Koska kaupat taas pyhänä auki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja h2o:
Vatvominen vois loppua ku piettäis ne AINA sunnuntaisin kiinni..

Tämä nyt olisi ihan hölmöä. Parempi vaan että kaupat saisi olla aivan vapaasti auki vaikka yötä päivää.

Mä olen samaa mieltä!

Minä myös. =) Silloin kun olin kaupassa töissä niin olin tietenkin vastaan. :D Nyt kotiäitinä olen todennut, että sunnuntaiaukiolo on oikein erinomainen asia.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Minä myös. =) Silloin kun olin kaupassa töissä niin olin tietenkin vastaan. :D Nyt kotiäitinä olen todennut, että sunnuntaiaukiolo on oikein erinomainen asia.

Ja johan tuo työntekijäpuolikin on sanonut että aina pyhätöiden tekijöitä löytyy, ei sinne ketään tarvitse pakottaa.

Miksi?

Kyllämielestäni kaupat voi olla joka päivä auki. joak paikassa ei esim ole kioskia jos tasaia nopsaan maitoa jos loppuu.

kaljanmyyntiä se ei lisää vaikka olsi yötä myten auki,kun kaljaa saa myydä vain klo 9-21 välisenä aikana. Mä kanantana ympärivuorokautoista aukioloa. jsokus voi lapsiperheellä tulla joku akuutti tarve yölläkin

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:

Miksi?

Kyllämielestäni kaupat voi olla joka päivä auki. joak paikassa ei esim ole kioskia jos tasaia nopsaan maitoa jos loppuu.

kaljanmyyntiä se ei lisää vaikka olsi yötä myten auki,kun kaljaa saa myydä vain klo 9-21 välisenä aikana. Mä kanantana ympärivuorokautoista aukioloa. jsokus voi lapsiperheellä tulla joku akuutti tarve yölläkin

Ja tää kaljanmyynti ja sen lisääntyminen liittyy aiheeseen miten?

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
jaa muuten lauantaian kaupat on kiinni.on pyhäinpäivä, Muistakaa tämä

Minä en ollut muistanut, mutta ei ole kyllä asiaa silloin kaupoille. Mietin tuossa joku viikko sitten, että mahtaako olla töitä tuona pyhäpäivänä, mutta sitten unohdin koko jutun. :)

Yhteistyössä