Koska se helpottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikö se lopu ikinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikö se lopu ikinä

Vieras
Ero tapahtunut kesäkuun lopulla ja vieläkin tekee pahaa kun toinen tulee vastaan.Sillon kun ei näe niin helpompi olo mutta heti kun näkee toisen joko lähelta tai kaukaa niin tulee kamala möykky rintaan ja tuntuu pahalta. Milloin sen kuuluisi helpottaa niin ettei toisen näkeminen tunnu miltään tai edes nii ettei tuntuisi pahalta vaan yhdentekevältä.Kauanko ihmisen järki ja sydän kestää tälläista?

Alkuperäinen kirjoittaja kestää ja kestää;24798200:
Mulla tuo olo on kestänyt nyt neljä vuotta. Toki on laimentunut ajan saatossa, mutta yli en pääse kokonaan kai koskaan.

Miten sitä pystyy olemaan? Mä en kestä ajatusta että tuntuu vielä niin pitkän ajan päästä mutta todennäköisesti tuntuu koska tämän piti olla se OIKEA.Yli en taida päästä koskaan ja se raastaa.

Oletko luonut uutta suhdetta? jos olet niin vaikuttaako tuo entinen nykyiseen suhteeseen? Mä pelkään etten saa ketään enää koskaan ja jos saan niin tuntuuko se sitten miltä kun tämän piti olla se.

Alkuperäinen kirjoittaja eikö se lopu ikinä;24798247:
Miten sitä pystyy olemaan? Mä en kestä ajatusta että tuntuu vielä niin pitkän ajan päästä mutta todennäköisesti tuntuu koska tämän piti olla se OIKEA.Yli en taida päästä koskaan ja se raastaa.

Oletko luonut uutta suhdetta? jos olet niin vaikuttaako tuo entinen nykyiseen suhteeseen? Mä pelkään etten saa ketään enää koskaan ja jos saan niin tuntuuko se sitten miltä kun tämän piti olla se.

Sihen tottuu ja oppii. En ole kyennyt uuteen suhteeseen, koska vertaan kaikkia tapaamiani miehiä exään ja samanlaista tunnetta ei ole tullut kenestäkään muusta mitä hänestä. Olen sitten itsekseni. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kestää ja kestää;24798273:
Sihen tottuu ja oppii. En ole kyennyt uuteen suhteeseen, koska vertaan kaikkia tapaamiani miehiä exään ja samanlaista tunnetta ei ole tullut kenestäkään muusta mitä hänestä. Olen sitten itsekseni. :)

Mulla jää tätä menoa perhe saamatta ja jään vanhaksipiiaksi.Mä en halua olla yksin,en tarkoita että uutta pitäisi nyt saada mut jossain välissä. Kykenenkö sitten siihen niin se onkin toinen asia.

jos esim olet ollut 5v yhdessä, kestää 2,5v toipua ja aloittaa uusi suhde. tiedä sitten mutta koville se ottaa. tsemppiä ap. itselläni tuo piti jotenkin kutinsa, nykyään kun näen exää tai hän käy ajatuksissani, tunnen enää vain lievää pettymystä epäonnistuneesta suhteestamme..

anna aikaa itsellesi ja tee kaikkea mukavaa mistä nautit tai mitä ei tullut tehtyä exän kanssa. vain aika auttaa eikä sille voi mitään..

[QUOTE="jep jep";24798300]jos esim olet ollut 5v yhdessä, kestää 2,5v toipua ja aloittaa uusi suhde. tiedä sitten mutta koville se ottaa. tsemppiä ap. itselläni tuo piti jotenkin kutinsa, nykyään kun näen exää tai hän käy ajatuksissani, tunnen enää vain lievää pettymystä epäonnistuneesta suhteestamme..

anna aikaa itsellesi ja tee kaikkea mukavaa mistä nautit tai mitä ei tullut tehtyä exän kanssa. vain aika auttaa eikä sille voi mitään..[/QUOTE]

piti siis sanoa, että toipumisaika on yhtäkuin puolet yhdessäolo ajasta :)

mulla ei ole tainnut olla tuollaista tunnetta koskaan, ei edes 20 vuoden yhdessäolon jälkeen. Joissain tapauksissa ehkä hieman kirpaissut, mutta ei sen pahemmin, sen kun jatketaan.

[QUOTE="jep jep";24798313]piti siis sanoa, että toipumisaika on yhtäkuin puolet yhdessäolo ajasta :)[/QUOTE]

3,5v ei helvetti sentäs!! Ei siihen auta mitkään mukavat jutut ja tekemiset jos se kaikki romuttuu 5minuutissa kun toinen tulee vastaan. Mähän olen sitten jo ikäloppu ja lapseton ja miehetön....

Mutta eikai se voi olla normaalia jos vaikka vuoden päästä eli ens kesänä kun näen sen ja tuntuu edelleen että möykky rinnassa??

Parhaat lisääntymis vuodet meni hukkaan:(

[QUOTE="jep jep";24798300]jos esim olet ollut 5v yhdessä, kestää 2,5v toipua ja aloittaa uusi suhde. tiedä sitten mutta koville se ottaa. tsemppiä ap. itselläni tuo piti jotenkin kutinsa, nykyään kun näen exää tai hän käy ajatuksissani, tunnen enää vain lievää pettymystä epäonnistuneesta suhteestamme..

anna aikaa itsellesi ja tee kaikkea mukavaa mistä nautit tai mitä ei tullut tehtyä exän kanssa. vain aika auttaa eikä sille voi mitään..[/QUOTE]

Tuon mukaan minä olenkin sitten jo lähes kuollut ja kuopattu - no, ainakin toinen jalka haudassa, ennen kuin olen toipunut tästä jätetyksi tulemisesta... :-D Yhdessäoloa, kun oli noin 25 vuotta, ja ikää on päälle 40 v.

No ei vaiskaan. Kyllähän tuossa vielä toivottavasti on niitä hyviäkin elinvuosia jäljellä. Ja ainahan sitä voi toivoa, että pääsee erosta yli nopeammin kuin puolessa ajassa!! ;-))))

Mä aloin seurustelemaan puolentoista kk päästä erosta jo uuden kanssa...Mun ja exän suhde oli sillon, kun loppus jo niin kuollut, etten (luojan kiitos!!) jäänyt suremaan sitä sen kauempaa..
Uusi rakkaus toikin elämään sen tunteen, millaista on oikean oikeasti olla parisuhteessa, jossa rakastetaan, arvostetaan ja kaikki osa-alueet toimivat!! :heart:
Exän näkeminen nykyään tuo vaan helpotuksen tunteen :) helpotuksen tunne sen takia, että muistaa millaista se pelleily oli ja ettei tarvitse enää elää sellaista elämää!! (Niin ja erostamme on jotain...2,5 vuotta..)

Oon kuullut että toipumisaika olisi kaksi kertaa niin pitkä kuin yhdessäoloaika.... Ja kuule, en tiiä oonko vieläkään toipunut täysin edellisestä, mutta on mulla jo uusi ollu monta vuotta silti...

Alkuperäinen kirjoittaja xyzåäö;24798538:
ei se menny ikään ohi... onneks palattiin yhteen... muuten musta olis varmaan tullu vanhapiika ja lapseton..

No me ei palata.Sehän se suurin pelko on että jään vanhaksipiiaksi ja lapsettomaksi....ja jos nyt jonkun tapaan ni olen varmaan vatta pystys heti ihan jo pelkän paniikin takia.Vaikka exän mä olisin halunnu lasteni isäksi.

[QUOTE="povia";24798569]Oon kuullut että toipumisaika olisi kaksi kertaa niin pitkä kuin yhdessäoloaika.... Ja kuule, en tiiä oonko vieläkään toipunut täysin edellisestä, mutta on mulla jo uusi ollu monta vuotta silti...[/QUOTE]

no tohon en usko yhtään tai en suostu uskomaan...2x niin pitkä ku yhdessäoloaika....

Alkuperäinen kirjoittaja eikö se lopu ikinä;24798425:
Mä olen niin tunne ihminen että kaiikki tunteet ilosta suruun menee kovalla volyymilla.

minäkin ja siksi niin helpolla pääsenkin. Ihastun meinaan myös todella helposti, eikä siinä montaa päivää mene kun on jo uus kala koukussa...tai monesti jo ennen eroa :)

Alkuperäinen kirjoittaja eikö se lopu ikinä;24798259:
Oikeesti?! mä en kestä:( jos kestää noin kauan. Mulla hajoo kyllä pää ennen sitä....!

Mutta se loppuu joskus. Itselläni oli elämää suurempi 20 vuoden rakkaus. Rakkaus loppui muutama vuosi eron jälkeen ja selvillä vesillä olin noin 7 vuoden kuluttua.

[QUOTE="matti";24798758]Mutta se loppuu joskus. Itselläni oli elämää suurempi 20 vuoden rakkaus. Rakkaus loppui muutama vuosi eron jälkeen ja selvillä vesillä olin noin 7 vuoden kuluttua.[/QUOTE]

Mistä senkin tietää koska rakkaus loppuu...Tää oli mun elämäni rakkaus ja särki sen ja mun sydämen. En mä voi odotella vuositolkulla että helpottaa miten mä voin ikinä jatkaa elämääni jos tää kestää vuositolkulla.

Yhteistyössä