Koska seksihalut palaavat, vai palaavatko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhi82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhi82

Jäsen
05.07.2008
144
0
16
Oon raskaana viikoilla 15+4. Seksihalut on kadonneet täysin. koko raskausaikana ei ole tehnyt mieli yhtään!! Ei niin pientä tippaakaan.
Mietin tässä että koskas niitten halujen pitäisi palata vai palaavatko ne ollenkaan tän raskauden aikana?? Tottakai se on yksilöllistä millaset halut kenelläkin on, mutta kiinnostaa tietää miten muilla???

Seksuaalisia unia kyllä näen vaikka ja kuinka. just viime yönä viimeeksi!! :D

Mulla ne tuli tuossa ehkä joskus rv17-18 takas kuvioihin ja sit haluttikin joka ilta. Nyt meneillään rv23 ja hieman tasoittunut mutta siis nyt on aika normaalit. sitten ne synnytyksen jälkeen taas häviää useammaks kuukaudeks ainakin jos samallalailla menee kun esikon aikaan.

synnytys oli tänään tasan kolme viikoa sitten ja halut on vahvemmat kuin koskaan aikaisemmin, pitää vain malttaa vielä hetki odottaa jälkivuodon vuoksi =)

Mulla rv 9 ja paha olo ei lopu millään. Niitä ok hetkiä on kyllä, mutta harvakseen. Elän onnellisessa parisuhteessa ja jumaloin miestäni. Seksihalut on kyllä siinä määrin vähissä, kun on etova olo 24/7 niin halut on siitä kaukana. Toivottavasti olo kohenee jossain vaiheessa.. Jotenkin tuntuu, että mieheni haluaa minua entistä enemmän, siis joka päivä.. johtunee ehkä raskaudesta tai jtn..Huhhui. Me ollaan avoimia kuitenkin ja olemme keskustelleet asiasta=) Ymmärrämme toisiamme oikein hyvin. Jännä, kun ennen raskautta olin melkoinen seksipeto ja nyt eunukki.... =DDDD Painoki on pudonnut, kun lähes mikään ei pysy sisällä.

Olkaa kuitenkin avoimia ja puhukaa rehellisesti toisillenne tästä asiasta, niin toisen ei tarvitse olla syrjällä seksin takia ja tehdä selväksi, että se ei johdu miehestä vaan siitä hirveästä pahoinvoinnista!! Vaikka onkin vähän hiljainen seksielämä tällä hetkellä, hellyyttä ja toisen huomioiminen on hyvin tärkeää, niin mieskin ymmärtää asian monelta eri kantilta.

Jaksamisia muillekkin mammoille <3

Noh, mulla ei ole tyttöraskauksissa kiinnostanut seksi pätkääkään, pojista sitten taas ihan hyvin on maistunut :) Ja himot on alkaneet kunnolla hyrrätä sitten kun synnytyksen jälkeen on kierto alkanut (valitettavasti vasta jopa puoltoista vuotta synnytyksestä... olen imettänyt pitkään).

Toinen juttu on se, että ummetusta pukkaa vähän väliä.. Luojan kiitos Levolac auttaa mun elämää aikas paljon tällä hetkellä. Taas siihen pahoinvointiin on ehkä hitusen verran auttanu sitruuna veden juonti, mineraali vesi helpottaa jonku verran, ainaki paremmin kuin tavallinen vesi.. Neuvola on nyt tämän viikon torstaina, jotenka olen kysymyksiä täynnä.