?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja h2o:Vatvominen vois loppua ku piettäis ne AINA sunnuntaisin kiinni..
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja h2o:Vatvominen vois loppua ku piettäis ne AINA sunnuntaisin kiinni..
Tämä nyt olisi ihan hölmöä. Parempi vaan että kaupat saisi olla aivan vapaasti auki vaikka yötä päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja h2o:Vatvominen vois loppua ku piettäis ne AINA sunnuntaisin kiinni..
Tämä nyt olisi ihan hölmöä. Parempi vaan että kaupat saisi olla aivan vapaasti auki vaikka yötä päivää.
Mä olen samaa mieltä!
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Minä myös. =) Silloin kun olin kaupassa töissä niin olin tietenkin vastaan.Nyt kotiäitinä olen todennut, että sunnuntaiaukiolo on oikein erinomainen asia.
Alkuperäinen kirjoittaja h2o:Vatvominen vois loppua ku piettäis ne AINA sunnuntaisin kiinni..
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja h2o:Vatvominen vois loppua ku piettäis ne AINA sunnuntaisin kiinni..
Miksi?
Kyllämielestäni kaupat voi olla joka päivä auki. joak paikassa ei esim ole kioskia jos tasaia nopsaan maitoa jos loppuu.
kaljanmyyntiä se ei lisää vaikka olsi yötä myten auki,kun kaljaa saa myydä vain klo 9-21 välisenä aikana. Mä kanantana ympärivuorokautoista aukioloa. jsokus voi lapsiperheellä tulla joku akuutti tarve yölläkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko nyt tulevana sunnuntaina kaupat auki?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko nyt tulevana sunnuntaina kaupat auki?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko nyt tulevana sunnuntaina kaupat auki?
Ovat, mutta siitä viikon päästä eivät ole, koska silloin on isänpäivä.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:jaa muuten lauantaian kaupat on kiinni.on pyhäinpäivä, Muistakaa tämä