Koska tähän tottuu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Joxu

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
4 647
0
36
Tytär alotti perhepäivähoitajalla tänään. Hoitaja on aivan ihana ihminen ja luotan todella että, hoitaa tytärtä hyvin. Tytär oli tunnin ollu itkunen kun olin hänet jättäny hoitopaikkaan. Päivä oli menny tyttären osalta aivan mahtavasti ja kyse kuitenkin lapsesta joka vierastaa kaikkia, on äitiin takertuvainen(eli muhun) jne.

Mutta, itelläni vaan pahamieli koko aika. Eilen illalla sain itkukohtauksen ja sama toistu tänä iltana. Koko päivän aamusta lähtien panttasin itkua ja murruin sitten, sen jälkeen kun tytär oli nukahtanu yöunille. Jatkan nytten opinnot loppuun ja valmistun keväällä. Mutta, silti vaan tuntuu pahalta :(. Tuntuu niin, masentavalta ja ahdistavalta olla tyttärestä erossa. Onko nää tuntemukset normaaleja? Meneekö nää jossakin vaiheessa ohi? Miks tän pitää olla niin, vaikeeta??

asun Ranskassa ja minulla on 4v poika joka meni perhepäivähoitajalle 4n kuukauden ikäisenä. Ranska on niin hyvä maa että meillä on jopa 10 viikon äitiysloma ja siltä ajalta saa täyden palkan...huoh, olisinpa ollut Suomessa...Niin että yhä vieläkin on joka päivä huono omatunto siitä ettei lapsen kanssa ole tarpeeksi. Ja tähän mennessä ei vielä ole helpottanut :( En silti usko että hän tästä kärsii, minä enemmän.
Joten viikonloput käytetään lapsen kanssa olemiseen, siivoukset sun muut "pakolliset" kodinhoitojutut tehdään joskus muulloin, kun ehditään.

Yhteistyössä