Koska mulla ei ole ketään tyttökaveria, kenen kanssa jauhaa asioita, mä avaudun nyt teille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nimimerkki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nimimerkki"

Vieras
Mä tapasin tässä joku aika sitten miehen. Tapailtiin muutamia kertoja ja meillä oli kivaa. Mies kuitenkin sanoi, että säikähti omia tunteitaan eikä enää olekaan varma siitä, pystyykö/haluaako suhteeseen vielä. Joten se juttu jäi. Mies kuitenkin pyysi, että oltais kavereita ja että mielellään auttaa mua jos tartten joskus apua tai voitais käydä yhdessä lenkillä jne.

Mä nyt kuitenkin oon pitänyt matalaa profiilia, enkä ole pitänyt yhteyksiä mieheen. Facebookissa se "tökkää" mua usein, mutta mitään viestiä ei ole (onneksi) laitellut. Yks päivä törmättiin kaupassa, se oli sen näköinen että tulee juttelemaan mutta mä kiiruhdin hyllyjen väliin ja katosin. Tänään taas tavattiin kaupan ovella, ja sen kasvot levisi leveeseen hymyyn kun se mut näki. Se näytti oikeesti ilahtuneelta. Ei jääty juttelemaan mitään, mulla oli lapsi mukana ja sen omat ootti sitä autossa.

Mutta siis tuo tän päiväinen oli vähän kumma tilanne. Siis ok, moikataan jne mutta siis miks se näytti niin iloiselta kun se mut näki? Oisko se kenties sittenkin aatellut asioita ja jopa alkanut ikävöimään mua? Mahtaakohan se kohta piakkoin laittaa mulle jotain viestiä, vai tulkitsinko mä nyt kaiken ihan väärin..

Äh. Kirjoitettuna tää kuulostaa ihan typerältä.. mutta osaisitteko te edes kuvitella mitä mä tarkoitan.. Se näytti ilahtuneelta, hymy levisi silmistä saakka kun se katsoi mua ja tervehti.

Voi voi. Taidanpa olla ihan typerä. Ja joo, mä ehdin silloin aiemmin ihastua mieheen ja mun tunteita tosiaan loukkas se sen perääntyminen. Mutta kai mä oon jo yli siitä loukkaantumisesta päässyt, ei mulla mitään sitä ihmistä vastaan enää ole.

Voisitteko vähän analysoida tätä mun kanssa, pliis.

[QUOTE="nimimerkki";23979018]Mä tapasin tässä joku aika sitten miehen. Tapailtiin muutamia kertoja ja meillä oli kivaa. Mies kuitenkin sanoi, että säikähti omia tunteitaan eikä enää olekaan varma siitä, pystyykö/haluaako suhteeseen vielä. Joten se juttu jäi. Mies kuitenkin pyysi, että oltais kavereita ja että mielellään auttaa mua jos tartten joskus apua tai voitais käydä yhdessä lenkillä jne.

Mä nyt kuitenkin oon pitänyt matalaa profiilia, enkä ole pitänyt yhteyksiä mieheen. Facebookissa se "tökkää" mua usein, mutta mitään viestiä ei ole (onneksi) laitellut. Yks päivä törmättiin kaupassa, se oli sen näköinen että tulee juttelemaan mutta mä kiiruhdin hyllyjen väliin ja katosin. Tänään taas tavattiin kaupan ovella, ja sen kasvot levisi leveeseen hymyyn kun se mut näki. Se näytti oikeesti ilahtuneelta. Ei jääty juttelemaan mitään, mulla oli lapsi mukana ja sen omat ootti sitä autossa.

Mutta siis tuo tän päiväinen oli vähän kumma tilanne. Siis ok, moikataan jne mutta siis miks se näytti niin iloiselta kun se mut näki? Oisko se kenties sittenkin aatellut asioita ja jopa alkanut ikävöimään mua? Mahtaakohan se kohta piakkoin laittaa mulle jotain viestiä, vai tulkitsinko mä nyt kaiken ihan väärin..

Äh. Kirjoitettuna tää kuulostaa ihan typerältä.. mutta osaisitteko te edes kuvitella mitä mä tarkoitan.. Se näytti ilahtuneelta, hymy levisi silmistä saakka kun se katsoi mua ja tervehti.

Voi voi. Taidanpa olla ihan typerä. Ja joo, mä ehdin silloin aiemmin ihastua mieheen ja mun tunteita tosiaan loukkas se sen perääntyminen. Mutta kai mä oon jo yli siitä loukkaantumisesta päässyt, ei mulla mitään sitä ihmistä vastaan enää ole.

Voisitteko vähän analysoida tätä mun kanssa, pliis.[/QUOTE]

hyvä tyttö, oot tehny oikein kun olet "viilentynyt" , nythän se vasta käyki suhun kuumana! piä toi linja, varmasti kuulet siitä kohta :D :)
tsemppiä! kunpa itekki osaisin olla noin viilee!

Mä oon vähän liiankin hyvä viileenä olemisessa.. sujuu siis luonnostaan ;D
Meinaatko tosiaan, että sitä ois alkanut hiukan kaivelemaan se, että päästi mut menemään?

[QUOTE="nimimerkki";23979070]Mä oon vähän liiankin hyvä viileenä olemisessa.. sujuu siis luonnostaan ;D
Meinaatko tosiaan, että sitä ois alkanut hiukan kaivelemaan se, että päästi mut menemään?[/QUOTE]

no siltähän tuo vaikuttaa! nyt vaan pidät pääs kylmänä, kyllä sä siitä kohta kuulet!

miehethän inhoaa roikkuvia akkoja, mut tavallaan nauttivat siitä, mutta sitten kun se yks ei jääkkään vonkumaan, niin sehän vasta kiinnostuksen herättääkin, että mikäs tää tämmönen on jota ei haittaakkaan pakit :D

Wau! Yleensä suomalainen akka on heti levittämässä jalat kun joku kiinnostuu ja se ei miehiä kauaa kiinnosta. Sä peräännyit, mikä saa miehen syttymään! Kohta se haluaa tavata sut! :)

Psttt.. siltä oli tullut viesti myöhään illalla. Mä olin niin oikeessa. Ja osa teistä :D
Ei vielä mitään sen ihmeempää, mut kuitenkin. Leikin vielä hetken vaikeesti tavoiteltavaa, katotaan jatkuuko tää vielä vai jatketaanko hiljaiselolla.

[QUOTE="nimimerkki";23982510]Psttt.. siltä oli tullut viesti myöhään illalla. Mä olin niin oikeessa. Ja osa teistä :D
Ei vielä mitään sen ihmeempää, mut kuitenkin. Leikin vielä hetken vaikeesti tavoiteltavaa, katotaan jatkuuko tää vielä vai jatketaanko hiljaiselolla.[/QUOTE]

Jos mies onkin ihan kaverilinjalla liikkeellä? Ja sä esität vaikeasti tavoiteltavaa. :D Terve...

Yhteistyössä