Koska varhaisultraan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikissa yhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikissa yhä

Vieras
Koska kannattaa mennä aikaisintaan varhaisultraan? Ollut veristä tuhruttelua ja alavatsakipuja, ja haluaisin edes jotain tietoa, et onko menny/menossa kesken vai onko tuulimuna. Nyt on menossa rv 5+1.

Milloin alkion voisi nähdä ultrassa? Entä milloin sykkeen? Minulle tosin helpottaisi nähdä, onko siellä edes sitä alkiota...
 

Yhteistyössä