Koska uuden miesystävän kanssa rakastellaan ensimmäisen kerran ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietteliäs nainen

Vieras
Olen tavannut tosi ihanan miehen ja tuntuu että hän voisi olla se oikea minulle... Olen kuitenkin aina ollut tosi rauhallinen mitä tulee miehiin ja vaikka olenkin jo kolmekymppinen nainen tuntuu suurelta askeleelta siirtyä seuraavaan vaiheeseen ja tunnen itseni vähän ujoksi näissä asioissa. Lisäksi siitä on jo monta vuotta kun olen viimeksi viettänyt yötä miehen kanssa. Miesystäväni ei painosta minua mitenkään, mutta huomaan kyllä että hän olisi jo valmis siirtymään makuuhuoneen puolelle. Mitä mieltä te muut naiset olette ? Miten oli esim. kun te tapasitte nykyisen poikaystävänne/aviomiehenne ? Koska ajankohta tuntui sopivalta ?

Ei siihen löydy lakia eikä asetusta, ihan on kuule pariskunnan oma asia ratkaista se "ongelma". Exän kanssa kului pari kuukautta (olosuhteiden pakostakin osittain), nyxän kanssa taisi olla kolmannet treffit.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs nainen;10691002:
Olen tavannut tosi ihanan miehen ja tuntuu että hän voisi olla se oikea minulle... Olen kuitenkin aina ollut tosi rauhallinen mitä tulee miehiin ja vaikka olenkin jo kolmekymppinen nainen tuntuu suurelta askeleelta siirtyä seuraavaan vaiheeseen ja tunnen itseni vähän ujoksi näissä asioissa. Lisäksi siitä on jo monta vuotta kun olen viimeksi viettänyt yötä miehen kanssa. Miesystäväni ei painosta minua mitenkään, mutta huomaan kyllä että hän olisi jo valmis siirtymään makuuhuoneen puolelle. Mitä mieltä te muut naiset olette ? Miten oli esim. kun te tapasitte nykyisen poikaystävänne/aviomiehenne ? Koska ajankohta tuntui sopivalta ?
Mahdollisimman pian...

Eipä kai kukaan muu kuin sinä voi antaa vastausta tuohon. Sinun pitää itsesi miettiä, että mikä on se syy, miksi viivytät sänkyyn menoa. Onko kyse pelosta, pelkäätkö olevasi miehelle pettymys vai haluatko kenties olla 100 % varma, että tämä mies on sinulle oikea ns. aviomiesainesta? Joskus käy niin, että mitä pidempään lykkää asiaa, sitä isommaksi ongelmaksi se kasvaa, vaikkei niin pitäisi käydä.

Henkilökohtaisesti en lykkää sänkyynmenoa kovin pitkään ihan siksi, että haluan varmistua, että olemme myös fyysisesti toisillemme sopivat. Suhde voi päättyä seksin vuoksi tai siitä huolimatta. Ensimmäisessä vakavassa suhteessa menimme sänkyyn 2 viikon päästä seurustelun aloittamisesta, mutta edellinen vakava suhde alkoi siitä, että jo heti ekana päivänä menimme sänkyyn ja suhde johti avoliittoon saakka.

Tuohonpa asiaan ei liene opasta ostettavissa? Sitä mennään enempi fiilinkipohjalta. Jonnii kanssa treffataan monestikkin, mutta siinä ei sitä fiilinkiä synny. Semmonen lopahtaakin kohtuullisen pian.

Tämä nykynen mies, hienotunteinen, ujo ja fiksu kaikin puolin, vetosi meikäläiseen heti ensi reissulla. Semmonen ei kuulunut tyyliini, mutta tämä onnistui siinä, missä muut epäonnistuivat. Nyt myö hämmennellään yhteistä puurokattilaa.

Silloin, kun molemmista tuntuu hyvältä ja oikealta ajalta.

Exäni kanssa meni vuosi ennen varsinaista yhdyntää, mutta toisaalta olinkin 16-vuotias, kun aloimme seurustella. Nykyisen mieheni kanssa viikko, mutta silloin olinkin 30-vuotias.

Ja taas niitä tutkimuksia.......
Justhan pari vuotta takaperin Isobritaniasta maailmalle syötettiin "tutkittua" tietoa että sänkyyn kannattaa ehdottomasti hypätä mahdollisimman nopsaan. Se kuulema sitoo ihmisten maailmat yhteen parhaiten, jossa myös tulee esille ne erilaisuudet joista saattaa tulla myöhemmin ongelmia.
Ja totta tosiaan jos kerran vetoa, kiihkoa on ilmassa niin siitä vaan....................

Mietin itse tuota samaa asiaa tällä hetkellä. Tää mun kuvio taitaa olla vähän erilainen, jotta tästä voisi ottaa mitään vinkkiä tilanteeseesi. Mutta olen kuitenkin miettinyt, on hyvä jos tuntee toista sen verran että luottamus on hyvä. Olen myös itse hypännyt sänkyyn liian aikaisin joskus ja olen nyt sitä mieltä, että luottamus ei kehity niin nopeasti taas..Seksi sitoo tunnetasolla yhteen (ainakin meikäläisen) mutta voi olla aika raadollista, jos sitä luottamusta ei sitten olekaan. (Tiedän, että on myös esimerkkejä, että mennään sinne sänkyyn ja annetaan sen luottamuksen kehittyä ja hyvin menee.) Eli kun ainakin itse joudun oleen aika avoin, esim. jos kerron mistä pidän sängyssä tai vastaavasti miehellä voi olla jotain suorituspaineita. Niin vaikka nyt kuinka seksi sinällään haluttaisi niin homma voi mennä myös pipariksi jos ei tunnu siltä että haluaa olla avoin ja pystyy luottamaan tuossa tilanteessa.

Kyllä minä, nainen, olen aina halunnut viedä miehen sänkypuuhiin heti. Jos mies on ollut vietävissä, olen tiennyt heti että kuka tahansa voi tulevaisuudessa vietellä hänet, kun arki on astunut mukaan kuvioihimme. Eli tästä syystä en ole itselleni ottanut vakavaa suhdetta miehen kanssa, joka suostuu sänkypuuhiin heti. Toki olen voinut muutaman kerran hauskaa pitää hänen kanssaan, mutta ei vakavaa suhdetta.

Nykyinen aviomieheni kieltytyi seksistä kanssani, sitkeästi yrityksistäni huolimatta, melkein kolme viikkoa. Jallitin häntä päiväittäin, ennen kuin onnistuin. Sitten se oliskin hurjaa menoa puolin ja toisin. Vuoden sisällä olimme jo naimisissa. Tähän mieheen luotan. Häntä ei voi vietellä väkisin, eikä hän hetken mielijohteessa hairahdu sivuteille:)

Kyllä minä, nainen, olen aina halunnut viedä miehen sänkypuuhiin heti. Jos mies on ollut vietävissä, olen tiennyt heti että kuka tahansa voi tulevaisuudessa vietellä hänet, kun arki on astunut mukaan kuvioihimme. Eli tästä syystä en ole itselleni ottanut vakavaa suhdetta miehen kanssa, joka suostuu sänkypuuhiin heti. Toki olen voinut muutaman kerran hauskaa pitää hänen kanssaan, mutta ei vakavaa suhdetta.

Nykyinen aviomieheni kieltytyi seksistä kanssani, sitkeästi yrityksistäni huolimatta, melkein kolme viikkoa. Jallitin häntä päiväittäin, ennen kuin onnistuin. Sitten se oliskin hurjaa menoa puolin ja toisin. Vuoden sisällä olimme jo naimisissa. Tähän mieheen luotan. Häntä ei voi vietellä väkisin, eikä hän hetken mielijohteessa hairahdu sivuteille:)

Ihana vastaus, tuollaista harkintaa arvostan:)

Viimeksi muokattu:
Ekana iltana. Sen viikonlopun aikana kolmetoista yhdyntää. Vuoden päästä naimisissa. Ensimmäinen avioliittoni oli seksin ja keskinäisen vetovoiman puutteen takia epäonnistunut. Olin päättänyt, etten toista kertaa mene samaan ansaan. Eron jälkeen elin vuosia selibaatissa, kunnes tapasin miehen, joka todella räjäytti tajuntani.

Kyllä minä, nainen, olen aina halunnut viedä miehen sänkypuuhiin heti. Jos mies on ollut vietävissä, olen tiennyt heti että kuka tahansa voi tulevaisuudessa vietellä hänet, kun arki on astunut mukaan kuvioihimme.

Eihän tuo mittari päde läheskään kaikkiin, ei ainakaan minuun. Vaikka panisin joka ilta eri ihmisen kanssa, niin pettänyt en ole koskaan. En ole myöskään vietävissä ilman omaa haluani.

Tuohan sitä paitsi tarkoittaa, että myös SINÄ olet vietävissä helposti. Pitäisiköhän miehesi pitää nyt varansa -sinut kun voi kuka tahansa vietellä ja koska tahansa kun arki astuu kuvioihin.

Viimeksi muokattu:

Hieno vastaus :)

Taisin aikoinaan itse rakentaa itselleni ansan tietämättäni. Minä nimittäin halusin varmistaa itselleni pysyvän naissuhteen, joten pitkitin sänkyyn menoa 2,5kk. Tyttöni halusi kiihkeäsi seksiä jo aiemmin, mutta tyydyin vain suudelmiin ja sormettamiseen. Vetosin muka kumien puutteeseen, vaikka niitä oli aina mukana lompakossa. Tuota em näkökantaa en edes osannut ottaa huomioon. Tiedä vaikka juuri tuosta syystä jouduin naimisiin. Enkä ole koskaan ollut houkuteltavissa, enkä pettänyt.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Höpö höpö;10691490:
Eihän tuo mittari päde läheskään kaikkiin, ei ainakaan minuun. Vaikka panisin joka ilta eri ihmisen kanssa, niin pettänyt en ole koskaan. En ole myöskään vietävissä ilman omaa haluani.

Tuohan sitä paitsi tarkoittaa, että myös SINÄ olet vietävissä helposti. Pitäisiköhän miehesi pitää nyt varansa -sinut kun voi kuka tahansa vietellä ja koska tahansa kun arki astuu kuvioihin.

Taatusti pätee, joka mieheen.
Ja, kyllä myös minä olen ollut vietältätivvä aiemmin, helposti, ennen kuin tajusin tämän logiikan ja ennen kuin halusin uskollisen ja pysyvän parisuhteen.

Olen ollut testiini tyytyväinen, Lopputulos on ollut onnistunut. Se riittää minulle. Muut voitte tehdä miten haluatte.

Rakastelimme avokkinin kanssa ensimmäisen kerran puoli vuotta seurusteltuamme, kyseessä oli kummankin ensimmäinen vakava suhde. Ja ensimmäinen kerta :) Muistan ajatelleeni myöhemmin joskus, että sekin oli liian aikaisin, koska minulle seksi on hyvin henkinen asia ja tarvitsen 100% luottamuksen toiseen. Mieheni ei missään nimessä painostanut, vaan olisi varmaan odottanut toisenkin puoli vuotta. Tuosta on jo aikaa kulunut ja vuosiin on mahtunut vaikka mitä. Kuten rakastuminen tulisesti työkaveriini. Neljä vuotta katselimme ja ihmettelimme tilannetta, vuoroin flirttailimme, vuoroin kartoimme toisiamme, pohdimme mitä ihmettä tämä on, kunnes annoimme tunteillemme periksi. Vaikka suhteemme oli kaksi vuotta fyysinen, emme kertaakaan rakastelleet, ei sillä etteikö halua olisi ollut molemmin puolin, mutta emme olleet valmiita siihen, rakastelemaan toisen kuin oman kumppanin kanssa. Nyt kun suhde on ohi, välillä kaduttaa ettemme rakastelleet.

Rakastelette sitten, kun siltä molemmista tuntuu. Jos mies aidosti sinusta välittää, hän kyllä odottaa. Ja jos sinusta ei tunnu, että haluat, ehkä hän ei sittenkään ole se oikea.

Nyt kun suhde on ohi, välillä kaduttaa ettemme rakastelleet.

Ei ehkä kannattaisi ajatella niin, koska tapahtumat johtavat aina toiseen.
Se olisi kääntänyt elämääsi toiseen suuntaan, ei ehkä parempaan.

Jälkeenpäin ajatellen on myös niin, että oliko se rakastelu sen arvoinen, siis jos sen olisi tehnyt.

Jostain syystä pitää elämyksistä, joita on kokenut, mutta en ole lainkaan varma, että onko rakastelu kuitenkaan elämys, ei ainakaan silloin, jos se johtaa yksipuoliseen rakastumiseen ja myöhemmin suruun.

Viimeksi muokattu:
Jostain syystä pitää elämyksistä, joita on kokenut, mutta en ole lainkaan varma, että onko rakastelu kuitenkaan elämys, ei ainakaan silloin, jos se johtaa yksipuoliseen rakastumiseen ja myöhemmin suruun.

Tartuin tähän. Voiko sen perusteella rakastua, että on rakastellut? Miehet ei yleensä alkuvaiheessa "sotke" tunteita ja fysiikkaa keskenään.

Entä mitä mieltä olet väittämästä:"Taatusti pätee, joka mieheen." Tämä oli siis vastauksena siihen, että mielestäni se että harrastaa yhden illan juttuja, korreloisi jotenkin uskollisuuteen. Minä henk.koht. uskon, että jos ihminen on pettääkseen, niin siihen ei vaikuta aiemman elämän käyttäytyminen. Tämä perustuu siihen faktaan, että itse en ole todellakaan koskaan pettänyt. Enkä petä.

Kysyisin vielä testaajalta. Minkä vuoksi uskot että muut noudattavat tuota kaavaa, mutta sinä et? Pidätkö itseäsi jotenkin muiden yläpuolella olevana? Jotenkin tuntuu omituiselta tuo logiikka, että miehen pitäisi luottaa sinuun, vaikka vannottelet ihmisen olevan vietävissä, jos on joskus mennyt eka iltana sänkyyn.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä