Koska mahanne laskeutui ???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ilona G

Jäsen
23.10.2007
261
2
16
Hoi muut kaksosmassut! :)

Koska teillä maha laskeutui ?? Enteileekö se yleensä synnytystä ollenkaan ?? (en nyt muista yksikkö raskaudessani miten se meni)
Olen vasta pian rv30 ja monet sanoneet että tällä viikolla on mun maha selvästi laskenut.... viime viikolla ultrassa A vauva oli jo pää mahdottoman alhaalla. Olen itsekkin huomannut kuinka maha lähes roikkuu tossa alhaalla. Onkai silti mahdollista että vauvat vielä pysyisi masussa viikkotolkulla? Onko tämä joku "vaihe" vaan, ja kun pulskistuvat lisää niin mahakin taas pulskistuu/nousee..?

Olisi tosi kiva jos joku vastaisi :)
 

Similar threads

Yhteistyössä