisi ollut mitenkään shokeeraavan kamala. Ei se ostari nyt mikään kaunein paikka ole ja voi siellä hillua jotain juopottelevia tyyppejä, mutta jos niitä kestää ja saa sitten halvemman asunnon niin mikä ettei.
Suomalaiset on vähän sellaisia, että jos joku paikka joskus on ollut arveluttava, ei sitä kyetä enää ajattelemaan uudestaan, ikinä. Loppujen lopuksi Suomesta löytyy kyllä aika vähän mitään vaaralllisia alueita, ollaan vaan totuttu niin kermailemaan ja maksellaan sitten mukahyvästä alueesta itsemme kipeäksi, tämä oikein korostuu Helsingissä. Kumma kun niillä "yleisesti hyvilläkin" alueilla tuppaa lappaamaan ties mitä porukkaa kuitenkin, mutta kuulostaahan se hienolta asua ko paikassa.

Espoossakin pari sukulaista asuu niillä kalliilla hyvillä alueilla ja jokaisessa on näkynyt jotain epämääräistä jengiä. Paloheinässä kaverin vanhempien asuntoon murtauduttiin juuri kun olivat lomalla.
Voihan sitä muuttaa sitten johonkin metsään jossa ei tasan varmana kukaan käy(paitsi se murtovaras joka tietää ettei siellä ole paljoa silmiä katselemassa lomallanne), mutta hyvin usein se on sitten tingittävä kulkuyhteyksistä joten valintoja valintoja jos et halua siis maksaa yli 400t pienehköstä asunnosta.
Itse juuri pähkäilemme samoja asioita eikä vieläkään olla päätetty muutetaanko vilkkaammalle alueelle jossa hyvät kulkuyhteydet vai johonkin skuttaan jossa ei mikään kulje mihinkään....
Muoks: taas mä menin vanhaan ketjuun vastaamaan..

No ehkä joku muu tällä hetkellä asiaa pohtii.